سایر

در حوزه رادیاتور توانستم میلیونر شوم

هیچ وقت فکرش را نمی کردم که تجارت به این سادگی باشد فکر میکردم نیاز به سرمایه های بالا و تلاش های بی وقفه دارد ولی الان متوجه شدم که تجارت به آن سختی که فکر می کردم نیست و می توان با کمترین تلاش صاحب ثروت های فراوان شد.از شما می خواهم در ادامه به چند نمونه از محصولاتم که روی آن ها کار می کنم توجه کنید.

رادیاتور

در هنگام خرید رادیاتور های آلومینیومی دقت داشته باشید تا این رادیاتور ها اصل بوده و دارای کارت گارانتی باشند و خدمات پس از فروش نیز دارا باشند زیرا همه ی این اساس و اصول ها مهم می باشند و به شما کمک می کنند تا خریدی مطمئن و با خیال آسوده و راحت داشته باشید.

اکثر این رادیاتورها دارای گارانتی های چندین سال را دارا هستند و حتی بعضی از شرکت ها گارانتی تعویض را هم دارند که اگر کالا بعد از خرید به هر دلیلی طی روزهایی که گارانتی آن موجود و معتبر باشد تعویض می کند و رادیاتور دیگری را به شما ارائه می دهد.

رادیاتور های آلومینیومی لورچ بسیار معروف و خاص می باشند و حجم و وزن کمی را دارا هستند و به راحتی قابل حمل و قابلیت نصب آسانی را دارند.

هم چنین دارای قطعات بسیار جدید و به روز و محکمی هستند که زود خراب و آسیب دیده نمی شوند. عمر و دوام و استحکام این رادیاتور ها بسیار بالا و زبان زد همه می باشند

رادیاتور

رادیاتور فولادی

امروزه مهندسین تاسیسات ساختمانی نحوه ی اجرای این رادیاتور فولادی را بر عهده دارند که با مهارتهای خاصی آن را انجام می دهند. این مهندسین اعتقاد دارند بر اتلاف حرارت در هر ساختمان می بایست محاسبه ی دقیقی را بر میزان بارهای حرارتی انجام داد و سپس پس از نتایج محاسبات نوع رادیاتور را انتخاب و اجرا کرد.

ادامه مطلب  کسب و کاری که باعث شد آبشاری از پول به سمتم روانه شود

این روند سبب می شود تا کاهش هزینه های اقتصادی را در برابر هدر رفتن آب و گاز مصرفی برای هر خانوار به شمار رود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است فاصله ی لوله های فلزی آب گرم می باشد که در زمان رفت و برگشت می بایست حدود 50 سانتی متر قرار بگیرد و فاصله ی لوله به صورت کم یا زیاد ممکن است خطرهای ناگواری را به وجود بیاورد

همچنین استفاده از شیر هواگیری در رادیاتورها می تواند سرعت کار را بالا ببرد و این موضوع می تواند نشت آب را در منزل به همراه نداشته باشد.

رادیاتور فولادی

رادیاتور آلومینیومی

رادیاتور آلومینیومی لورچ دارای ظرفیت های بسیار بالایی هستند و حجم آب زیادی را در خود جای می دهند و قابلیت نصب به دیوار را هم دارا می باشند.

این رادیاتور ها ویژگی های مطلوب بسیاری دارند که از جمله ی آن ها می توان به زیبایی ظاهری و شیک و قشنگ و تو دل برو بودن آن ها اشاره کرد این رادیاتور ها با قشنگی و جلوه ی ظاهری خوبی که دارند می توانند منزل شما را تزیین و فضای خوشگلی را ایجاد کنند.

از دیگر ویژگی های این رادیاتور ها می توان به قدرت گرما بخشی و گرما دهی دوطرفه ی این رادیاتور ها را نام برد‌، هم چنین این رادیاتورها مقاومت بسیار بالایی را دارا هستند و در برابر ضربه و زنگ زدگی و خوردگی بسیار محکم و مقاوم می باشند

نصب آن ها بسیار راحت و وزن بسیار کمی دارند و به راحتی می توان آن ها را جابه جا نمود. کنار این رادیاتور ها شیر ترموستات وجود دارد که با تنظیم و چرخاندن آن می توان گرمادهی رادیاتور را کنترل و کم و زیاد نمود.

ادامه مطلب  نگرش درست به زندگی موجب رسیدن به موفقیت می شود

رادیاتور آلومینیومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا