فال روز

فال تاروت 13 فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟


سایت کافه نیوز:

تاروت روشی برای پیش بینی و مطالعه آینده است که از کارت های تاروت استفاده می کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند سوالات خود را بپرسند و در مورد آینده و وضعیت فعلی خود پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی های دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردای شما در سایت کافه نیوز ارائه کنیم:

تاروت خوانی فردا برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت برج

آپریل حوت جان، خوب، اگر فرصتی برای انجام کاری وجود دارد که می‌خواستی انجامش دهی، زمانی است که دنیا در را می‌بندد و پشت سرت می‌کوبد. این لحظه موفقیت شماست، برج حمل. شما این فرصت را دارید که آزادانه به سمت هدف بدوید زیرا آنچه را ترک نمی کردید شما را رها کرده است. چیزهای کمی آزاد‌کننده‌تر از این است که بدانیم بدون قید و شرط آزاد هستی همانی که هستی باشی.

تاروت فردا برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت عاشقان معکوس

حدس می‌زنم همه وسوسه می‌شوند، و بعد از مدت‌ها بودن در یک رابطه با یک شخص، ممکن است تعجب کنید که آیا آن طرف سبزتر است یا نه. ممکن است فکر کنید «فقط نگاه می‌کنید»، اما چشم‌های سرگردان می‌تواند به موارد بیشتری منجر شود. اگر احساس نارضایتی یا نارضایتی می کنید، بهتر است به طرف مقابلتان اطلاع دهید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه سکه

ماهی های عزیز، گفتن حقیقت به یک دوست سخت است وقتی می دانید که این پیام به طور بالقوه می تواند به احساسات شما – و احتمالاً رابطه شما آسیب برساند. صداقت در واقع بهترین سیاست است، اما گذشت زمان شنیدن هر چیزی را که نیاز به شنیدن دارد آسان تر می کند. به کل موقعیت حساس باشید تا هم دوست باشید و هم دوست خوب.

ادامه مطلب  فال انبیا ۲ اسفندماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

تاروت خوانی فردا برای متولدین تیرماه

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

شوخ طبعی می تواند به شما کمک کند تا از بسیاری از مشکلات زندگی عبور کنید، جولای. هنگامی که با چالش هایی روبرو می شوید که مقابله با آنها دشوار است، ممکن است شوخی کردن برای شما آسان تر از جدی بودن باشد. یک انتخاب وجود دارد: عصبانی شوید یا احمق شوید. برای امروز، ممکن است تصمیم بگیرید که بخندید و زندگی را خیلی جدی نگیرید.

تاروت فردا برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت سه از چوبدستی

آگوستوس، وقتی می شنوید که می توانید هر چیزی را که می خواهید داشته باشید، واقعاً چه معنایی دارد؟ The Three of Wands کارتی است که فقط به خاطر تخیل، رویاهای بزرگ را تشویق می کند. از آنجایی که این کارت در مجموع شامل سه عدد است، به یاد داشته باشید که برای تحقق یک رویای بزرگ به بیش از یک نفر نیاز است. یک هدف بزرگ به کمک نیاز دارد، بنابراین آنچه را که تصور می کنید برای خود نگه ندارید.

تاروت فردا برای متولدین شهریور

کارت تاروت: نه عصا معکوس شد

سپتامبر، شما به این سمت می آیید. اولین قدم برای پذیرش این است که متوجه شوید فراز و نشیب هایی را تجربه خواهید کرد. زمان های تاریک دشوار هستند زیرا توانایی شما را برای دیدن نور مسدود می کنند. اما دانستن اینکه یک چرخش رویدادها می تواند شما را از یک موقعیت بد به موقعیت بهتری برساند، صبر را تشویق می کند. این فقط یک مسئله زمان است که کجا این وضعیت پشت سر شما خواهد بود.

ادامه مطلب  فال تاروت ۲۴ فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

پیش بینی تاروت آینده متولدین ماه سپتامبر را پیش بینی می کند

برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مهرماهی عزیز کم کم اوضاع در جامعه تغییر می کند. ممکن است با اعتقادات مذهبی خانواده خود که با سبک زندگی شما در تضاد است مبارزه کنید. ممکن است بخواهید شاهد تغییرات سیاسی در جامعه یا جهان به طور کلی باشید. شورشی بودن ممکن است درست به نظر برسد، اما بسیاری از رهبران در گذشته از طریق یک سیستم برای تغییر آن کار کرده اند. این کارت تاروت نشان می دهد که این ممکن است امروز مسیر بهتری برای شما باشد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت احمق

ماه های نوامبر، شما دوست ندارید ساکن بایستید، بنابراین لحظه ای که شانس پیشرفت خود را می بینید، به دنبال آن می پرید. اگرچه این کارت تاروت به عنوان یک هشدار عمل می کند. آنقدر برای تغییر ناامید نباش که نتوانی به عقل گوش کنی. به پرچم ها و علائم قرمز رنگی که هنگام حرکت ظاهر می شوند توجه کنید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارتی معکوس با یک گرز

شما یک آس در جیب خود دارید، Hazard Pisces، اما اکنون زمان استفاده از آن نیست. وقتی آمادگی با فرصت روبرو می شود، شانس شانس است. ممکن است احساس آمادگی کنید، اما این کارت تاروت ممکن است نشان دهد که چیزی اشتباه است. ممکن است زمان شما به پایان رسیده باشد، یا کاری که می خواهید انجام دهید ممکن است به اشتباه اعمال شود.

تاروت برای متولدین آذر

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۲۶ فروردین ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

ماهی های عزیز، شما آرزو دارید که در زندگی خود احساس امنیت و امنیت کنید. به نظر شما چه شکلی است؟ برای شما مهم است که تعیین کنید چه چیزی لبخند را به صورت شما می آورد و به قلب شما شادی می بخشد. آیا می خواهید سفر کنید و از همه محدودیت ها رها شوید یا ترجیح می دهید خانه خود را داشته باشید و در یک مکان بمانید. خواسته ها و نیازهای خود را امروز تعریف کنید تا بتوانید به آنها برسید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین باخمن

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

بهمن ماهی عزیز، شما در گذشته دل شکسته بودید و امروز ممکن است دوباره آن احساسات برای شما ظاهر شود. ممکن است به فردی سابق فکر کنید که قلب شما را شکست اما هرگز برای کاری که انجام داد عذرخواهی نکرد. شاید دوستی که به کناری رفته باعث ناراحتی شما شود. این لحظات مهم هستند زیرا به بهبودی شما کمک می کنند. بگذارید اشک جاری شود تا بتوانید سفر به سوی تمامیت را آغاز کنید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ماه

مارس ماهی، خیلی عجیب است وقتی می‌دانید شهودتان درست است، اما به نظر می‌رسد همه افراد از آن خبر ندارند. همه احساس نمی کنند که شما چه می کنید، اما این به این معنی نیست که شما اشتباه می کنید. این بدان معناست که شما آینده را نگاه کرده اید و باید عمل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا