سایر

با تولید پوشاک به موجودی حساب میلیاردی رسیدم

یکی از نکات مهم که باید هنگام فعالیت در بازار از آن اطلاع داشته باشید این است که هر چقدر به صورت تخصصی درباره حیطه کاری خود اطلاعات جمع کنید میزان سودتان رشد خواهد کرد و من هم با توجه به این موضوع توانستم از تولید پوشاک به سود میلیاردی برسم و در ادامه محصولاتی که بیشترین کیفیت را دارند به شما معرفی خواهم کرد.

بادی پسرانه

لباسهای بادی پسرانه بصورت عمده حالت کشی دارند و از جنسهایی نظیر الیاف طبیعی، نخی، ساتن و چرم تولید و عرضه می شوند، این لباسها موجب فرم دهی به بدن می شوند و جذابیت ظاهری را افزایش می دهند، همچنین لباسهای بادی را می توان بصورت تک در مهمانیها و به عنوان لباس خواب استفاده کرد و یا در زیر سایر لباسها بعنوان لباس زیر استفاده شود.

کشور ایران نیز باتوجه به حضور پررنگتر این لباسها در سالهای اخیر در بازار از تولیدکنندگان اصلی این محصولات در خاورمیانه بحساب می آید که باتوجه به مهارت بالای تولید کنندگان ایرانی در خیاطی و تولید لباس و همچنین کیفیت بالای متریالهای ایرانی، این تولیدکنندگان توانسته اند علاوه بر بازارهای داخلی محصولاتی دارای قدرت رقابت در عرصه های بین المللی را تولید و صادر کنند.

بادی پسرانه

بادی لی

به طور کلی بادی لی به منظور استفاده در محیطهای خاص در انواع گوناگونی تولید و عرضه می شوند، از متریالهای پرطرفدار این محصولات بادی زنانه چرم است که معمولا محصولی مجلسی بوده و در مهمانیها از آن استفاده می شود. همچنین محصولاتی از این قبیل از آنجایی که با بدن فیت بوده و به پوست می چسبند استفاده از متریالهای پلاستیکی در آنها می تواند باعث آسیب دیدگی پوست بدن در دراز مدت شود لذا استفاده از چرم در این محصولات موجب می شود تا این نوع لباس روی بدن راحت تر بوده و استفاده طولانی از آن منجر به حس کلافگی در فرد و آسیب دیدگی پوست نشود. دیگر دغدغه ای که خریداران این محصولات دارند باتوجه به بالابودن قیمت چرم طبیعی، قیمت این محصولات است باید اشاره کرد.

ادامه مطلب  پولی که به سادگی بدست آوردم

بادی لی

بادی مجلسی

از دیگر سریهای بادی مجلسی و مدلهای پرطرفدار آن بادی زنانه گیپور است که به صورت توری بافته شده و به عنوان لباس زیر استفاده می شود، این محصولات علاوه بر بازار گسترده ای که در سالهای اخیر در کشورمان یافته اند با توجه به اینکه محصولاتی سازگار با فرهنگ کشورهای اروپایی بشمار می روند همواره می توانند محصولی بسیار مناسب برای تجاری باشند.

که قصد صادرات به کشور ترکیه و یا کشورهای اروپایی را دارند. نکته ای که این صادرات را جذاب می کند این است که این محصولات تماما در داخل کشور تولید شده و با قیمت ریالی ساخته می شوند اما عرضه صادراتی آنها می تواند درآمد دلاری به همراه داشته باشد و سود زیادی را عاید صادرکنندگان این محصولات نماید. از مهمترین نکات در خرید این محصولات جنس آنهاست در نظر داشته باشید در محصولاتی از این قبیل که با بدن مصرف کنندگان فیت بوده و کاملا با پوست در تماس هستند به هیچ وجه نباید از الیاف مصنوعی و پلاستیکی استفاده شود، این الیاف با پوست بدن سازگاری نداشته و موجب می شوند تا تماس طولانی مدت آنها با پوست موجب عرق سوختگی آن و تخریب بافت بیرونی پوست شود. لذا در خریدهای خود سعی کنید تا محصولاتی با الیاف طبیعی خرید کنید و همچنین در خریدهای اینترنتی نیز سعی کنید تا کالای خود را از مجموعه ای خریداری کنید که محصولات آن ضمانت کیفیت داشته باشند.

بادی مجلسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا