فال روز

فال حافظ ۱ اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 36 حافظ

سرت در باد افتاد

قلب سودازد از غم و اندوه نصف شد

چشم جادوی تو همان علم سحر است

اما این نسخه اشتباه است

فروردین عزیز… به زودی نتیجه کارهایی که انجام داده اید را از ته دل خواهید گرفت. شما به آرزوی قلبی خود نزدیک هستید، اما برای رسیدن به آن باید سختی های زیادی را تحمل کنید. بیماری شما به زودی درمان می شود، پس نگران نباشید. تو در آنجا زیارت می کنی و با خدای خود عهد می بندی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 94 حافظ

Zahn دوست عزیز ممنون که شکایت کردی

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

بدون پرداخت بود و من برای هر لطفی که انجام دادم سپاسگزار بودم

پروردگارا به هیچ کس بی خیال خدمت نکن

ارديبهشت ماهي عزيز… اگر براي رضاي خدا كاري كرده اي چرا گله مي كني؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو بود و به لطف خداوند ایمان داشت. دانش با علم خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و هدف دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید وگرنه به بن بست خواهید رسید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 164 حافظ

نفس مشک صبا خواهد دمید

دنیای قدیم دوباره جوان خواهد شد

ارگوان یک جام عقیق به سامان می دهد

چشمان نرگس نگران شقایق خواهد بود

ماهی های عزیز… بهار زیباترین فصل سال و فصلی است که همه طبیعت تغییر می کند و سرزندگی خود را باز می یابد. شما نیز به زودی تغییرات عمده ای را در زندگی خود تجربه خواهید کرد که روح و قلب شما را جوان می کند. قدر نعمت سلامتی را بدانید که خداوند به شما و خانواده تان داده است. از فضیلت ماه شعبان و رمضان غافل نشوید و برای رسیدن به خواسته قلبی خود دعا کنید. این روزها همه چیز مطابق میل شماست و حال شما خوب است پس خدا را شکر کنید.

ادامه مطلب  فال سلامت ۲۳ خرداد ماه | پیشگویی های جالب از اوضاع سلامت فردای خود را بخوانید

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 184 حافظ

دیدم فرشتگان در میخانه را زدند

گل آدم رشد کرد و به جام زد

اهالی حرم ستر و عفاف ملکوت

آنها در جاده با من مست شدند

ماهی عزیز… فال بسیار خوبی برای شما آمده است. عشق تمام وجود شما را فرا می گیرد و با همه عناصر و اجزای طبیعت در صلح و هماهنگی زندگی می کنید و این دلیل آرامش شما و پرهیز از درگیری است. به زودی مشکلاتی که شما را آزار می دهد حل خواهد شد. فرصت ها را با ذهنی باز ملاقات کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. بی دلیل مشکل ایجاد نکنید آگاهی و شناخت عمیق از جهان آفرینش و خدایی که جهان را آفریده برای همگان لازم است و علاوه بر داشتن آن، از موهبت گفتار خوب و متفکرانه نیز برخوردارید، پس برای توانایی های خود ارزش قائل شوید و از آنها در راه استفاده کنید. عشق، خدا و صمیمیت

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 234 حافظ

خورشید ممکن است از شرق طلوع کند

هزار گل لاله از باغ ساقی خواهد آمد

نسیم کلاله سنبل را در سر گل می شکند

بگذار بوی این ننگ از چمن بیرون بیاید

مرداد ماهی عزیز… زندگیت پر از رنج و غم بوده اما راز دل غمگینت را بر هیچکس فاش نکرده و ناسپاسی نکرده ای. پاداش صبر شما رسیدن به رویاهای شماست. قطعا به زودی به هدفی که برای خود تعیین کرده اید خواهید رسید. فقط صبور باش و به خدا توکل کن هیچ کاری بدون کمک خدا انجام نمی شود. فراموش نکنید که در روزهای سخت و دوستان دلسوز از دوستان خود کمک و کمک بگیرید. برای رهایی از مشکلات مالی بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۸۸ حافظ

در کنار آب و پاهای بید و طبیعت شعر و کمک نیکو

همراهی عیارهای شیرین و ساقی های دلپذیر گلدهری

اما، ای دولت طالع بینی، شما برای زمان ارزش قائل هستید

انشاالله که اوقات خوشی داشته باشی

شهریور ماهی عزیز… این روزها هوا مطابق میل شماست و همه شرایط برای رسیدن به آرزوها و آرزوهایتان فراهم است. سعی کنید یک زندگی زیبا و شاد بسازید و برای زندگی و فرصت های زندگی خود ارزش قائل شوید، از آنها استفاده کنید و وقت خود را تلف نکنید. همیشه در زندگی عاقلانه رفتار کنید و خودخواه نباشید. اکنون که شادی در خانه شما را می زند، زندگی خود را صرف نادیده گرفتن این واقعیت نکنید که شانسی برای بازگشت ندارد.

ادامه مطلب  فال حافظ ۹ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۹۸ حافظ

یک مکان امن و یک دوست مهربان

گرت همیشه در دسترس است، To Taufik

دنیا و کار دنیا در برابر هیچ چیزی نیست

من هزاران بار در این مورد تحقیق کرده ام

مهر ماهی عزیز… آیا به دنبال خوشبختی هستید اما نمی دانید شادی دقیقا چیست و کجاست؟ خوشبختی در اطراف شماست، اگر دقت کنید آن را خواهید یافت. یکی از بهترین موهبت های دنیا داشتن دوستان صادق و منصف در اطراف است. دوستان خوب دیر می آیند و در صورت بی احتیاطی به زودی گم می شوند، پس مراقب باشید دوستان خود را با غرور و عزت نفس از دست ندهید زیرا در زندگی به آنها نیاز خواهید داشت. فرصت زندگی شما به سرعت از دست می رود، پس هر لحظه را گرامی بدارید و عمر خود را با چیزهای بیهوده تلف نکنید. این دنیای فانی را برای خود سخت نکنید و به آینده ای روشن امیدوار باشید. مراقب باشید که به شما دروغ نگویند و هیچ کس از سادگی شما سوء استفاده نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 384 حافظ

من از جدایی می سوزم، از جفا روی می گردانم

هجران برای ما مصیبت شده است یا پروردگارا بلا را برگردان

مه روی سبز خاموش ظاهر می شود

روی صورتش قدم بگذار تا روی سرش باشد

آبان ماهی عزیز… مدتی است که از وضعیت زندگی خود ناراضی هستید، از خداوند کمک بخواهید و بلاها و بلاها را از وجودتان دور کند. غرور و تکبر شما را از مسیر پیشرفت دور می کند. با دوستان خود صادق باشید تا در مواقع ضروری به شما کمک کنند. جدایی و دوری باعث دوستی و پیوند می شود. به آنچه دارید راضی باشید و از اسراف بپرهیزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 396 حافظ

صبح است ساقی، یک لیوان شراب بریز

در بهشت ​​تاخیری وجود ندارد، عجله کنید

زن قبل از اینکه دنیا فانی شود ویران می شود

ما را از جام باد صورتی نابود کن

آذر ماهی عزیز… ثروت و ثروت مانند خورشیدی است که از مشرق طلوع می کند و به سرعت در غرب غروب می کند، پس هرگز در زندگی به آن تکیه نکنید و مغرور باشید. روزی را به یاد بیاور که باید همه دارایی و دارایی خود را رها کنی و از این دنیا بروی، پس کار نیک انجام ده، با خدا دعا کن و دلت را صاف نگه دار که خدا با توست.

ادامه مطلب  فال فرشتگان ۲۵ اردیبهشت ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 402 حافظ

می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به آن مو چسبیده ببینید

من یک حشره در قلبم دارم که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

گفت به چشمان شیری و گنج این آهو نگاه کن

دی ماهی عزیز… فکر شما این است که از این چند روز دنیا لذت ببرید. کسانی که برای شما آرزوی سلامتی دارند، در مورد آینده نگری شما به شما هشدار می دهند، اما شما بسیار بی دقت هستید. برخی از دوستان شما از شما سوء استفاده می کنند، اما شما متوجه نمی شوید. روزی می رسد که از عیش و نوش و خوش گذرانی بیمار می شوید و آن روز است که دیگر آه نخواهید کشید. پس نافرمان نباشید و از قدرت دست خود استفاده کنید، از زمان خود به خوبی استفاده کنید زیرا زمان زیادی برای شادی و تفریح ​​وجود دارد.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 450 حافظ

خیلی وقت است که ما را آزار نمی دهد

شما با افراد مخلص مانند دیگران رفتار نمی کنید

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد

شما به متخصصان احترام می گذارید

بهمن ماهی عزیز… شما به یک نفر دلبسته اید و به کمک او امیدوارید، اما او ظرفیت و توانایی برآوردن خواسته شما را ندارد. بهتر است عمرتان را زیر پای او تلف نکنید. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا به نتیجه مطلوب برسید. مراقب ریاکاری و فریب دیگران باشید. دوستان و خانواده خود را با کمک شما ناامید نکنید. عشق ورزیدن به دیگران بهترین چیزی است که می تواند زندگی شما را زیر و رو کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 460 حافظ

سلیمی منزه هالت بالعراقی

العقی من نوا ما العقی

افسوس سروان یار خانه

الی رکبانکم تل استیاگی

اسفند ماه های عزیز… شما عاشق کسی شده اید که به شما وابسته نیست و برای رسیدن به او دست به هر کاری زده اید. ولش کن، از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر و از اتفاقات مثبت قدردانی کن، زندگی خیلی کوتاهه. شما دوستانی دارید که همراهی آنها برای شما خیر و برکت به همراه دارد، برای همراهی شما ارزش قائل هستند و برای زندگی آنها دعا می کنند. تنها کسی که از قید و بند امور دنیوی رها شده باشد می تواند در نزد خداوند به مقام و منزلت والایی دست یابد. اگر از دوستان دور هستید، صبر یک حرفه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا