سایر

آشنایی با برنج باعث قد کشیدن ثروتم شد

همانطور که گفته شد تجارت را می توان به عنوان یکی از روش های پولدار شدن در نظر گرفت؛ چراکه وقتی به زندگی دوران بازنشستگی خود فکر می کنید، هر چقدر دستمزد بالایی داشته باشید یا از کسب و کار خود امرار معاش کنید، باز شروع یک تجارت احتیاج دارید، من با عالیت خود در حوزه برنج توانستم به ثروت بسیاری دست یابم.

برنج ایرانی

برنج ایرانی جزو برنجهای پرطرفدار در جهان هستند و همانطور که از اسم آنها مشخص است در داخل کشور عزیزمان کشت و آماده خواهند شد اما برنجهای خارجی بیشتر در کشورهای مختلف آماده و به کشورهای دیگر در دنیا عرضه می شوند.

یکی از بهترین برنجی که در دنیا به فروش می رسد و حتی مشتریانی زیادی در ایران اقدام به خرید آن می کنند برنج پاکستانی و هندی می باشند.

از اصلی ترین تفاوتهای این دو نوع برنج می توان به فرق آنها در نحوه و چگونگی کشت آنها اشاره کرد که بیشتر آنها در شهرهای شمالی ایران به صورت آبیاری یا دیم کشت می شوند.

برنجهای خارجی ممکن است به شیوه های ناسالم و غیر بهداشتی از جمله آبیاری به وسیله ی آبهای ناسالم و آلوده کشت شوند که بدون شک همین باعث می شود برنج خارجی طعم و بوی نامطبوعی داشته باشند و حتی در زمان پخت و آماده کردن آنها نیز دچار مشکل شوید.

مورد بعدی تفاوت در ظاهر این دو برنج است که برنج کشت شده در ایران معمولا دانه های کوچکتری به نسبت برنجهای خارجی دارند و این به راحتی قابل تشخیص می باشد.

ادامه مطلب  عصاره ثروتی که بطری ها در زندگی ام ریختند

از طرف دیگر برنج ایرانی ظاهر مناسب تر و رنگ بهتری دارد که اغلب سفید و مایل به شیری هستند و به سختی دچار شکستگی و خرد شدن می شوند.

برنج ایرانی

 برنج کامفیروز اصل

دانه ای از برنج کامفیروز اصل را روی شعله آتش بگیرید اگر برنج اصل باشد به صورت برشته در می آید و اگر برنج تقلبی باشد شروع به سوختن میکند، یک مشت برنج را بردارید و داخل ظرف آبی بریزید اگر برنج در آب ته نشین شد برنج اصل می باشد و اگر روی سطح آب شناور ماند تقلبی است.

اگر قصد تهیه برنج کامفیروز را به صورت جزئی یا عمده دارید اما نگران اصالت و کیفیت برنج هستید با خرید از مجموعه ما از بابت اصل بودن آن خیالتان راحت باشد.

جهت ثبت سفارش می توانید فرم موجود روی سایت را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

برنج کامفیروز اصل

برنج کامفیروز 

بهتر است بدانید که قیمت داخلی و صادراتی برنج کامفیروز درجه یک بسیار متفاوت است، که در آخر به این مطلب هم خواهیم پرداخت.

شاید جالب باشد بدانید که استفاده از آب جوشیده شده از این محصول به دلیل دارا بودن نشاسته برای رفع جای جوش بسیار مفید می باشد.

این محصول دارای مواد معدنی همچون فیبر، کلسیم، اونواع ویتامین ها و… برخوردار می باشد که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد مجاز ممکن است باعث یبوست شود، هچنین برای افرادی که دچار بیماری قند خون هستند بهتر است مصرف کمتری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

ادامه مطلب  با سنگ دریچه ای از ثروت به زندگی ام جذب شد

برنج به علت دارا بودن نشاسته های مقوی به حفظ عملکرد روده ها تا حد زیادی کمک میکند، استفاده از این محصول برای افرادی که از لاغری و کمبود وزن رنج می برند بسیار مفید و چاق کننده می باشد.

افرادی که دچار ضعف در بدنشان هستند می توانند برای رفع این موضوع از برنج در وعده های غذایی خود استفاده کنند.

در شناسایی طبع برنج اختلاف نظر های گوناگونی وجود دارد، برخی آن را سرد و برخی آن را گرم و معتدل می دانند.

این نوع به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی از بیماری های قلبی و سکته ای جلو گیری می کند.

برنج به علت دارا بودن سدیم از ابتلا به فشار خون جلو گیری میکند، از فواید بی نظیر دیگر آن از بیماری های سرطانی نیز پیش گیری میکند.

برنج کامفیروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا