فال روز

فال تاروت ۱۷ تیر ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟


سایت کافه نیوز:

تاروت روشی برای پیش بینی و مطالعه آینده است که از کارت های تاروت استفاده می کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند سوالات خود را بپرسند و در مورد آینده و وضعیت فعلی خود پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی های دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردای شما در سایت کافه نیوز ارائه کنیم:

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

تاروت جادوگر (کیمیاگر)

معانی کلیدی (عمودی): توانایی، قدرت، میل، تجلی، منطق، تمرکز، تدبیر، نفوذ، قدرت های روانی، اراده

شما در هماهنگی کامل با کائنات هستید و با نگرش خوش بینانه راه خود را در تمام فراز و نشیب های زندگی خود خواهید یافت. هماهنگی شما عالی است و تجلی و تمرکز مناسب شما را استاد خرد و دانش می کند و اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار می دهد. کارت تاروت شعبده باز (ایستاده) همچنین می گوید که به عنوان یک شعبده باز در تلاش های خود برتر خواهید بود و انرژی زیادی برای کارهای زندگی خود خواهید داشت.

این کارت تاروت همچنین می گوید که اکنون زمان آن است که توانایی های واقعی خود را نشان دهید. چه چیزی جدید باشد که باید شروع کنید یا تغییراتی که می خواهید در کار فعلی خود اعمال کنید، می توانید بدون تردید آن را انجام دهید. عناصر شعبده باز با شما هستند و درونی ترین خواسته های شما به زودی برآورده می شود و تغییرات و فرصت های جدیدی را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت شیطان

تلاش شما برای اطمینان از پرداخت تمام صورتحساب ها توسط کارت شیطان تاروت نشان داده می شود. ممکن است در حال حاضر اوضاع کمی متشنج باشد، بنابراین ممکن است نیاز به انجام یک شعبده بازی داشته باشید. این کارت گاهی می تواند نشان دهنده نیاز به تصمیم گیری مالی مهم برای شما باشد. احتمالاً در حال حاضر روی زمین لرزان هستید زیرا همه چیز بسیار غیرقابل پیش بینی به نظر می رسد. از آنجایی که به نظر می رسد همه چیز به طور ناگهانی در حال تغییر است، ممکن است از تصمیم گیری های زیادی بترسید. اگر انعطاف پذیر باشید، می توانید به خوبی با این مشکل کنار بیایید. پیش از این، این کارت در قرائت تاروت نشان می دهد که شما سعی می کنید امور مالی خود را مدیریت کنید، درآمد و هزینه های خود و همچنین سود و زیان خود را تعیین کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

ستاره

در ابتدا، این کارت اعتماد و خوش بینی و همچنین احساس نعمت واقعی هستی را پیدا کرده است. شما در حال شروع مرحله جدیدی در زندگی خود هستید که صلح آمیز، پر از عشق و سلامت روانی پایدار است. وقتی نقشه ستاره ای را داشته باشید و جادو در اطراف شما وجود داشته باشد، همه چیز ممکن است. دانستن اینکه رویاهای شما می توانند محقق شوند، قلب شما را پر از خوش بینی می کند و روحیه شما را به بالاترین سطح ممکن می رساند. به خودتان اجازه دهید آرزو کنید، آرزو کنید، و به هر طریقی که می توانید برای رسیدن به بهشت ​​برخیزید. آنها در حال حاضر اینجا منتظر شما هستند.

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۱۴ فروردین ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

نقشه برج:

دروغ ها و هذیان هایی که شنیده اید با پیچ و تاب از وضوح و درک از بین می روند و حقیقت در نهایت می درخشد. ممکن است متوجه شوید که وجود خود را بر پایه های متزلزلی مانند فرضیات نادرست، توهمات، دروغ های آشکار و غیره بنا کرده اید. این درک می‌تواند باعث شود که دنیای شما به شکلی که هرگز نمی‌توانستید پیش‌بینی کنید، در برابر شما فرو بریزد. هر چیزی که به درستی باور دارید دروغ است. اکنون مطمئن نیستید که چه چیزی واقعی است و چه چیزی جعلی است و به چه چیزی می توانید و نمی توانید اعتماد کنید. وقتی باورهای اصلی شما به چالش کشیده می شود، می تواند فوق العاده گیج کننده و ناراحت کننده باشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

چرخ بخت

اگر با فردی رابطه دارید یا می خواهید به زودی از کسی خواستگاری کنید، ایستادن کارت چرخ ثروت نشانه آن است که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت و بدون شک می توانید پیشنهاد بعدی را انجام دهید. تغییری در رابطه خود ایجاد کنید همچنین، اگر از رابطه راضی نیستید یا فقط می خواهید ادامه دهید، کارت چرخ ثروت نشانه این است که ممکن است بخواهید برای آخرین بار آن را امتحان کنید. این کارت مطمئناً شما را از پایان دادن به یک رابطه منع نمی کند، اگر این کار را انجام دهید (زیرا این بخشی از انتقال است)، اما به سادگی نشان می دهد که اتفاقات خوبی در زندگی عشقی شما با یا بدون شریک فعلی تان رخ خواهد داد.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت ملکه

در خواندن تاروت عاشقانه، ملکه قائم پیام خود را از عناصر زمین می گیرد. این بدان معناست که شما در زندگی خود مستقر و ایمن خواهید بود و در سطح عمیق تری با طبیعت ارتباط خواهید داشت.

درست مانند ملکه در کارت، شما فردی هستید که می دانید چگونه عشق بدهید و دریافت کنید و به طور کلی فردی دوست داشتنی و دلسوز هستید. شما با روح درونی خود در ارتباط هستید و می دانید که قلب شما واقعاً چه می خواهد و بنابراین از درخواست محبت و حمایت از نزدیکان خود نمی ترسید. این کارت نشان دهنده کسی است که از نشان دادن احساسات خود نمی ترسد و از آنجایی که شما این شخصیت دلسوز را دارید، همیشه آماده هستید تا عشق و حمایتی را که به رشد او کمک می کند به شریک خود ارائه دهید.

ادامه مطلب  فال تک نیت ۱۱ اسفند ماه | نیت کنید و کلیک کنید

ملکه همچنین فردی را نشان می‌دهد که از نظر مالی در امنیت است و اغلب با مشکلات مالی یا حرفه‌ای مواجه نمی‌شود و او را به شریکی عالی برای یک رابطه سالم تبدیل می‌کند. شما فردی هستید که از نظر معنوی با طبیعت در ارتباط هستید و می توانید به طور کامل از شگفتی ها و مواهب طبیعت قدردانی کنید. امپراتور حاکم همچنین به رابطه ای اشاره می کند که بر اساس ارتباط بین کار و زندگی شخصی ساخته شده است.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین مهر:

9 سکه

تفاسیر کلیدی: این بزرگترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا یک به ده اضافه می کند. ثبات مالی و مادی داشت اما بدون معشوق تنها بود.

در این مدت ممکن است احساس آرامش کنید، برای خودتان وقت بگذارید و با افراد اطرافتان آشنا شوید. محیط اطراف روشن تر و بهتر می شود. برای کار، باید نفس خود را پایین بیاورید و بهتر با همکاران خود ارتباط خود را با آنها بهبود بخشید. اگر از دیگران کمک بخواهید، آن را دریافت خواهید کرد، اما باید با آنها رفتار دوستانه داشته باشید. از نظر مالی، ممکن است از دوستان فرصت مالی بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین ماه نوامبر:

کارت امپراطور: امروز یک نیروی قدرتمند با شما مقابله می کند و ایده ها و باورهای شما را در مورد اینکه چگونه باید در تجارت خود پیش بروید و چگونه باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما سخت و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله جدیدی از زندگی شما خواهد بود. تغییر اغلب دشوار است، اما اگر بتوانید با آن سازگار شوید، پایه و اساس رشد شما خواهد بود.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر:

پادشاه فنجان ها

معانی کلیدی: شروع جدید، شادی در عشق، رابطه دلپذیر، شانس از طرف عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

ممکن است در گذشته زندگی کاملاً شادی داشته باشید. زیاد نبود گاهی اوقات ممکن است برای شما خسته کننده به نظر برسد زیرا زندگی شما بسیار ساده و بدون هیچ حرکتی بوده است. برای عشق، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا هیچ پیشرفتی در رابطه شما وجود ندارد. اگر معشوق دارید، نباید زیاده روی کنید و انتظار داشته باشید. فقط هر کاری انجام دهید تا با معشوق خود درگیری نداشته باشید.

ادامه مطلب  فال تک نیت ۲۴ اردیبهشت ماه | نیت کنید و کلیک کنید

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین آن روز:

نقشه عدالت:

صبح که از خواب بیدار می شوید از رختخواب بیرون می پرید و احساس می کنید هزار کار بر سرتان افتاده و هر کدام شما را به سمتی می کشاند. ممکن است امروز شرایط کمی برای شما سخت باشد. در این شرایط اولین واکنش شما این خواهد بود که برای کمک و حمایت نزد عزیزانتان بروید. متأسفانه، ممکن است کسانی را که انتظار دارید در جبهه مقابل در کنار شما باشند و احساس کنید به آنها خیانت شده است، پیدا کنید. اما ضرری ندارد که کمی از ذهن خود استفاده کنید و ببینید که آیا واقعاً حق با شماست یا آنها. شاید زمان پیوستن به جبهه آنها فرا رسیده باشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین باخمن:

مرد حلق آویز شده مردی را به تصویر می کشد که بر یک صلیب چوبی T شکل آویزان شده است. حالت او آرام و متین است، گویی ترجیح می دهد در آن حالت آویزان شود. او سر به زیر است و از زاویه ای کاملاً متفاوت به دنیا می نگرد. هاله او سر او را احاطه کرده است که نشان دهنده ادراک، آگاهی و روشنگری جدید است. پای چپ او آزاد و از زانو خم شده و در پشت راست قرار دارد و پای راستش به درخت بسته شده است. دست هایش به شکل مثلث معکوس جمع شده و دست هایش پشت سرش قرار دارند. این مرد یک جلیقه آبی برای نشان دادن خرد و شلوار قرمز برای نشان دادن اشتیاق انسان می پوشد. مرد به دار آویخته شده نماد تسلیم کامل، توقف زمان، شهادت و دادن جان خود برای خیر بزرگتر است.

طالع بینی روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس:

عدالت

مایل باشید اشتباهات خود را بپذیرید و مسئولیت نتایج را بپذیرید. کارت دادگستری نشان می دهد که در صورت رعایت عدالت اجرا می شود. ممکن است درگیر یک دعوی قضایی باشید یا منتظر تصمیم یک نهاد حاکم یا سازمان دیگر باشید. به زودی تصمیم گیری خواهد شد. هیچ محاکمه مجدد یا شانس دوم با کارت قائم عدالت وجود ندارد. پس از صدور حکم، باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.

عدالت اساساً جستجوی حقیقت است. همانطور که عمیق تر به واقعیت خود می روید، متوجه می شوید که همه چیز پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کردید. مراقب باورهای خود باشید و همچنین از آنچه که فکر می کنید عادلانه و اخلاقی است پیروی کنید. ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نباشد، پس برای کشف خود و جنبه های جدید جهان بینی خود آماده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا