فال روز

فال حافظ ۱۶ اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 41 حافظ

گرچه باد شادی بخش است و باد رنگارنگ

بنگ چنگ موخور که یک حسابدار زیرک است

صراحت و حریف گرت تسخیر خواهد شد

با حکمت بنوشید که این روزهای آشوب است

فروردین عزیز…روزگار به مذاق تو خوش نمی آید و زندگیت در حال سراشیبی است. اگرچه این موضوع برای شما بسیار دردناک است، اما می توانید با دعا و توسل بر این دوران سخت غلبه کنید. در اطراف شما دشمنان به ظاهر دوستانه ای وجود دارند، در برخورد با آنها مراقب باشید. همه سزاوار دانستن رازهای شما نیستند، سعی کنید سفره دلتان را به روی کسی باز نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 71 حافظ

زاهد زاهد از حال ما خبر ندارد

از ما هر چه بگوید جای اکراه نیست

در دین شما هر چه به سالک برسد برای او خیر است

دل هیچکس در راه راست سرگردان نیست

ارديبهشت ماهي عزيز… رنج و مصيبتي بر سرت آمده كه جز با صبر و استقامت و اميد نمي تواني آن را تحمل كني. دلت را به خدا وصل کن و دست از دعا برندار تا حوادث از تو دور شود. از افراد متکبر و ریاکاری که فقط به فکر خودشان هستند و مشکل شما را حل نمی کنند دوری کنید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 133 حافظ

صوفی دام گذاشت و حیله باز کرد

بنیاد حیله گر به فلک حیله زد

بازی شکستن بیضه در کلاه

زیرا او جادو را با افراد اسرار آمیز تقسیم می کرد

کرداد ماهی عزیز… با فریب و دروغ و فریب هیچکس به جایی نمی رسد. اگر کسی شما را فریب داده است، به زودی رسوا خواهید شد. سعی کنید با مردم منصف و صادق باشید. ماه پشت ابرها نمی ماند و بالاخره حقیقت معلوم می شود، دیگر به خودت دروغ نگویی. عشق و محبت خود را تا می توانید به خانواده خود هدیه دهید تا به راحتی و امنیت برسید.

ادامه مطلب  فال تاروت ۵ فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 138 حافظ

یادش بخیر در سفر یادی از ما نکرد

دل غمگین ما را با خداحافظی شاد نکرد

این جوان خوشبخت که به عدد خیر و قبولی داد

نمی دانم چرا خدمتکار پیر او را آزاد نکرد

ماهی های عزیز… ناراحتی در شما رخنه کرده است. فردی که احساس می کنید از هدفی که برای خود تعیین کرده اید فاصله دارید یا یکی از عزیزان به شما بی توجهی کرده است. توقع و امید شما را به هدفتان نزدیک می کند، پس نگرانی و غم را کنار بگذارید. اما این را هم بدانید که با ناله و شکایت چیزی به دست نمی آورید و بهتر است صبر کنید تا به هدف خود برسید.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 183 حافظ

مرا از اندوه سحر نجات دادند

در تاریکی شب به من جان دادند

از پرتوها کور شدم

آنها جلوه ای از ویژگی هایم را از جام به من دادند

مرداد ماهی عزیز… این روزها خیر و برکت خداوند را در زندگی خود می بینید، اگر همه کارها در این چند وقت اخیر به ثمر نشسته است، از شایستگی و کرامت شماست. البته از لطف و رحمت خدا که در احوال شما قرار داده غافل نشوید. شما با تمام وجود خدا را می پرستید و همیشه به او اعتماد کرده اید، این رمز موفقیت شما در تجارت است. بردباری و بردباری شما باعث شد که بشارت حکومت به شما داده شود و ظلم و ستم از شما دور گردد. از دوستانی که خدا را طلب می کنند، به خصوص مادرتان بخواهید که برای شما دعا کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 244 حافظ

دوستان گره را از زلف یار باز کنید

شب بخیر این داستان را بگو

حضور تنهایی انسان است و دوستان جمع شده اند

و یک بار خواند و مدح کرد

شهریور ماهی عزیز… فال خوب و شادی شریک زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید اگر از افراد بد و فریبکار دوری کنید و البته ریا و ریا را از خود دور کنید روزهایتان با نیکی و خوشی می گذرد. دوستان و دشمنان خود را بشناسید و راه را با افراد حسود ببندید تا آسیب نبینید. از لجبازی و وسواس بیش از حد دست بردارید. ناامیدی و ناامیدی را از دل خود دور کنید زیرا روزهای شادی و موفقیت بسیار نزدیک است. در اوقات خوشی و سختی، خدا را خالصانه گرامی بدارید و همیشه از یاد خدا غافل نشوید. زندگی بدون عشق چیزی جز مرگ نیست و تا عاشق نباشی آرامش نخواهی داشت. خداوند یار و همراه عاشقان همرنگ است پس به ذات خداوند توکل کن و از او بخواه که تو را در راه عشق یاری دهد.

ادامه مطلب  فال چای ۱۲ فروردین ماه | فال چای امروز برای شما چی میخواهد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 340 حافظ

با آتش دلم می جوشم

مهر بر لبانم، خون می نوشم و ساکت می شوم

قصد جان این است که طمع را در لب جان بگذارد

می بینی که دارم در این شغل تلاش می کنم بمیرم

مهر ماهی عزیز… شما فردی بسیار صبور و محجوب هستید. هیچکس از سوختن قلبت خبر نداره شما قرار است کاری بسیار بزرگ انجام دهید، بنابراین سختی راه عادی است. انعطاف پذیر و صبور بودن در مواجهه با مشکلات و موانع یکی از ویژگی های خوب شماست. اما مراقب باشید ناامید نشوید. با دوستان عاقل و صادق مشورت کنید، از آنها کمک بخواهید و لجبازی نکنید. در امور خود به خدا اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 342 حافظ

گرد و غبار روی صورتم می شود خاک روی بدنم

باشد که حجاب را از این چهره بردارم

چنین سلولی برای من خوب نیست

به گلشن رضوان می روم که مرغ علف من است

آبان ماهی عزیز… شما خود را لایق چنین زندگی نمی دانید. شما رویاهای بسیار بلندی در ذهن خود دارید. بهتر است مراقب باشید زیاد نگران نباشید. از نبوغ و خرد خود برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. اسیر دنیای مادی و غفلت از آینده در شأن شما نیست، روی معنویت تمرکز کنید و برای خود آرزوهایی فراتر از این دنیای فانی داشته باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 391 حافظ

بهتر از این است که فکر کنید چه اتفاقی خواهد افتاد

ببینیم در نهایت چه اتفاقی می افتد

غم دل آنقدر قوی بود که دیری نپایید

مهم نیست که قلب یا روزها چه خواهد بود

آذر ماهی عزیز… شما خیلی به آینده فکر می کنید و به آینده فکر می کنید اما از پایان کاری که بر عهده گرفته اید می ترسید. حوصله دارید، بهتر است کمی بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید، نتیجه همان چیزی خواهد بود که می خواهید. یادت باشد دنیا می گذرد و غم ماندنی نیست پس به جای غمگینی روزهایت را شاد بگذران. نگران نباش نتیجه خیلی خوبه

ادامه مطلب  فال سلامت ۲۹ خرداد ماه | پیشگویی های جالب از اوضاع سلامت فردای خود را بخوانید

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 407 حافظ

میدان سبز آسمان و موهای نو را دیدم

یاد مردگان در زمان برداشت هم افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

گفت با این همه از گذشته ناامید نشو

دی ماهی عزیز… زندگی فرصت محدودی است که خداوند به انسان داده تا توشه بدهد. همه باید به فکر پایان کار خود باشند و تا فرصت باقی است برای فصل برداشت چیزی بکارند. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام داده اید، نتیجه آن را در آینده خواهید دید. خودپسندی را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را چراغ راه آینده قرار دهید. روزگار سعادت می گذرد و زمان مصیبت و مصیبت; مغرور نشوید برای آخرت توشه تهیه کنید و نفاق و عبادت مردم را فریب دهد.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 409 حافظ

ای جان سود راهت

آفتاب بر کناره کلاهت سایه می افکند

نرگس جذابیت زیادی دارد

آه من قربانی سیاهی چشم تو هستم

بچمن ماهی عزیز…چرا وارد جنگ میشی و با خیر درگیر میشی؟ از راهی که آمدی برگرد که اهل جنگ و خونریزی نیستی. وجود شما مملو از آرامش است و شما الگوی بسیاری هستید. شما چیزی را از دست داده اید و می خواهید همه آنها را با هم جمع کنید. هدف خیلی به شما نزدیک است، به زودی به آن خواهید رسید. تمام تلاش خود را بکنید و از رحمت و عنایت خداوند ناامید نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 483 حافظ

سحر در زمین قدم می زند

حامی این معما را با کارینی گفت

ای صوفی شراب غلیظش صاف شود

آرد اربيني كه در فنجان بيرون مي آيد (باقي مي ماند).

اسفند ماهی عزیز… شما با مشکل پیچیده و مبهمی مواجه شده اید که حل نشدنی به نظر می رسد. در انتخاب همراهان خود دقت کنید و برای حل مشکل خود به سراغ افراد بی صلاحیت و کم تجربه بروید. نگران نباشید، به زودی راه حلی برای این موضوع پیدا خواهید کرد. فعلاً غم های خود را به خطر بیندازید. با مشورت به خواسته خود می رسید فقط باید در راه رسیدن به هدف کمی تحمل کنید. خداوند از منافقان و منافقان بیزار است، پس دلت را صاف کن و از او بخواه که عبادت خالصانه و علمی را بدون شک به تو ببخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا