فال روز

فال حافظ ۱۳ اردیبهشت ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

اردیبهشت، آوریل، ژانویه… تغییرات مادی و معنوی زیادی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. به زودی از جایی به جای دیگر حرکت خواهید کرد. حرکت سخت است، اما نتیجه آرامش شماست. افکار و آرزوهایی را که در سر دارید بسازید که از این به بعد همه چیز شاد باشد. ثروتی به دست می آورید اما در عین حال کسی را از دست خواهید داد زیرا به عهد خود عمل نکردید.

عزیزم داری خوب میشی ولی میمیری

خوشحال باش که قبل از رعنا میمیری

گفتی وقتی قراره بمیری واسه چی عجله داری؟

اگه خوب بپرسی قبل از اینکه بپرسی میرم

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه اردیبهشت است… رنج های زیادی کشیدی، اما بدان که روزهای غم و اندوه تمام شد و خورشید بخت و اقبال تو به اوج آسمان رسید. صبر رمز موفقیت شماست. کسانی که به شما می بالیدند، اکنون ناتوان شده اند و در برابر شما به زانو در آمده اند. هر چه بیشتر به خدا ایمان داشته باشید، راحت تر می توانید بر مشکلاتی که با آن روبرو هستید غلبه کنید.

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من آن پیش بینی را انجام دادم و اختر به نتیجه رسید و کار تمام شد

تمام شیرینی و لطافتی که حزان آفرید

در نهایت به دنبال راه بهار گذشته شد

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… به وضوح سعی می کنید اشتباهات گذشته را جبران کنید و به پایان خوش برسید. به دلیل این تلاش، خبرهای خوبی به شما خواهد رسید که پایان زمان غم و اندوه را اعلام می کند. زندگی مملو از اتفاقات خوب و بد بسیاری است و به زودی اتفاقاتی رخ می دهد که ذهن شما را به خود مشغول می کند و شور و شوق جوانی را به قلب شما وارد می کند. تنها چیزی که در این راه به شما کمک می کند صبر و بردباری و دوری از ریا است. به یاد داشته باشید که یک عاشق باید صادق باشد تا به هدف خود برسد. بخشش در راه خدا را فراموش نکن. اضطراب و نگرانی را از خود دور کنید تا بتوانید برای رسیدن به هدف خود قوی و پایدار باشید.

ادامه مطلب  فال حافظ ۲۰ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

صبح چند اتفاق افتاد

لبهای ساقی شرابم را چشیده بود

از مستی دیگر با شهادت شباب عهد

می خواستم برگردم، اما طلاق از قبل یک واقعیت بود

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

قوس … شانس در خانه شما را زده است و به زودی دست سرنوشت شرایطی را برای شما فراهم می کند تا در مدت کوتاهی به موفقیت های بزرگی دست یابید; تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلفی در آن آمده اند و رفته اند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نباشید زیرا می تواند عقل و ذهن شما را از بین ببرد و شما را به بیراهه بکشاند. مراقب خودت باش و از راه درست غافل نشو. همیشه مواظب خدا باشید زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

ساقی هادس با سرو و گل و لاله راه می رود

وین به بحث با ترینیتی می رود

می گوید نوواروس چمن حالش خوب بود

کار در آن زمان به سمت صنعت دلالی رفت

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

مرداد ماهی… شما مدتها منتظر لحظه ای بودید که یک نفر را ببینید یا به چیزی برسید و تمام تلاشتان را کرده اید تا به آن لحظه برسید تا جایی که از انتظار خسته شده اید. ناامید و نگران نباشید زیرا هر کاری که با نیت خالص انجام داده اید در پیشگاه خداوند محفوظ است و به یاری سرنوشت و تقدیر الهی به هدف خود خواهید رسید. مصیبت های پیش آمده را تحمل کنید. در کوره رویدادها شیرجه بزنید و تجربه کسب کنید تا از پیروزی های بیشتری لذت ببرید. زمستان رفت و بهار آمد. دست سرنوشت سرنوشت شما را به خوبی رقم زده است و آنچه از دست رفته به زودی به شما باز می گردد.

ریسمان مبارکه وقتی دوست برگردد

بگذار به طعم غمگینی برگردد

من خیلی به او فکر کردم

باشد که این شوالیه برگردد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تو زندگیت خیلی زجر کشیدی و با ناملایمات زیادی روبه رو شدی، این مژده باشه که اون چیزی که تو زندگیت گم شده بالاخره پیدا میشه و لحظه های دردناکت تبدیل به شادی میشه. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به هدف خود خواهید رسید. اگر امروز به هدفتان نرسیدید نگران نباشید، قطعاً نشانه هایی از پایان غم و اندوه را خیلی زود خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را به تنهایی بخوانید تا راه خود را به سوی هدف گم نکنید.

ادامه مطلب  فال قهوه ۲۸ بهمن ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

یوسف گم می شود و به کنعان باز می گردد

بگذار لژ پر از غم باشد

ای دل غمگین غصه نخور

وین با حالتی غمگین به سمت سامان بازخواهد گشت

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… خیلی وقته که از دوستت دوری و منتظری; شما به دنبال یک پیک و واسطه هستید تا پیام دلتان را به او برسانید. نمی دانی او هم تو را دوست دارد یا نه؟ شما نگرانی های زیادی دارید. اینقدر ناراحت نباش و قدمی برای صحبت با او بردار. شما هم می دانید که عشق چیزی جز غم و درد ندارد، اما شما برای عشق خود زندگی می کنید. انتظار داشته باشید به زودی خبرهای بسیار خوبی به شما داده شود و مورد لطف شخصی قرار بگیرید. با بزرگان خود با احترام و ادب رفتار کنید و شأن و مقام آنها را در نظر بگیرید تا نظر مساعد آنها را نسبت به خود جلب کنید.

ای صباگر، مال من در کنار رود ارس

زن را بر زمین این وادی ببوس و نفس بکش

خانه ای آرام که باد آن همیشه صد درود از سوی ماست

ساربان های پر سر و صدا و بنگ جرز

فال روزانه متولدین آبان ماه

آبان ماهی جان… از اطرافیان خواسته هایی داری و توقع داری که همه برآورده شوند. خوب فکر کن و بعد حرف بزن، در همه کارها اعتدال را رعایت کن و با دقت انجام بده. دوستانی دارید که در مواقع نیاز و نیاز آماده هستند تا به کمک شما بیایند، پس آنها را از خود دور نکنید. به نیازمندان کمک کنید، حتی اگر کوچک باشند. موفق در زندگی کسی است که نیازی به نصیحت بزرگان نداشته باشد و غرور و تکبر را کنار بگذارد. عمر خود را هدر ندهید و با افراد با تجربه مشورت کنید.

مخالف باد نوزید

ناز تا درستش نکردی پایه نکن پایه من

با همه می نوشم تا جگر نخورم

آن را بمکید تا فریادهایم را نکشد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… به لطف و احسان خدا زندگی خوبی دارید و هر چه از او خواسته اید به شما داده شده است. تلاش شما عالی است و صبر رمز موفقیت شماست. مشکل کوچکی در راه شما رخ داد، نگران نباشید، در نهایت با کمک یک فرد خیرخواه به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر کنید که شما را از نعمت هایش محروم نمی کند. آنچه خدا بخواهد خواهد بود. سرنوشت خوبی در انتظار شماست. وفادار باشید و به دوستان قدیمی خود سر بزنید، یکی از آنها به کمک شما نیاز دارد.

ادامه مطلب  فال تاروت ۲۷ اردیبهشت ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

گرچه پیر و خسته و ضعیف شده ام

هر وقت به یاد تو افتادم جوان شدم

خدا را شکر می کنم که همه چیز را از خدا خواستم

در پایان تلاشم کامران شدم

فال روزانه حافظ متولدین آذر

دی ماهی جان… غم این دنیا بی پایان است و تنها راه مقابله با آن نادیده گرفتن و سخت نگرفتن اتفاقات رخ داده است. توصیه می شود موقعیت فعلی خود را تثبیت کنید، زیرا هنوز زمان مناسب برای تغییر فرا نرسیده است. بهتر است به کاری که شروع کرده اید فکر کنید. با مشورت و بررسی بیشتر می توانید به نتیجه بهتری برسید. گاهی اوقات شما به دنبال افرادی از دهلی می گردید اما آنها را پیدا نمی کنید. اگر در محاصره افراد خوش‌نیت دیدید، دست‌هایتان را روی زانو بگذارید و بلند شوید. بعضی چیزها فایده ای ندارند، باعث می شوند عمر و زمان خود را تلف کنید، بنابراین برای چیزی مبارزه می کنید که نتیجه ای ندارد.

غم زمانه که حدی نمیبینم

من بنفش نمیبینم چون دارم میشورم

من به پیر مغان نمی گویم پستش را رها کند

چون من علاقه ای به آن نمی بینم

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

باچمن ماهی جان…آینده روشنی برای خودت متصور نیستی. هر کاری هم بکنید سودی نخواهید داشت و رسیدن به نتیجه برای شما تبدیل به یک آرزو شده است. شما خسته هستید، به خصوص وقتی می بینید که دیگران چقدر راحت به اهداف خود می رسند. اما نگران نباشید و غمگین باشید، آنها به شما خبرهای خوبی می دهند که شما را گرم می کند و دوباره تلاش می کنید و نتیجه را خواهید دید. شما مجبور نیستید زندگی خود را بر اساس خواسته های دیگران برنامه ریزی کنید.

نور روی تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت شما اهمیتی نمی دهم

عقل به احمق ها عشق داد

بوی سنبل آدم را دیوانه کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… اگر این روزها به آرزوهایت نرسیدی ناامید نشو. برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید بیشتر تلاش کنید. دنیا فراز و نشیب های زیادی دارد و اگر به آنچه می خواهی نرسید، غم را از خود دور کن. شاید مهربانی تو در آن باشد. هیچ کس نمی داند فردا، اگر امروز برای تو نباشد، فردا برای تو خواهد بود.

به زندگی او، شما به زندگی او گرم بودید

این حداقل چیزی بود که خدمتگزاران او ارائه کردند

قیمت خاک پایش را بگو

اگر منبع حیات ابدی بودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا