فال روز

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 10 حافظ

پیرمرد ما از مسجد به میخانه آمد

دوستان راه شما بعد از این طرح ما چیست؟

ما دانش آموزان رو به قبله هستیم

پیرمرد ما در کنار خانه خمار است

فروردین ماهی عزیز… راهی که رفتی درست است و خیر دنیا و آخرت دارد، یاران خوب هم در این راه همراهت هستند. هدف خود را با برنامه ریزی و تفکر دنبال کنید و با پشتکار و تشویق مسیر را دنبال کنید. به زودی به گروهی اضافه می شوید که ممکن است سرنوشت شما تغییر کند. از این گروه نشانه ها و انگیزه های مثبتی دریافت خواهید کرد. اگر پرهیزگار و پرهیزگار باشید از گزند هر بلایی در امان هستید، کارتان انجام می شود و اعمالتان مطابق میلتان خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 65 حافظ

چه چیزی بهتر از لذت و گفتگو، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

هر وقت خوشحال شد، حسابش می کنم

هیچ کس نمی داند چه باید بکند

مه ماه عزیز… توقع زیادی از روز نداشته باش و مدام گله و شکایت نکن. تا زمانی که در ظرف آزمایش قرار نگیرید، چیزهایی برای شما اتفاق می افتد. چرا غصه های دنیا را می خوری؟ همه اینها خواست و تقدیر خداست. تا جایی که می توانید از روزهای شاد زندگی خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. این دنیا زودگذر است و به سرعت به پایان خواهد رسید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 91 حافظ

دور از چشم تو را به خدا می سپارم

تو روح منی و با تمام وجودم دوستت دارم

تا کفن زیر پایم بر زمین نیندازم

باور نکن دستت را گرفته ام

کرداد ماهی عزیز… منتظر کسی هستی که خیلی دوستش داری. شاد باش چون او از ته دل دوستت دارد و تا آخر عمر فراموشت نخواهد کرد، اما نباید جلوی او خمیده شوی، هر چند به او فکر می کنی. صلاح است که عاشق اظهار محبت نکند و همه سختی ها را با دلی سوزان تحمل کند تا تو نیز در مراحل عشق به پای او برسی.

ادامه مطلب  فال تاروت ۱۰ بهمن ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 203 حافظ

سالها دفتر ما در دست صهبا بود

او در درس ها و دعاهای ما پیشرفت کرد

نیکی پیر مغان بین که چو ما بادمستان

هر کاری که انجام دادیم از نظر او زیبا بود

تیر ماهی عزیز… تو از داشته هایت راضی نیستی. فکر می کنید همه از روی ترحم با شما همدردی می کنند و می خواهند به شما لطفی کنند. علم و دانش همیشه کمک کننده نیست و گاهی برای پیشبرد امور به لطف حق و محبت انسانهای پاک نیاز است. شما از سرگردانی و زندگی بدون هدف خسته شده اید. رویاهای زیادی در سر دارید، اما امیدی به رسیدن به آنها ندارید. چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ سعی کنید با توکل به خدا اعتماد به نفس پیدا کنید. خدا از قلب شما خبر دارد و دوباره به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره ۲۱۵ حافظ

استخدام کوی میکده یا رب سحر چه بود؟

که جاش شاهد، ساقی، شمع و مشعل است

حدیث عشقی که عاری از کلمه و صوت است

با ناله تنبور و سنج زمزمه می کرد

مرداد ماه های عزیز… ذهن شما خیلی شلوغ است و افکار زیادی به سراغش می آیند، این افکار شما را سرگردان و حواس شما را پرت می کند. اینقدر نگران نباشید، همه کارها به زودی مرتب می شود و گره ها باز می شود. مقایسه خود با دیگران اشتباه است، توانایی ها و استعدادهای شما با دیگران متفاوت است. از شانس خود گله نکنید زیرا فال خوب شما به زودی جنبه خوب آن را به شما نشان خواهد داد. مانعی پیش روی شماست که شاید در نگاه اول بزرگ به نظر برسد اما با تفکر و برنامه ریزی خودتان می توانید بر آن غلبه کنید. درد شما قابل درمان است، اما قدم به قدم، پس صبور باشید و پاهای خود را فراتر از حد خود فشار ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 261 حافظ

در را باز کن تا در یک قلب خسته قدرت پیدا کنی

بگذار روح از بدن مرده بیرون بیاید

بیا، تفاوت چشمانت خیلی بسته است

که باز شدن درب لینک باز نیست

شهریور ماهی عزیز… عاجزانه منتظر کسی هستی و شب و روز را به فکر او می گذرانی تا به عزیزت زنگ بزنی تا دلتنگی را از تو بگیرد. به همین دلیل است که این اواخر روح و روان شما بسیار خسته است و می خواهید گریه کنید. غم و اندوه را از وجودت دور کن که این همه خستگی ها برطرف می شود. درهای نازک کاری باز می شود و شادی به تو لبخند می زند. توهمات و حساسیت بیش از حد را کنار بگذارید و منتظر اتفاقاتی باشید که حکایت از خیر و خوشی دارد.

ادامه مطلب  فال ارمنی ۲۲ آذرماه | الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما چه پیام زیبایی دارد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 300 حافظ

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستی بیش از دشمن ندارم، باک

امید تو مرا زنده نگه می دارد

و اگر نه، می ترسم به خاطر طلاق تو بمیرم

مهر ماهی عزیز… اگر همه دنیا دشمن آدم شد، در دل آدم ترسی نیست، هر چند دوست باشد. ایمان و اعتقاد به خدا و صمیمیت با خانواده زندگی شما را بسیار دلپذیر می کند. در مواجهه با حوادث صبور باشید و با توکل به خدا، خانواده و دوستان، امید بیشتری در مقابله با مشکلات داشته باشید. دل ها گفته اند که دردی که دوست می دهد بهتر از رفتار با غریبه هاست، در برابر مشکلات بدخلق مباش و به او اعتماد کن. داشتن رویاهای دست یافتنی باعث می شود امید به زندگی در قلب شما جوانه بزند. هر چه زودتر به نیت خود عمل کنید. خدا را خالصانه بپرستید که شکر خداوند متعال شما را نزد مردم عزیز می کند.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 358 حافظ

غم زمانه که حدی نمیبینم

من بنفش نمیبینم چون دارم میشورم

من به پیر مغان نمی گویم پستش را رها کند

چون من علاقه ای به آن نمی بینم

آبان ماهی عزیز… غم در این دنیا بی پایان است و تنها راه مقابله با آن نادیده گرفتن و سخت نگرفتن اتفاقات رخ داده است. توصیه می شود موقعیت فعلی خود را تثبیت کنید، زیرا هنوز زمان مناسب برای تغییر فرا نرسیده است. بهتر است به کاری که شروع کرده اید فکر کنید. با مشورت و بررسی بیشتر می توانید به نتیجه بهتری برسید. گاهی اوقات شما به دنبال افرادی از دهلی می گردید اما آنها را پیدا نمی کنید. اگر در محاصره افراد خوش‌نیت دیدید، دست‌هایتان را روی زانو بگذارید و بلند شوید. بعضی چیزها بی فایده هستند، باعث می شوند عمر و زمان خود را تلف کنید، بنابراین برای چیزی مبارزه می کنید که نتیجه ای ندارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 363 حافظ

درد من از یار است و درمان هم همینطور

دلش فدا شد و جانش هم فدا شد

می گویند از حسن بهتر است

دوست ما هم این و این را دارد

ادامه مطلب  فال حافظ ۱۴ خرداد ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

آذر ماهی عزیز… تسکین درد تو رسیدن به هدف است. تمام غم فکر کردن به او و به یاد آوردن خاطرات شیرین با اوست. تنها چیزی که پشیمان می شوید شکستن عهدی است که با او بسته اید. این شب های هجران تمام می شود، اما می ترسی زمان آن را از تو بگیرد. خودت را سرزنش نکن، او هم مقصر این جدایی بود. نگران نباش چون خداوند همه چیز را دوباره درست خواهد کرد.

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 439 حافظ

دیدم زیر دوش خوابت برد

چون شب هجران به دیدنش آمدی

معنی «رفتن» به معنای «دوست مسافر» است.

اوه، کاج، زودتر از در برو بیرون

دی ماهی عزیز… دوران دوری و غم به زودی می گذرد و بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسی. مهربان و باز باشید، با عشق می توانید بهتر به اهداف خود برسید. اگر شک و ترس را از بین ببرید، موفقیت قطعی است. مراقب گفتار و رفتار خود باشید. کسانی را که به تو ستم کرده اند به خدا بسپار. خداوند بهترین انتقام گیرنده است.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 440 حافظ

با باد سحر حدیث آرزویی می گفتم

هدفش توکل به لطف خدا بود

نماز صبح و نماز شب کلید گنج مقصود است

این راهی برای ارتباط با عزیزتان است

باچمن ماهی عزیز…چرخ زندگی همیشه یکسان نمی چرخد ​​و فراز و نشیب های زیادی دارد. اگر امروز رنج بکشی، فردا به آرزوی خود خواهی رسید. به شرطی که از دست اندازهای جاده ناامید نشوید. به خدا توکل کن و به لطف او ایمان بیاور. غرور و تکبر خود را رها کنید و برای رسیدن به هدف خود با دوستان و اعضای خانواده خود مشورت کنید. ارزش و مقام شما از خوردن طمع مال دنیا بالاتر است، اسراف و طمع نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 462 حافظ

یا موبساما یاهاکی دارا من الالی

خدایا خط هلال چیکار کرد

در همین حال، من با ایده یک رابطه شاد فریب خورده ام

نقش این شکل خیالی چیست؟

مارس ماهی های عزیز… غرق در خیال و رویا هستید بهتر است بیشتر به واقعیت ها فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذار، هیچکس نمی داند لطف خداوند چقدر بزرگ و بی نهایت است، خداوند توبه و بازگشت را می پذیرد و تو را از سردرگمی نجات می دهد. چهار چیز تو را نجات می دهد: خدا، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار مورد، زندگی شما تغییر خواهد کرد و به شهرت و شوک دست خواهید یافت. فردی که پست بالایی دارد به شما کمک می کند، دست او را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا