سایر

در دوران دانشجویی با اسپلیت میلیونر شدم

من در دانشجویی دنبال کسب و کاری پر از پیشرفت بودم که با تلاش خودم توانستم در حوزه کالای گرمایشی و سرمایشی از جمله اسپلیت فعالیت داشتم و کسب و کار مرا به قله موفقیت و ثروت رساند، حال قصد چند نمونه را با هم بررسی کنیم.

اسپلیت جنرال

امروزه استفاده از دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی افزایش یافته‌است و بسیاری از افراد به دلیل راحتی و کم ‌مصرف بودن؛ اقدام به تهیه انواع آن‌ها می‌کنند اسپلیت جنرال کم مصرف قیمت مناسب با ضمانت کیفیت یکی از انواع آن‌ها در بازار می‌باشد. این دستگاه که بیشترین کاربرد آن برای ایجاد سرما در فصل گرم تابستان می‌باشد پس‌از وارد شدن بازار همواره مورد توجه و استفاده‌های زیاد قرار گرفته ‌است این دستگاه که نوعی کولر گازی می‌باشد. اسپلیت دارای اندازه‌ها و ابعاد مختلفی می‌باشد که افراد بر حسب اندازه محل زندگیم و یا محل کار خود می‌توانند اقدام به خرید و نصب آن نمایند این وسایل سرمایشی در مقابل کولر آبی که مقدار زیادی آب مصرف می‌کند. بهتر است بدانید کولر گازی یا اسپلیت دارای ۴ مدل مختلف می‌باشد که شامل اسپلیت دیواری اسپلیت ایستاده اسپلیت پرتابل اسپلیت پنجره‌ای می‌باشد.

اسپلیت جنرال

اسپلیت سامسونگ

قیمت اسپلیت سامسونگ 12000 دست دوم متناسب با کیفیت و جنس آن به فروش می رسد. وقتی این کالا را می‌خریم از فروشگاه گارانتی دارد بدین معنا که هر وقت این محصولی را که از ما خرید خراب شد می توانید آن را پیش ما بیاورید تا ما آن را بدون گرفتن هزینه ای آن را درست کنیم که این نوع دفترچه بسیار ارزش مند است برای ما که این کالا را خریدیم انواع کالا ها ضمانت خاص خود را دارند بعضی ها سه ساله و بیشتر هم می تواند باشد که هر چه سال آن برای ضمانت دادن بیشتر باشد مفید تر است و برای خریدار خیلی سود دارد. امروزه بسیاری از شرکت های موجود کشور خواهان تولید این نوع کالا هستند تا بتوانند درآمد بسیار بالایی را داشته باشند و سود زیادی را از این محصول کسب کنند و همچنین قادر باشند که رتبه ممتازی را برای خودشان به ارمغان بیاورند و تولید خودشان را به سر تا سر کشور ارسال کنند تا همه مردم ایران بتوانند استفاده مورد نظر را بکنند و نیاز خود را به راحتی برطرف کنند.

ادامه مطلب  با این محصول بی ‌نظیر نقشه راه سودآوری را بدست آوردم

اسپلیت سامسونگ

اسپلیت ال جی

در فصول گرم سال این اسپلیت ال جی است که به کمک ما می آید و با سرمای لذت بخش خود محیط منزل و کار را از گرما به دور نگه می دارد. کلافگی و گرما برای هیچکس خوشایند نیست و همه ی ما به این موضوع آگاه هستیم. بنابراین با تهیه محصولات سرمایشی مناسب می توانیم خود را برای فصول گرم سال آماده کنیم. کولی گازی می تواند جایگزین مناسبی برای نسلهای قدیمی تر این محصول باشد چراکه با پیشرفت تکنولوژی سعی در بهینه سازی مصرف انرژی در این مدل شده است. با پایان یافتن فصل بهار و احساس گرمای زیاد بسیاری به فکر خرید کولر گازی ال جی می باشند. کارخانه تولید این محصول از گذشته تاکنون تنها با استفاده از بهترین مواد درتلاش بوده است تا بهترین نمونه خود را وارد بازار نماید تا بتواند خدمت کوچکی در بخش تولید محصولات خانگی نماید. حتما شما با نام این محصول آشنایی دارید و به نوعی از برند آن در وسایل منزل خود استفاده می نمایید، به همین منظور خیال شما درباره خرید کولر گازی ال جی راحت می باشد.

اسپلیت ال جی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا