سایر

در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب بالاترین ثروت شدم

یک دانشجو بودم که بعد از تمام شدن تحصیلاتم دنبال کار بودم و دنبال پیشرفت.فکر می کردم دیگر راهی وجود ندارد که بتوانم زندگی خود را متحول کنم تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با فردی در یک شرکت بزرگ تجاری صادراتی آشنا شدم و به من یاد داد چگونه صادرات کنم و حالا در کمترین سن صاحب این شغل مهم هستم و مایلم در ادامه محصولاتم را به شما معرفی کنم.

رادیاتور پره ای

شما می بایست برای انتخاب برند مناسب رادیاتور پره ای، علاوه بر تحقیق درباره شرکت سازنده به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت نیز توجه کنید.

خریداران این محصول همواره باید به این نکته توجه کنند که برندهای معروف نیز به صورت تقلبی و کیفیت پایین و همچنین بدون ضمانت و گارانتی به بازار عرضه می شوند.

در بین انواع رادیاتورها، رادیاتورهای پره ای از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند، دلیل این مقبولیت، راندمان حرارتی مناسب، طول عمر زیاد و تنوع مدل می باشد.

این رادیاتورها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و ساختارشان پره ای است به همین دلیل به آن ها رادیاتورهای پره ای یا آلومینیومی می گویند، معمولا ضمانت این محصولات 10 ساله است و شامل نشتی آب و سوراخ شدن می باشد، یکی از مهم ترین ویژگی های این رادیاتورها، قابلیت تعویض پره خراب یا افزایش تعداد پره می باشد.

رادیاتور پره ای
رادیاتور

رادیاتور ها در پره های مختلفی تولید و راهی بازار ها می گردند شما می توانید در هنگام خرید این رادیاتورها از فروشنده ها کمک بگیرید و بپرسید که کدام رادیاتور از نظر پره ها و ابعاد و اندازه مناسب متراژ خانه ی شما می باشند تا خریدی مطمئن و آگاهانه ای داشته و از خرید خود لذت ببرید و دچار مشکل نشوید.

ادامه مطلب  ما هر روز ثروتمند‌تر می‌ شویم

این رادیاتور ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوتی تولید و راهی بازار ها گشته اند و به دلیل کیفیت و مقاومت و عالی بودن از نظر کارکرد و کارایی توانسته اند پاسخ گویی نیاز های بسیاری از افراد جامعه باشند و در خانه های آن ها جای بگیرند.

قدرت این رادیاتور ها بسیار بالا و ویژه می باشد که در کم ترین زمان ممکن می تواند محیط و منزل شما را گرم و فوق العاده کند.

رادیاتور
رادیاتور آلومینیومی

رادیاتور آلومینیومی توسط دستگاهی به نام پکیج تنظیم می شوند و پکیج در محلهایی که از رادیاتور استفاده می کنند جای آبگرمکن را گرفته و با گرم کردن آب و پمپ کرده آب گرم به داخل رادیاتورها موجب گرم شدن بدنه آنها می شود و این موجب افزایش دمای محیط خواهد شد. رادیاتورها در سایزهای متفاوتی تولید می شوند و باید توجه داشت که هر سایز توانایی گرم کردن متراژ مشخصی را دارا می باشد پس به همین دلیل مهندسین و متخصصین نصب این دستگاه قبل از انجام خرید کالا متراژ محل را اندازه گیری کرده و با در نظر گرفتن متراژ رادیاتور را در سایز مناسب خریداری می کنند

با توجه به وجود مقداری هوا در لوله های آب و همچنین کار کردن رادیاتور توسط آب، باید رادیاتور توست شیر مخصوصی که در کنارش وجود دارد هر چند وقت یک بار هواگیری شود تا بتواند با استفاده کم ترین انرژی بالاترین کارایی را دارا باشد.

رادیاتور آلومینیومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا