سایر

دانه ای که در خاک کاشتم و پولدار شدم

شاید با خود فکر کنید که دانش آموزان نمیتوانند ثروتمند شوند اما اگر فردی ذهن پولسازی داشته باشد این امکان برایش به وجود می آید امروزه درآمدزایی برای دانش آموزان از روش های زیادی امکان پذیر میباشد که یکی از این روش ها کار بر روی گیاهان دارویی است که این مقاله شما را به درستی راهنمایی میکند.

رازیانه

میوه این گیاه از لحاظ ظاهری دارای رنگی قهوه ای است و حالت آن بیضی شکل می باشد همچنین مزه میوه این گیاه بسیار تند است و عطری که دارد شباهت بسیار زیادی با آویشن دارد. اما گیاه رازیانه از لحاظ شباهت بسیار زیادی به کرفس دارد و طعم آن شباهت بسیار زیادی به شیرین بیان دارد این همانند گرفتن دارای پیاز و با ساقه های بسیار بلند است.

زمانی که نگاهی به هر سه این گیاهان بیااندازید متوجه خواهید شد که رازیانه، زنیان و زیره سبز بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت آنچنانی با هم ندارند و تشخیص آنها از یکدیگر کار بسیار دشواری می باشد اما باید بگوییم که تمامی آنها دارای خواص متفاوتی از یکدیگر هستند. یکی از خاصیتهای خوب رازیانه این است که حاوی منابع خوبی از کلسیم است که می تواند در استحکام استخوانهای شما تاثیر گذار باشد. افرادی که سنگ کلیه دارند می توانند با مخلوط کردن زنیان با مواد دیگر به راحتی سنگ کلیه خود را دفع کنند. زیره سبز که دارای طبعی گرم و خشک می باشد سرشار از کلسیم و انواع مختلفی از ویتامینها می باشد.

رازیانه

رازیانه کوهی

امروزه مراکز پخش رازیانه کوهی تازه همدان، این محصول را به صورت عمده و با قیمت ارزان به سراسر کشور عرضه می نمایند. رازیانه سبزی است که اگر برای استفاده از هر یک از قسمتهای منحصر به فرد آن وقت بگذارید، هیچگونه ضایعاتی ندارد و به عنوان یک عنصر اصلی در غذاهای ایتالیایی شناخته شده است.

ادامه مطلب  با بطری ثروتمندترین زن جهان شدم

منشا اصلی این گیاهان دارویی دریای مدیترانه بوده و دارای طعم ملایم شیرین بیان است و می توان آن را به صورت نازک برش داد و به صورت خام یا پخته مصرف کرد. رنگ ریشه رازیانه سفید می باشد و شما می توانید برای غلیظ نمودن سوپهایی که می خواهید به صورت پوره استفاده کنید، از ریشه این گیاه استفاده کنید.

قسمت دیگر رازیانه پیاز آن می باشد که این قسمت بخش اصلی این گیاه است و می توان آن را به صورت خام و پخته مصرف نمود. ساقه آن کاملا به صورت فیبری بوده و هنگام مصرف آن حتما باید پخته شود و اضافه کردن آن به آبگوشت یا سوپ طعم بی نظیری به آن می بخشد.

رازیانه کوهی

اسطوخودوس

برخی از افراد دچار عفونت های ریوی و گاهی معده هستند و دنبال راهی بی خطر برای جبران نواقص خود می باشند در این جا این اسطوخودوس است که به شما امکان این را می دهد تا بتوانید از شر عفونتهای مزمن موجود در بدنتان خلاص شوید.

خواص ضد التهابی این گیاه پر خاصیت به روند دستگاه گوارش نیز اثر گذاشته و حرکت روده ها را سرعت می بخشد و هضم غذا را برای همه آسان می کند شما می توانید بعد از مصرف این محصول معجزه آسا سلامتی را به خود هدیه بدهید.

گاهی مواقع میگرن، بسیاری از افراد را به ستوه می آورد چرا که تحمل درد انسان را در طولانی مدت خسته کرده و توان انجام کارهای روز مره را از فرد می گیرد به طوریکه باعث ایجاد ناراحتیهای بسیاری شده و گاها باعث ایجاد افسردگی می شود.

ادامه مطلب  راهکار پولدار شدن میلیونرها چیست

اسطوخودوس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا