سایر

برای موفقیت با تفکر مثبت و انتخاب صحیح شروع کنید

برای شروع یک کار باید با تفکر مثبت گام بردارید و انتخاب صحیح محصولات برای آغاز یک تجارت موفق و مثبت در مسیر ثروت شما را قرار می دهد و بمدت کوتاهی شما را به قله های موفقیت خواهید رساند، و پشنهاد من برای انتخاب یک محصول مناسب مانند أنواع درب می باشد.

درب ضد سرقت فلزی

دسته بندی شکل ظاهری درب ضد سرقت فلزی که معمولا بر اساس روکش اون انجام میشه که مجموعه ما علاوه بر فروش، پخش انواع درب ضد سرقت را انجام می دهد.

بیشتر ما درب های ضد سرقت رو با روکش چوبی می شناسیم و جالب است بدانید که این درب ها جنس ها و متریال های مختلفی دارد که هر کدوم خصوصیات خاص خودشان را دارند.  روکش چوب از لایه نازک چوبی که شکل ظاهری زیبایی دارند ساخته شده است.

ما در این بخش به بررسی انواع روکش چوب روسی درب ضد سرقت میپردازیم:

درب ضد سرقت با روکش گردو: مجموعه ما برای استحکام بالا و انعطاف پذیری درب  های ضد سرقت از چوب گردو که زیبایی منحصر به فرد  داره در تناژ رنگی شکلاتی، کاراملی، قهوه ای سوخته استفاده می کند.

درب ضد سرقت با روکش بلوط: مادرانی که نگران حشرات و قارچ های برای درب هستند بهترین گزینه روکش بلوط هستش که به خاطر مقاوم بودنش در برابر انواع حشرات مورد توجه زیادی قرار گرفته است این محصول در رنگ قهوه ای روشن تا تیره مشاهده می شود.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه ای بسیار می تواند مهم باشد در زمانهای بسیار دور وجود نداشته است و افراد زیادی به خاطر سرقتهایی که می شد بسیار اذیت می شدند و آسیب مالی جدی به آنها وارد می شد اما با پیشرفت و گذر زمان با توجه به این امر باید وسیله و دربی ساخته می شد که خانه از حفاظت بالا ترین برخوردار می شد .

ادامه مطلب  قیمت کاغذ دیواری PVC بافت دار ساده

و به همین دلیل دربهای ضد سرقت تولید شدند که می توانند ویژگیهای بسیار خوبی را داشته باشند، البته باید این را هم به شما بگوییم که دربهای ضد سرقت صرفا مخصوص منازل نمی باشد و برای تمام ساختمانها که مربوط به منزل، محیط کار و هر جای دیگر می تواند باشد از آن محیط را از سرقت و آسیب مالی می تواند حفظ کند.

درب ضد سرقت از لحاظ جنس بدنه، قفل و غیره انواع مختلفی دارد که از لحاظ جنس بدنه می‌تواند به صورت چوبی، فلزی، کامپوزیتی، هاش دی اف، پی وی سی، باشد.

همانطور که از اسم آن پیداست جنس بدنه درب ضد سرقت چوبی از گردو، راش، صنوبر، گیلاس و غیره ساخته شده است و بسیار محکم و مقاوم می باشد در این نوع دربها به دلیل اینکه چوب نسبت به فولاد از مقاومت کمی برخوردار است درنتیجه در آن چند ورق فولاد به کار برده شده است وجود فولاد در آن باعث می‌شود که درب سنگین تر شود و از مقاومت بالایی برخوردار شوند.

درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت ترک وارداتی

همانطور که می دانید درب ضد سرقت ترک وارادتی امروزه زیاد مورد توجه مردم قرار گرفته است که قیمت این محصولات بر اساس سایز و مدل مشخص خواهد شد.

امروزه مدلهای مختلف بر اساس نیاز مشتری طراحی و تولید خواهد شد که شما می توانید این محصول را تهیه و خریداری کنید. همچنین این محصول بر اساس امنیت بالا ساخته می شود که تولیدکنندگان در جنسهای مختلف این نوع از درب را تولید می کنند.

مشتریان درب ضد سرقت می تواند این محصول را طبق سایز مورد نظر خودشان تهیه کنند. دربهای این مدل دو لنگه و تک لنگه می باشد که شما می توانید این محصول را بر اساس سایز ورودی خانه خود تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.

ادامه مطلب  قیمت پودر رختشویی صادراتی

حتما زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید که کیفیت محصول باید مناسب باشد تا اینکه در زمان استفاده عمر طولانی و ضد زنگ باشد. یکی از مهم ترین نوع مورد در ساخت خانه بالا بردن امنیت می باشد تا اینکه افراد در خانه با احساس آرامش زندگی خودشان را انجام بدهند.

درب ضد سرقت ترک وارداتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا