فال روز

فال حافظ ۲۱ تیر ماه | حضرت حافظ چه پیامی برایتان دارد؟


سایت کافه نیوز:

فال حافظیکی از آیین های کهن و دوست داشتنی ایرانیان است که در لحظات خاص زندگی، راهنمایی و آرامش را به ارمغان می آورد. این سنت زیبای ایرانی مربوط به اشعار شریف حافظ شیرازی بوده و در طول سالیان متمادی یار همیشگی ایرانیان بوده است. فال حافظ می تواند نور امید و حکمت در کشاکش زندگی باشد و به دل های بی تاب انگیزه و عشق ببخشد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 22 حافظ

نگو گوش دادن به حرف دل مردم اشتباه است

لفاظی، نه عزیز، اشتباه اینجاست

سرم به دنیا و عقب نمی افتد

خداوند این وسوسه ها را نصیب ما کند

فروردین عزیز… شک و تردید و غرور و تکبر آفتی است که باید از شر آنها خلاص شد. در کاری که می خواهید انجام دهید از سخنان بزرگان و متخصصان استفاده کنید. امور دنیوی به شما علاقه ای ندارد، اما برای رسیدن به اهدافتان از تلاش دریغ نکنید وگرنه دچار مشکل خواهید شد. دلت را با یاد خدا پر کن تا به خواسته دلت برسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 25 حافظ

گل حمرا شکوفا شد و بلبل نوشید

دعای شاد باد صوفیان پرستش

شالوده توبه که در سنگ محکم نهاده شده است

ببینید کدام طرف شیشه شکسته است

مه، می عزیز… جاه طلب نباش، اما در عین حال، به تلاش برای ارتباط با شریک زندگی خود ادامه بده. سرنوشت شما طوری است که باید با تلاش و انرژی مضاعف به همه چیز برسید. برای رسیدن به هدف خود را تزکیه کنید، اما از یاد خدا غافل نشوید و در برابر او تعظیم نکنید وگرنه همه چیز را از دست خواهید داد. هیچ آسایشی بدون تحمل سختی و تلاش به دست نمی آید، پس بدانید و آگاه باشید که زندگی بهتر در سایه تلاش است.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 141 حافظ

دیدی ای دل، غم عشق دوباره چه کرده است؟

وقتی عاشق و دوست وفادار شد چه کرد؟

آه این گل نرگس جادویی چه بازی کرده است

آه، آن مست با مردم هوشیار چه کرد

کرداد ماهی عزیز… اتفاقی برایت افتاده که غمگین و ناامیدت کرده و احساس می کنی شانس با تو نیست. ممکن است در کاری که قصد انجام آن را دارید موفق نشوید، اما ناامید نشوید، زیرا خداوند از سرنوشت شما بهتر از دیگران آگاه است. در زندگی همیشه با خدا باشید و صبور باشید زیرا خداوند با صابران است. هیچ کس از آینده خبر ندارد، شاید بهترین نعمت ها در انتظار شما باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 145 حافظ

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۱۷ اردیبهشت ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

نمی دانم چه مستی برای ما آورده است

ساقی که بود و آن باد را از کجا آورد؟

تو هم باد را بگیر و راه بیابان را در پیش بگیر

که پرنده ترانه سرای خوش آهنگی آورد

تیر ماهی عزیز… از وضعیتی که برای شما پیش آمده متعجب و کمی نگران هستید. نگران نباش همه چی درست میشه صبور باشید و وقت بگذارید زیرا گره باز خواهد شد. خبرهای خوبی در راه است، منتظر شنیدن آن باشید. با شنیدن این خبر رنج ها و بیماری های شما شفا می یابد، اما وفای به عهدی را که بسته اید فراموش نکنید. به قولی که دادی عمل کن خوشبختی در انتظار شماست.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 203 حافظ

سالها دفتر ما در دست صهبا بود

او در درس ها و دعاهای ما پیشرفت کرد

نیکی پیر مغان بین که چو ما بادمستان

هر کاری که انجام دادیم از نظر او زیبا بود

ماهي مرداد عزيز… تو به داشته هات راضي نيستي. فکر می کنید همه از روی ترحم با شما همدردی می کنند و می خواهند به شما لطفی کنند. علم و دانش همیشه کمک کننده نیست و گاهی برای پیشبرد امور به لطف حق و محبت انسانهای پاک نیاز است. شما از سرگردانی و زندگی بدون هدف خسته شده اید. رویاهای زیادی در سر دارید، اما امیدی به رسیدن به آنها ندارید. چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ سعی کنید با توکل به خدا اعتماد به نفس پیدا کنید. خدا از قلب شما خبر دارد و دوباره به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 224 حافظ

خوشا به حال دلی که هرگز بینایی را از دست نمی دهد

مهم نیست چه می خوانند، بی خبر نمانند

حرص لب اولم را شیرین نکرد

اما مگس چگونه می تواند دنبال قند نرود؟

شهریور ماهی عزیز… در زندگی از این شاخه به آن شاخه می پری و مدام تصمیماتت را تغییر می دهی. بهتر است این بار منطقی و عاقلانه و با سنجیدن گزینه های خود تصمیم جدی در مورد آینده بگیرید. در راه شهوات نفسانی قدم نگذارید. منتظر کار پیش رو باشید و دست از یکنواختی بردارید. قبل از شروع کار، تمام جنبه های کار را در نظر بگیرید. هر آرزو و هدفی را نمی توان مفید و خوب دانست; شاید رسیدن به خواسته ی قلبی شما نه در توان شما باشد و نه به نفع شما. بهتر است راه های جدید را با دقت و پس از مشورت با دیگران امتحان کنید. تو شایسته بهترین هستی. رازداری را در زندگی خود تمرین کنید و همه چیز را به همه نگویید.

ادامه مطلب  فال تاروت ۱۷ اردیبهشت ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۶۷ حافظ

ای صباگر، مال من در کنار رود ارس

زن را بر زمین این وادی ببوس و نفس بکش

خانه ای آرام که باد آن همیشه صد درود از سوی ماست

ساربان های پر سر و صدا و بنگ جرز

مهر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که از دوستت دوری و منتظر بودی; شما به دنبال یک پیک و واسطه هستید تا پیام دلتان را به او برسانید. نمی دانی او هم تو را دوست دارد یا نه؟ شما نگرانی های زیادی دارید. اینقدر ناراحت نباش و قدمی برای صحبت با او بردار. شما هم می دانید که عشق چیزی جز غم و درد ندارد، اما شما برای عشق خود زندگی می کنید. انتظار داشته باشید به زودی خبرهای بسیار خوبی به شما داده شود و مورد لطف شخصی قرار بگیرید. با بزرگان خود با احترام و ادب رفتار کنید و شأن و مقام آنها را در نظر بگیرید تا نظر مساعد آنها را نسبت به خود جلب کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 306 حافظ

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید

تا جایی که به دولت مربوط می شود، کار من اصولی است

این دو نرگس رعنا با من قرار می گذاشتند

من از این دو طلسم جادویی رها شده ام

آبان ماهی عزیز… تو در سرت نیت داری و مشتاقانه دنبال بهترین راه برای رسیدن به آن هستی. تصمیم شما برای رسیدن به هدفتان صداقت و ایمان است. اگر امروز آنطور که می خواهید پیش نرفت، ناامید نشوید. اتفاقات خوبی برای شما خواهد افتاد. حوادث و غم های زندگی دائمی و زودگذر نیست. پس هر چه زودتر راه درست را انتخاب کنید و در آن قدم بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید، برخی از مردم درد و رنج شما را درک نمی کنند و به همین دلیل آن را انکار می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 402 حافظ

می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به آن مو چسبیده ببینید

من یک حشره در قلبم دارم که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

گفت به چشمان شیری و گنج این آهو نگاه کن

آذر ماهی عزیز… فکر شما این است که از این چند روز دنیا لذت ببرید. کسانی که برای شما آرزوی سلامتی دارند، در مورد آینده نگری شما به شما هشدار می دهند، اما شما بسیار بی دقت هستید. برخی از دوستان شما از شما سوء استفاده می کنند، اما شما متوجه نمی شوید. روزی می رسد که دیگر از خوشی ها و خوشی ها خسته نمی شوی و آن روز است که دیگر آه نخواهی کشید; پس نافرمان نباشید و از قدرت دست خود استفاده کنید، از زمان خود به خوبی استفاده کنید زیرا زمان زیادی برای شادی و تفریح ​​وجود دارد.

ادامه مطلب  فال انبیا ۱۵ اسفندماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 434 حافظ

ای دل از عشق و مستی خالی مباش

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید، کار او را انجام دهید

هر قبله ای که ببینی بهتر از خودخواهی است

دی ماهی عزیز… آنقدر غرق در کار خودت و در چنگال غرور و خودخواهی هستی که خانواده و اطرافیانت را فراموش کرده ای. از عشق و علاقه خود به آنها غافل می شوید و در زندگی فقط خود را می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق، دور شدن از خداست، یعنی نادانی و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 440 حافظ

صبح یک حدیث آرزویی می گفتم

هدفش توکل به لطف خدا بود

نماز صبح و نماز شب کلید گنج مقصود است

این راهی برای ارتباط با عزیزتان است

بچمن ماهی عزیز… چرخ زندگی همیشه یکسان نمی چرخد ​​و فراز و نشیب های زیادی دارد. اگر امروز رنج بکشی، فردا به آرزوی خود خواهی رسید. به شرطی که از دست اندازهای جاده ناامید نشوید. به خدا توکل کن و به لطف او ایمان بیاور. غرور و تکبر خود را رها کنید و برای رسیدن به هدف خود با دوستان و اعضای خانواده خود مشورت کنید. ارزش و مقام شما از خوردن طمع مال دنیا بالاتر است، اسراف و طمع نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 451 حافظ

خوب بود که در روز قیامت به شما کمک کنم

بله ممنون و متشکرم

آن که افتاد، خدایش دستش را گرفت

باشد که صلح غم درگذشتگان را بخورد

اسفند ماهی عزیز… خداوند در روزهای سخت زندگی همیشه یاور و یاور شما بوده است، شما نیز در پیشگاه لطف الهی به بندگانش کمک کنید. برای حل مشکلات خود از خرد و درایت استفاده کنید. دوستانه، شما به راحتی می توانید مشکلات خود را حل کنید. از دشمنی بپرهیز. ثروتمند بودن و داشتن موقعیت فقط یک مشکل است و با رضایت به آرامش خواهید رسید. به داشته هایت راضی باش تا به مردان جوان نیاز نداشته باشی. در زمان سعادت به یاد دیگران باشید و خدا را فراموش نکنید. برای رسیدن به آرزوهایتان به عقل و اراده خود تکیه کنید و از خداوند کمک بخواهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا