فال روز

فال حافظ ۱۸ اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 58 حافظ

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

که هر اتفاقی برای ما بیفتد، ارادت اوست

دوستی مثل خودم ندیدم هرچند از اردیبهشت و مهر است

آینه ها را جلوی رخ دوست گذاشتم

فروردین ماهی عزیز… هر چه در این دنیا برای ما پیش بیاید خواست خداست. از توجه به این امر غافل نشوید و در تغییر اراده خداوند بیهوده تلاش نکنید. حتی اگر اتفاقات مشکل ساز به نظر می رسند، آنها را به فال نیک بگیرید و به جنبه های مثبت آنها توجه کنید. درد برخورد با ائمه را فراموش نکنید زیرا در این مرحله از زندگی شما هر فایده ای که می بینید از راهنمایی آنهاست. قلب و روح خود را به آنها بیاورید تا آرام شوند. در این حالت به هدفتان می رسید و سرنوشتتان به خیر می شود و غم دوری از عزیزانتان را احساس نمی کنید و از آتش روح نیز در امان خواهید بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 65 حافظ

چه چیزی بهتر از لذت و گفتگو، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

هر وقت خوشحال شد، حسابش می کنم

هیچ کس نمی داند چه باید بکند

مه ماه عزیز… توقع زیادی از روز نداشته باش و مدام گله و شکایت نکن. تا زمانی که در ظرف آزمایش قرار نگیرید، چیزهایی برای شما اتفاق می افتد. چرا غصه های دنیا را می خوری؟ همه اینها خواست و تقدیر خداست. تا جایی که می توانید از روزهای شاد زندگی خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. این دنیا زودگذر است و به سرعت به پایان خواهد رسید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 90 حافظ

من تو را به صبا نزد صبا می فرستم

ببین کجا میفرستمت

حیف که در گودال غم هستی

تو را به لانه وفا می فرستم

کورهاد ماهی عزیز… اگر کمی حوصله داشته باشی همه چیز درست می شود. لطف پروردگار متعال احوال تو را فرا می گیرد و از غم رهایی می یابی. رسیدن به وصل یار بسیار نزدیک است و به زودی آرزوی شما برآورده خواهد شد. دعای خیر عزیزان راه شماست. صبور باش.

ادامه مطلب  فال تاروت ۱۲ اسفند ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 106 حافظ

شما به دکتر نیاز ندارید

از وجود نازک خود دلخور نباش

سلامتی همه افق ها به سلامتی شما بستگی دارد

اجازه ندهید فرد شما دچار عوارض شود

تیر ماهی عزیز… چرا خدا را به خاطر این همه نعمت و سلامتی که خداوند به شما داده شکر نمی کنید؟ شما ظاهری خشن دارید، اما چیزی جز مهربانی و شفقت در دل شما نیست. شما هیچ رقیبی در زندگی ندارید. با سخنان محبت آمیز و نظارت بر سلامتی، وضعیت روحی اطرافیان بهبود می یابد. پس عزیزان خود را پیدا کنید. از طعنه و سخنان تند دیگران نترسید. به زودی نیاز شما برآورده خواهد شد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 161 حافظ

چه کسی شعر را به دلیل غم انگیز بودن بیشتر القا می کند؟

در مورد این معنا یک نکته گفتیم و بس

انگشتر زنهار را از تو خواهم یافت

صد پادشاه من زیر جواهر باشند

مرداد ماهی عزیز… غم تو را آزرده است، دشمنان و حسودان تو را مسخره کرده و روزگار بر تو سخت بوده است. سرنوشت خدا چنین وضعیتی است. همیشه در زندگی حکمت و رازهایی هست که ما از آن بی خبریم، پس نگران ناملایمات و کینه های زمان نباشیم و آنها را بپذیریم. با صبر، حتی می توانید دشمنان خود را به دوستان تبدیل کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 211 حافظ

داشت حمام میکرد و صورتش قرمز شده بود

چقدر دل غمگین سوخته

رسم عاشق شدن و مسیر آشوب شهری

این لباسی بود که به شکل او دوخته شده بود

شهریور ماهی عزیز… معلوم است که شکست خوردی و ناامید شدی، دلت خون است و اوضاع مطابق میل شما نیست. بدانید که این وضعیت همیشگی نیست و روزی روی خوب خود را به شما نشان خواهد داد. منصف و صادق باشید و دوستان خود را به راحتی از دست بدهید. اگر فردی که دوستش دارید نسبت به شما سرد رفتار می کند، ناامید نشوید زیرا در اعماق وجود او به شما فکر می کند و به شما اهمیت می دهد. هرگز عشق و محبت را با پول و کالای دنیوی مبادله نکنید زیرا ارزش عشق بسیار بالاتر است و اگر آن را بفروشید ضرر خواهید کرد. برای تشخیص حق از باطل با بزرگان و خردمندان مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

ادامه مطلب  فال تاروت 1 فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

غزل شماره ۲۱۷ حافظ

مسلمانان من وقتی دهلی بود

که مشکلی در آن وجود دارد

داشتم در گرداب غم فرو می رفتم

این امید ساحل بود

مهر ماهی عزیز… فکر می کنی همه تو را در دریای مشکلات و گرفتاری ها رها کرده اند و هیچکس به فکر نجاتت نیست، به همین دلیل از دست اطرافیانت ناراحتی. همه این مشکلات نشانه اراده خداوند است و شما در معرض آزمایش قرار گرفته اید. نگران نباش، لطف خداوند تو را فرا خواهد گرفت و کمکت نجاتت خواهد داد. البته بدانید که این رنج ها نیز از بی احتیاطی خود شما بوده است. شما در گذشته از هوش و درایت خود نهایت استفاده را برده اید، اما مدتی است که دچار مشکل شده اید، هنوز دیر نشده است و می توانید با تصمیم درست جان خود را نجات دهید. اگر عشق به سراغ شما آمد، از آن استقبال کنید، باعث رشد و تعالی شما می شود.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 352 حافظ

زمانی بود که در یک میخانه خدمت می کردم

من در لباس فقر برای دولت کار می کنم

لوگوی تزروی خوش خرام تا چه زمانی چسبیده است؟

من دور و برم می چرخم و منتظر زمان هستم

آبان ماهی عزیز… تو سالهاست که کاری را انجام می دهی که دوستش داری و با انجام آن زمینه را برای کارهای بزرگتر فراهم می کنی. برای انجام کارهای بزرگتر، باید کمی صبر کنید و تجربه خود را افزایش دهید. مراقب رفتار و کردار دیگران باشید تا شما را از مسیرتان منحرف نکنند. در هر کاری که شروع می کنید، با عقل و اندیشه عمل کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. دوستان خود را بشناسید تا بتوانید به موقع از آنها کمک بخواهید. اگر کسی به دوستی شما اهمیتی نمی دهد، لازم نیست در حلقه دوستان او بمانید. به خدا اعتماد کن و از او کمک بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 392 حافظ

آیا می دانید دولت چیست؟

در کوی خود گدای خسروی را گاز می گیرد

کشتن طمع آسان بود اما

از دست دادن قدرت دوستان سخت است

آذر ماهی عزیز… بزرگترین خوشبختی و خوشبختی در زندگی داشتن دوستان خوش ذوق و مهربان است که خوشبختانه این نعمت را دارید. فرصت های ارزشمندی را که دارید از دست ندهید. مثل آینه یکنواخت و تک رنگ باشید تا زندگی سالم و خوبی داشته باشید. کینه های قدیمی را از خود دور کنید و راه صلح و دوستی را باز کنید. زندگی بدون دوست خوب بسیار سخت و دشوار است، نگران رفتار خود با دوستانتان در آینده نباشید. اگر فرصت سفر دارید فرصت را از دست ندهید زیرا همراهان خوبی خواهید داشت.

ادامه مطلب  فال قهوه ۲۶ فروردین ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 397 حافظ

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای جلسه روحانیت را معطر کنید

اگر فقیهی توصیه کند که محبت جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

دی ماهی عزیز… زندگی هرکسی فراز و نشیب دارد. استقامت و صبر را از دیگران بیاموزید، رمز موفقیت شما در زندگی تحمل سختی هاست. تلاش های شما بی پاداش نخواهد بود. شما پاداش خود را خواهید گرفت، فقط عجله کنید، اکنون زمان مقاومت است. شرم را کنار بگذارید و به ترتیبی که دادید عمل کنید. حاجاتت را از خدا بخواه، اوست که دعای تو را مستجاب می کند و هرگز تو را رها نکرده است.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 410 حافظ

ای فرمانروای پادشاهی راست بالای تو

تاج جواهر و جواهر برترین گوهر تو

خورشید هر بار که طلوع می کند پیروزی می بخشد

از کلاه خسروی صورت تو

باچمن ماهی عزیز… تو لایق هر چیزی هستی که در آینده داری. خورشید هرگز روی شما غروب نمی کند. شما همیشه برنده هستید. قدر فرصت پیشرفت را بدانید و از آن برای نزدیک شدن به هدف خود استفاده کنید. ابری از شادی بالای سرت پرواز می کند. شما بسیار دانا و باهوش هستید پس از آن هوش استفاده کنید و نتایج موثر آن را با ناآگاهی از بین ندهید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که چیزی بخواهید، بلافاصله پذیرفته می شود. کارهایی که به شأن و شخصیت و سن شما نمی خورد انجام ندهید و برای گناهان گذشته خود از خداوند طلب آمرزش کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 479 حافظ

صبح است و از ابر بهمن تگرگ می چکد

برگ صبحگاهی درست کنید و یک لیوان مایع منی بدهید

به دریای آب و نطفه افتادم، مرا بیاور

می خواهم از شر من و تو خلاص شوم

اسفند ماهی عزیز… مغرور و مغرور شده ای، سعی کن این خصلت اخلاقی را از خود دور کنی و از کارهای حرام دوری کنی و به خدا نزدیک شوی. غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و با دوستان مهربان باشید. زمان به سرعت می گذرد. بهتر است به جای فکر کردن به غم ها و غم های زندگی و هوی و هوس های زودگذر این دنیا شاد باشید و در کنار دوستان و خانواده راحت زندگی کنید. کاری را که در نظر دارید در اسرع وقت شروع کنید زیرا کاری است که ارزش انجام دادن دارد و هدفی قابل دستیابی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا