فال روز

فال تاروت ۷ خرداد ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟


سایت کافه نیوز:

تاروت روشی برای پیش بینی و مطالعه آینده است که از کارت های تاروت استفاده می کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند سوالات خود را بپرسند و در مورد آینده و وضعیت فعلی خود پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی های دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردای شما در سایت کافه نیوز ارائه کنیم:

♈ فال روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگری

کارت کیمیاگر: برای شروع کاری، این قدم و آن قدم را بردارید، اما بدانید که به محض برداشتن اولین قدم، بیش از نیمی از راه را طی کرده اید. درست است که سرتان مشغول کار است و وقت خالی ندارید، اما اگر همین روند را دنبال کنید، هرگز جایی برای خواسته های قلبی خود پیدا نمی کنید. فهرستی از ایده های خود تهیه کنید و آن را جلوی چشمان خود بچسبانید تا انگیزه بیشتری کسب کنید. اگر در رابطه عاطفی خود شکست خورده اید، نگران نباشید زیرا با بستن یک در، در دیگری باز می شود که به نفع شماست.

♉ فال روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

نقشه امپراتوری

کارت امپراطور: این اشتباه است که مشغول کاری باشید که به شما علاقه ای ندارد. شما باید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید، بنابراین از آنجایی که بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانید، باید شغلی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید. با خیال راحت وضعیت خود را تغییر دهید. در رابطه عاطفی خود شک دارید. بهتر است هر چه زودتر تصمیم نهایی خود را بگیرید زیرا نه تنها به نفع شماست بلکه به نفع طرف مقابل نیز هست. خبرهای خوبی را از راه دور می شنوید که شما را بسیار خوشحال می کند.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه: امروز زمان سازماندهی خانه است. حتی اگر به هر دلیلی آن را به تعویق انداخته اید، این کاری است که باید امروز انجام دهید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که یک مهمانی داشته باشید. البته این ازدحام فقط در خانه نیست، بلکه در ذهن شما نیز هست. موضوعات مختلفی وجود دارد که مدام به آنها فکر می کنید. ممکن است برای مدتی به سفر بروید و از محیط اطراف خود دور شوید. اگر مراقب خودت نباشی، هیچکس از تو مراقبت نخواهد کرد.

ادامه مطلب  فال تاروت ۳ خرداد ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

نقشه ستاره

کارت ستاره: شما برای مدت طولانی در ساحل منتظر کشتی خود هستید. امروز نشانه ای از آن را می بینید، اما کمی بیشتر طول می کشد تا به شما برسد. پس صبر رمز موفقیت شما در این روزهاست. به زودی با شخصی آشنا می شوید و می بینید که اشتراکات زیادی دارید. این باعث می شود که انگیزه بیشتری برای برقراری رابطه با او و حرکت رو به جلو داشته باشید. تغییراتی در وظایف کاری شما در راه است، اگرچه در ابتدا سازگاری با آنها برای شما دشوار خواهد بود، اما به زودی از نتایج به دست آمده راضی خواهید بود.

♌ فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

نمودار خورشیدی

سان چارت: از اینکه این همه صبر کرده اید و هنوز هیچ نتیجه ای دریافت نکرده اید ناامید شده اید. این احساس طبیعی است، اما شما راه طولانی را طی کرده اید و اکنون زمان تسلیم شدن نیست. خبر خوب این است که امروز نشانه ای از تلاش و موفقیت خود را می بینید و نور امید در دلتان می درخشد. اگر به فکر بهبود روابط عاطفی خود هستید، برای همسرتان هدیه بگیرید و با او صحبت کنید. کلید موفقیت هر رابطه ای ارتباط است، به شرطی که درک خود را افزایش دهید.

♍ فال روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت پاپ

کارت پاپ: اگر شکست خوردید، مشکلی نیست، برخیزید و دوباره تلاش کنید و امیدوار باشید که تلاش های شما در نهایت نتیجه بدهد. در محل کار، گاهی از رفتار اطرافیان دلسرد می شوید، اما بهتر است با آنها بخندید تا واکنش تند. مطمئناً اگر رفتار خود را تغییر دهید، رفتار آنها نیز با شما تغییر خواهد کرد. امروز روی سلامت جسمانی خود تمرکز کنید و انرژی لازم را دریافت کنید، زیرا روزهای آینده برای شما شلوغ خواهد بود.

ادامه مطلب  فال انبیا 29 اسفندماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

♎ طالع بینی تاروت آینده متولدین مهر را پیش بینی می کند:

کارت کشیش اعظم

کارت کشیش اعظم: فقط آنچه می خواهید بگویید. توقعات زیادی از اطرافیان تان دارید، اما هرگز چیزی به آنها نمی گویید. اگر نگویی، هیچکس از تو خبر ندارد. بنابراین باید بیان افکار و احساسات خود را در این روز در اولویت قرار دهید. به زودی پروژه های هیجان انگیزی دریافت خواهید کرد که بر درآمد مالی شما تأثیر می گذارد. مشکلی در گذشته ذهن شما را به خود مشغول کرده است، به جای غصه خوردن از آن درس بگیرید.

♏ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

نقشه عدالت

کارت عدالت: امروز تماس ها و ایمیل های زیادی دریافت خواهید کرد. شما باید با افراد زیادی در ارتباط باشید، بنابراین ممکن است بسیاری از کارهای خود را از دست بدهید. مشکلی نیست اگر می توانید از دیگران کمک بگیرید. لازم نیست همه مسئولیت ها بر دوش شما باشد، مطمئناً دیگران می توانند از عهده آنها برآیند. اگر با شریک زندگی خود دعوا کرده اید، طوری رفتار نکنید که همیشه حق با شماست. در حین گفتگو بی طرف باشید و بعد از شنیدن تمام حرف های طرف مقابل بدون غرور تصمیم درست را بگیرید.

♐ طالع بینی تاروت آینده متولدین آذر را پیش بینی می کند:

کارت مرد حلق آویز

کارت مرد حلق آویز: اوضاع آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست. در واقع شما هستید که باعث می‌شوید چیزها بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند. سعی کنید سختگیری خود را کاهش دهید تا زندگی را بیشتر دوست داشته باشید. به جای دیگران روی خودتان تمرکز کنید. اگر نظرات دیگران بر تصمیمات شما تأثیر می گذارد، اکنون طرز فکر خود را تغییر دهید زیرا در نهایت این شما هستید که باید از زندگی خود لذت ببرید، پس کاری را که دوست دارید انجام دهید نه آنچه دیگران فکر می کنند خوب است.

♑ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین این روز:

ادامه مطلب  فال حافظ 4 اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

یک کارت ساختگی

کارت ساختگی: خود را به عنوان یک دونده ماراتن تصور کنید. راه طولانی در پیش دارید، پس عجله نکنید و فعلاً تمام انرژی خود را هدر دهید. تلاش مداوم و صبر دو کلید موفقیت شما هستند. مشکل شما با همسرتان به خاطر محدودیت هایی است که برای یکدیگر ایجاد کرده اید. شاید بهتر باشد که زندگی خود را کمی آسان تر کنید. همه ما گاهی به جایی نیاز داریم که تنها باشیم و فکر کنیم. پس این فرصت را نه تنها از خود، بلکه از شریک زندگی خود نیز دریغ نکنید.

♒ فال تاروت آینده متولدین بهمن را پیش بینی می کند:

کارت پاور

نقشه قدرت: شما احساس ناامنی می کنید، اما همچنین می دانید که توانایی شما برای التیام درد بسیار بالاست. به جای انکار درد خود، به آن فکر کنید و آن را پردازش کنید. ذهن شما مانند اسفنجی است که هر چیزی را که به سمتش پرتاب می کنید جذب می کند، پس مثبت باشید و به آینده امیدوار باشید تا اتفاقات خوبی در زندگی شما بیفتد. شما در زندگی خود مسئولیت های زیادی دارید، اما باید برای خود وقت بگذارید. هر کاری که به شما آرامش می دهد انجام دهید، در غیر این صورت فرسودگی شغلی پس از مدتی شما را فرا می گیرد.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین ماه مارس را پیش بینی می کند:

کارت عاشق

کارت عاشق: امروز یکی از روزهایی است که شما انرژی زیادی دارید و می خواهید همه برنامه های خود را با هم انجام دهید. اما عجله نکنید، این فقط تمرکز شما را ضعیف می کند. از این روحیه مثبت استفاده کنید و زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید. آنها به حضور شما نیاز دارند. شما به ارتباط عاطفی خود افتخار می کنید، اما این غرور می تواند بسیاری از فرصت های خوب را از شما بگیرد. بنابراین، برای لذت بردن از زندگی، آنچه را که در دل دارید، بیان کنید. به زودی دری که منتظرش بودی به رویت باز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا