سایر

با این روش تضمینی صاحب کسب و کار خودم شدم

ابتدا فکر می کردم این شغل کار هر کسی نیست تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با یک گروه بزرگ و متخصص تجارت آشنا شدم و به من آموختن چگونه می توان بدون هیچ سرمایه ای صاحب کسب و کار خودم شوم و حالا یک تاجر بزرگ در شهر خودم هستم که کلی اشتغال ایجاد کردم در ادامه به معرفی چند نوع از محصولاتم می پردازم.

رادیاتور

قبل از نصب کردن این رادیاتور ها و استفاده ی آن ها و جلوگیری از ترکیدن لوله های آب و خسارت های ناشی از آن، بهتر است قبل از این که آن را در فصل زمستان روشن کنیم از یک متخصص بخواهیم تا هواگیری رادیاتور را انجام دهد و بعد با خیالی راحت و آسوده از آن استفاده نماییم‌.

برای خرید حضوری و به صورت عمده و کلی می توانید به شرکت های تولید کننده ی رادیاتورهای آلومینیومی لورچ مراجعه کرده و به دلیل خریدی مستقیم و بدون واسطه از خود تولید کننده علاوه بر خرید با قیمتی مناسب و منصفانه، تخفیفی ویژه و استثنایی نیز دریافت کنید.

و به فروشگاه های خود برده و چون با قیمت خوب و عالی آن ها را خریداری کرده اید می توانید با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان و طرفداران این نوع رادیاتورها قرار دهید تا هم مشتری زیادی به دست آوردید و هم سود و فروش زیادی را تجربه نمایید.

رادیاتور

رادیاتور پره ای

ویژگی رادیاتور پره ای ایران نوین: این محصول باکیفیت دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری می باشد به همین دلیل توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

ادامه مطلب  یادگیری مهارت های جدید مسیر موفقیتم را هموار کرد

1) دارای قابلیت نصب دو طرفه

2) زیبا و با دوام

3) بازده حرارتی بالا

4) آسانی و سهولت در نظافت

5) عمر مفید بالا

6) تشعشع حرارتی بالا

7) گازهای سمی ناشی از سولفاته شدن فلز ایجاد نمی کند.

8) سازگاری با انواع پکیج و سیستم حرارت مرکزی

9) کنترل همزمان قطعات با تولید پیوسته

10) رادیاتورها 8 بار تحت فشار مورد آزمایش و تست قرار می گیرند.

11) مجهز به رنگ پودری الکترواستاتیکی هستند.

لوازمی که برای نصب رادیاتور ایران نوین لازم می باشد، شامل موارد زیر است:

1) شیر هواگیری رادیاتور

2) عدد واشر آب بندی

3) بست پرچمی دیواری

4) عدد درپوش ماسوره رادیاتور

5) یک جفت شیر و زانو قفلی

6) زانو قفلی با شیر ترموستاتیک رادیاتور

رادیاتور پره ای

رادیاتورهای فولادی

رادیاتور فولادی به صورت یکپارچه پس از عملیات تست توسط مهندسین و متخصصین به قسمت فیشینگ و رنگ آمیزی فرستاده شده و طی فرآیند پیچیده ای به بازارهای فروش عرضه می شوند.

قیمت رادیاتور فولادی بر اساس کیفیت و مقاومت آن مورد محاسبه قرار می گیرد و هر چه قدرت موتور رادیاتور برنجی بالاتر باشد مسلما از قیمت بالاتری برخوردار است.

رادیاتورها در زمان ساخت با استفاده بلوک تعداد پره های آن را مشخص می کنند که هر بلوک از پره های مختلف همراه است و در زمان نصب با استفاده از متراژ فضایی که قرار است نصب شود انتخاب می شوند. این رادیاتورها با توجه به ابعاد و اندازه آن و میزان گرمادهی تعیین می شوند و هر کدام از آنها دارای قیمتهای متفاوتی هستند.

رادیاتورهای فولادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا