سایر

عطر مردانه شیرین گرم ایرانی

یکی از دسته گروه های صنعت مد و فشن در شاخه لوازم آرایشی می باشد که امروزه علی الخصوص آقایان به آن اهمیت ویژه تری دارند ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تاریخچه عطر در ایتالیا و ژاپن و ایران شما را آگاه سازیم پس لطفا تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

هر روزه برندهای برتر دنیا در حال ساخت عطر و ادکلنهای جدیدی هستند تا بتوانند با عرضه کردن آن به بازارهای داخلی و خارجی توجه متقاضیان این صنعت را به خود جلب نمایند براستی ترکیب اصلی عطر مردانه ایرانی چیست؟

عطر مردانه شیرین گرم ایرانی

برای نخستین بار در دنیا چه کسی اولین عطر را ابداع نمود؟ برای دریافت این سوالات با ما همراه باشید کشور مصر باستان که مملو از تاریخچه و شگفتی جذابی است، مردمان مصر باستان در طول تاریخ همیشه نخستین مخترع وسیله های شگفتی بودند که، عطر هم نمونه ایی از آن شگفتی ها است.

استفاده از عطر و اسانس به خصوص برای آقایان قدمت تاریخی در قومیتها و ادیانهای مختلف دنیا داشته است استفاده از عطر مردانه ایرانی علاوه بر کیفیت و ماندگاری خوبی که دارد در بازار فروش هم دارای قیمت مناسب تری می باشد در حال حاضر برندهای بسیاری در بازار فروش وجود دارد که همگی از نظر کیفیت، قیمت، وزن و برند با یکدیگر بسیار متفاوت هستند اما برخی از این برندها به شدت در میان مردم دلنوازاند دلیل این دلنوازی می تواند ماندگاری بو و رایحه دلپذیر آن عطر باشد.

عطر مردانه گرم

عطرها رایحه های متفاوتی دارند که هر کدام برای سلیقه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال عطر مردانه معروف گرم یا سرد و یا ملایم برای سلیقه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد از طرفی دیگر نیز عطر های تلخ، تند و شیرین نیز موجود هستند که با ترکیب موارد بالا مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال اکثر آقایان عطرهای تلخ را می پسندند حال تلخ سرد، گرم یا ملایم این هم بستگی به طبع، مکان و سلیقه فرد دارد.

ادامه مطلب  با آینده ‌نگری ثروت در زندگی ‌ام ظاهر شد

عطر مردانه گرم

معمولا برندهای عطر سازی بر اساس ساختاری که دارند به سه گروه عمده Designer دیزاینر، Niche نیش و Artisan آرتیزان تقسیم می شوند که هرکدام توضیحات مفصل خود را دارد و ما در این مقاله به طور خلاصه و کلی توضیحاتی از عطر مردانه گرم را برای شما بزرگواران بیان می کنیم پس در این قسمت نیز با ما همراه باشید:

دیزاینر : این دسته شامل شرکتهای بزرگ با قدرت مالی فروان هستند که در عرصه های خاص مانند مد، ماشین، ساعت و غیره فعالیت اختصاصی داشته و فعالیت اصلی آنها تولید و عرضه عطر نیست بلکه در کنار آن نیز با گرفتن آمار سلیقه ای اکثریت افراد دست به تولید عطر نیز زده اند که اغلب این عطرها عامه پسند و همگانی هستند.

 

نیش : تولید عطر در این گروه به صورت اختصاصی و خاص است و عطرهای خاص پسند را تولید می کنند که کیفیت بسیار بالایی دارند و همچنین رایحه ای خاص که ممکن است اکثریت مردم آن را نپسندند اما این گروه از نظر خود یک اثر هنری خاص را طراحی و تولید می کنند که هر کسی قادر به درک آن نیست این شرکتها امروزه به دلیل نیاز کمتر به منابع مالی و اقتصادی به صورت قارچ گونه ای گسترش یافته اند.

 

آرتیزان : زیر مجموعه ای از شرکتهای نیش است که عطرهای عمومی تر و رایحه هایی بیشتر را تولید و در بازار عرضه می کند این شرکتها دارای پرسنل اندک هستند و با حداقل نیرو و هزینه کار خود را پیش می برند و اکثرا در حیطه فروش آنلاین فعالیت دارند.

ادامه مطلب  با موفقیت آشتی کردم و ثروتمند شدم

عطر شیرین مردانه

عطر ملایم زنانه مردانه شیرین، همانطور که از نامش پیداست مخصوص خانم ها و آقایان می باشد و یک عطر مناسب با بوی خوش است این محصول علاقمندان زیادی دارد.

و می توان آن را یم عطر ملایم محبوب و پرطرفدار معرفی کرد که امروزه در بازار از خرید و فروش بالایی برخوردار است این نوع عطر برای آقایان و خانم ها مناسب است و استقبال خوبی داشته است.

عطر شیرین مردانه

فروش عطر شیرین مردانه در سایت ما و در نمایندگی های فروش ما با قیمت مناسب و ارزان صورت می گیرد و شما می توانید این محصول را به صورت عمده سفارش دهید.

مجموعه ما در این سایت از مشاورین و متخصصین با سابقه و کارآمد برخوردار هستند و شما می توانید با این افراد در تماس باشید و هر نوع رایحه و عطری که مدنظرتان است از ما خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا