فال روز

فال حافظ ۱۵ بهمن ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال حافظ 24 بهمن ماه متولدین فروردین

اشتباهی به دست زلف مشکینت انجام شد و به خاطر هندوئیسم شما ناپدید شد

جرقه عشق در خرمن پشمینه سوخته شد، چون شاه کامران به گدایی رفت.

تعبیر: اگر در عشق شکست خوردی، تقصیر کسی نیست و پشیمانی بی فایده است و هیچ کاری از دست کسی بر نمی آید. تمام تلاشت را بکن، برخیز و گذشته را جبران کن، انشالله موفق می شوی. دنیا به پایان نرسیده است، شما هنوز زمان زیادی برای قرارداد و حکومت دارید.

فال حافظ 15 بهمن متولد فروردین

صبا از آن غزال رعنا که در کوه و بیابان به ما دادی بگو

زنده باد قند فروش، چرا طوطی قند نخریم

تعبیر: راهی که در آن هستید درست است، از عقل و اندیشه خود استفاده کنید. کعبه را زیارت خواهید کرد. به زودی در گروهی ظاهر می شوید که سرنوشت و آینده شما مشخص می شود و علائم بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. تقوا پیشه کنید تا از تیرهای شیطان در امان بمانید.

فال برای متولدین خرداد

هزار دل به یک تار مو گره خورده است

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۲۲ اسفند ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

بگذار عاشقان نسیم را بو کنند، بگذار به میل خود باز و بسته شود

تعبیر: حالا که همه چیز درست شد دنبالش نرو و کار را خراب نکن که زود پشیمان می شود و آن وقت می فهمی چه گوهری داده ای. از دشمن قدیمی خود کمک نخواهید، زیرا تبر به ریشه های شما خواهد زد. با وجود اینکه همه چیز به هم ریخته است، سازماندهی می شود و مشکلات شما حل می شود.

فال برای متولدین تیرماه

بنال بلبل اگر با من باشی ما دوتا عاشقیم و کارمان غم انگیز است

در این سرزمین که نسیمی از خانه دوست می وزد، چه جای دم کردن سود تاتار است.

تعبیر: کسی می خواهد شما را با وعده ها فریب دهد، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم درآمد را بر حرام و درآمد زیاد ترجیح دهید، یادتان باشد در سخنانتان ذکر الله را یاد کنید تا شما را از فقر به ملکوت برساند. برای رسیدن به مراد باید از هفت خوان رستم گذشت. راضی باش تا زندگیت از شکر شیرین تر شود.

فال برای متولدین مرداد

که قصر امل پایه ای محکم و سست است

غلام دلم اوست که زیر چرخ آبی به هر رنگی که باشد آزاد است

تعبیر: شکست شما یک پله در مسیر است و هر شکستی حکمتی دارد. شاید سلامتی شما بد است. امیدت رو از دست نده. در حال حاضر، بهترین کار این است که از چنین مواقعی عبور کنید و راز امن بودن این است که زمان را بپذیرید.

فال برای متولدین شهریور ماه

در دام زلف، دلت از خودت رنج می برد

گرت، بگذار معنی ما به دست تو بیاید، زیرا از خودت بهتر است

تعبیر: به رویاهای دست یافتنی فکر کنید. به آینده فکر کن سعی کنید زندگی خود را بر اساس رنگ و ریا قرار ندهید که همه چیز ناپایدار است. شما یک صید خوب دریافت خواهید کرد که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب تله هایی که برای شما گذاشته اند باشید.

ادامه مطلب  فال شغلی فردا ۱۱ اردیبهشت ماه | پیش بینی اتفاقات فردا برای کار و بار شما

فال متولدین مهر

گل حمرا شکفت و بلبل مست آمد

پایه توبه که سنگی است در دیوار محکم، ببین کدام طرف شیشه شکسته است

تعبیر: زرق و برق دنیوی را به خود گرفته اید. اما بدانید که همه اینها طاقت فرسا است و شما در اشتباه هستید. اینقدر نگران پول نباش که در نظر اهل ادب و دانش بی ارزش می شوی، پس تا می توانی در راه کسب هنر و ادب تلاش کن تا پیشرفت کنی و در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کنی. .

فال برای متولدین آبان

چه لطفی بود که ناگهان راز خدمات ما را به شما ارائه دادیم

تاپ کرم را درست کردی سلام کارخانه ی زمان موبد هستی

تعبیر: تاخیر در کار جایز نیست. مهربانی همه شامل شما می شود. به وظایفی که داده اید حتما عمل کنید که راهی برای رسیدن به نیاز شماست. رنجی که می کشید بی پاسخ نمی ماند. شما یک رهبر خاص و مشترک در عمل به وعده خود هستید. حیف نیست به خاطر مشکلات کوچک غم را در دل خود جا بگذارید.

فال متولدین آذر

هر سالکی که می داند چگونه نظرش را تغییر دهد می داند که او آدم بدی است

در زمان افسر چیزی جز به کسی که غرور دنیا را در آن سر می‌پنداشت

تعبیر: چرا انسان عاقل کاری می کند که پشیمانی می آورد. برای کاری که کردی خیلی متاسفم. شما شکست خورده اید و فکر می کنید که دیگر هیچکس شما را دوست ندارد و به شما احترام نمی گذارند. اما زمان همه چیز را نابود می کند. مطمئن باشید این شکست مقدمه ای برای یک پیروزی بزرگ است انشاالله.

ادامه مطلب  فال انبیا ۲۹ بهمن ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

فال برای متولدین آذر ماه

اشتباهی به دست زلف مشکینت انجام شد و به خاطر هندوئیسم شما ناپدید شد

جرقه عشق در خرمن پشمینه سوخته شد، چون شاه کامران به گدایی رفت.

تعبیر: به هر چه دست بزنی طلا می شود. تجارت در حال رونق است. عجله کنید، زمان در حال اتمام است، دقیقه و ثانیه باید برای شما حساب شود. از دو دل خلاص می شوی و راه راست برایت روشن می شود. از آب و هوا شکایت نکنید، از این به بعد همه چیز را به دست خواهید آورد.

فال برای متولدین باخمن

مهربانی را می توان از تمام دنیا گرفت

او خواست که راز هلوتیان را فاش کند، شمع *** خدا را شکر کرد که آن را در قلبش گرفت

تعبیر: آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز مپسند. شما در مشکلی گیر کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر غرق این کار شده اید که اطرافیانتان را فراموش کرده اید. مقاومت کن حتی اگر مجبوری التماس کنی. خودت را آزاد کن

فال برای متولدین اسفند

امشب به اندازه ای که می گویند مردم امشب تنها هستند

تا به موی تو در دست سوء استفاده کنندگان برسد.*** هر دلی از انگشتری به یاد یار یار یار است.

تعبیر: سخنرانی را کوتاه می کنیم و می گوییم آرزوی شما به زودی برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این به لطف خدا بود. خستگی از تن شما خارج می شود و در کاری که می خواهید چیزی جز پیروزی و ثروت نیست و آن اجابت دعای شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا