فال روز

بگو عشقت متولد چه ماهیه تا بگم چه صبحونه ای دوست داره


سایت کافه نیوز:

بهترین صبحانه برای متولدین هر ماه چیست؟

اگر در خوردن یک وعده صبحانه تکراری و روزمره گیر کرده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ویژگی های منحصر به فردی برای متولدین هر ماه تعریف شده است و بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، صبحانه ای منحصر به فرد به متولدین هر ماه ارائه می دهیم که با ویژگی های آنها همخوانی داشته باشد.

فروردین: نان تست با مقداری چربی و فلفل قرمز مانند کره یا آووکادو

اما چرا ؟ زیرا همیشه می خواهید چیزهای جدیدی را تجربه کنید! ممکن است دوستان شما همچنان بخواهند همان نان، پنیر و چای شیرین را بخورند، اما دل شما می خواهد انتخابی جدید و متفاوت داشته باشید. نان تست آووکادوی کره ای و خوشمزه همان چیزی است که بدون افزایش وزن به شما انرژی فوق العاده می دهد.

اردیبهشت: تخم مرغ به دلخواه

اگر مجبورید بعد از صبحانه بیرون بروید و تمام روز را بیرون بمانید، نصف تخم مرغ یا نوع دیگری از تخم مرغ معمولا بهترین وعده غذایی برای بیدار نگه داشتن شما در طول روز است. این انتخاب شما را پر انرژی و آماده برای یک روز خوب نگه می دارد.

هورداد: کوفته و نان و شیرینی

همیشه با دیگران وقت می گذرانید و خوش می گذرانید. به همین دلیل است که شما همیشه در اجتماع حضور دارید. و از آنجایی که زمان کافی برای تهیه صبحانه ندارید. کوفته ها، نان و شیرینی ها بهترین گزینه ها برای صبحانه شما هستند. گاهی حتی می توانید یک کیسه دونات را به محل کار ببرید. این نوع نان و شیرینی ترکیبی از طعم های شور و شیرین است که قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر می خواهید صبحانه خود را متنوع کنید؛ این گزینه بهترین انتخاب است.

ادامه مطلب  فال انبیا ۲۷ فروردین ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

پیکان: ترکیبی از جو و شیر فرآوری شده

این ترکیب یکی از آن وعده های غذایی بی نظیری است که می تواند به شما انرژی بدهد. همچنین این صبحانه متناسب با شخصیت نوستالژیک و سنتی شماست. اگر این غذا را با غذای جانبی ترکیب کنید، هرگز از خوردن آن خسته نمی شوید.

آگوست: پنکیک

شما فقط از آن دسته افرادی هستید که برای آنها تعطیلات آخر هفته را در تقویم می گذرانند. شما همچنین معتقدید که زندگی مهمانی ای است که برای تفریح ​​و لذت به آن دعوت شده اید. بنابراین با توجه به این ویژگی شخصیتی شما، پنکیک همان چیزی است که می تواند شما را خوشحال کند و زمانی که روحیه خوبی ندارید، برای خودتان یک پنکیک درست کنید.

شهریور: اسموتی باحال

با توجه به فال ماه تولدتان، شما عمیقاً به سلامت جسم و روح خود و همچنین موادی که وارد بدنتان می شوند اهمیت می دهید. نگه دارید و به همین دلیل دوست دارید صبح خود را با صبحانه که منبع غنی از ویتامین است شروع کنید. شروع کنید همچنین، شما یک کمال گرا هستید و می خواهید مثلاً یک غذای پر از میوه های ریز خرد شده را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.

مهر: سوسیس تخم مرغی

شما در تمام جنبه های زندگی خود تعادل برقرار می کنید، بنابراین چنین صبحانه ای که مقادیر بالایی پروتئین دارد. این برای شما بسیار راضی کننده است. این صبحانه یکی از غذاهایی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند، اما با ذائقه متولدین مهر سازگاری بیشتری دارد.

ادامه مطلب  فال سلامت ۲۱ اسفندماه | پیشگویی های جالب از اوضاع سلامت فردای خود را بخوانید

نوامبر: شیرینی دارچینی

شما کاملا عاشق طعم های تند هستید! شاید دیگران همیشه یک کلوچه دارچینی نخواهند، اما شما هرگز از خوردن این کلوچه خسته نخواهید شد، بنابراین بهترین وعده صبحگاهی برای شما یک کلوچه دارچینی است. اما بهتر است زیاده روی نکنید.

خطر: وافل بلژیکی

شما عاشق سفر هستید! پس به دور دنیا سفر کنید و غذاهای محلی زیادی را امتحان کنید. اصلا عجیب نیست شما نمی توانید یک صبحانه کامل انگلیسی را از دست بدهید. وافل بلژیکی از آن دسته خوراکی هایی است که در نگاه اول عادی و معمولی به نظر می رسد، اما اگر آن ها را با چیزهای دیگری مانند شکلات یا میوه ترکیب کنید، شگفت زده خواهید شد. (مثلاً می توانید یک بار وافل و مرغ سوخاری را امتحان کنید).

وافل بلژیکی

د: املت

متولدین این ماه افرادی چالش برانگیز و واقع بین هستند، این ویژگی ها آنها را در هر کاری بهترین می کند. املت یکی از بهترین غذاهای صبحانه است که هرکسی نمی تواند آن را به صورت خوشمزه تهیه کند. چون می دانید تهیه یک صبحانه مقوی و کامل زمان بر است، املت را انتخاب می کنید.

باخمن: قهوه و غلات دباش

بارزترین ویژگی ماهی بهمن در بین همه آنها. متولدین این ماه حس انسان دوستی دارند. و این ویژگی بر هر کاری که آنها انجام می دهند تأثیر می گذارد. به همین دلیل از خوردن یک صبحانه کامل و سالم احساس خوبی دارند، زیرا صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است.

غلات

مارس: دونات

شما روحیه خلاقانه ای دارید و دوست دارید جنبه های روشن همه چیز را ببینید، بنابراین در حالی که دیگران ممکن است چندان مشتاق دونات های خالی و با روکش شکر نباشند. از طعم متفاوت و غیرمنتظره آن لذت خواهید برد. علاوه بر این، چند دقیقه تنهایی در یک کافه به شما کمک می کند تا تنش آغاز هفته جدید و شنبه را فراموش کنید!

ادامه مطلب  فال روزانه ۲۲ فروردین ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا