فال روز

فال حافظ ۲۶ اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 23 حافظ

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

لمس موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود کسانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما توجیه ماست

فروردین ماهی عزیز… هر روز که از خواب بیدار می شوی و به معشوقت فکر می کنی، ادعا می کنی که او را دوست داری پس باید برای رسیدن به او و ارتباط با او صبور بود. امیدوار باش و بدان که با نشستن در گوشه ای خلوت نمی توان دردی را التیام بخشید. بی دقتی را کنار بگذارید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. اگرچه باید مدت زیادی صبر کنید، اما قطعا به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 49 حافظ

روزا خالد برین خلوت دراویش است

خدمت درویشی مهمترین چیز است

گنجی خلوت که طلسم های عجیبی دارد

فتح آن به دست دراویش است

ارديبهشت ماهي عزيز… هرگز گمراه مال دنيا نشو و در آرزوهاي دست نيافتني غرق نشو. زندگی با رضایت و سادگی بهتر از زندگی پر از سختی و غم هر روز است. خود را از غرور و تکبر رها کنید و به یاد داشته باشید که به خدا ایمان داشته باشید و به او اعتماد کنید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 60 حافظ

آن پیک معروف که از دیار دوست رسید

طلسم زندگی را از طایفه مشکبر دوست آورد

نشان جلال و جمال یار را دوست دارد

من داستان عز و وقار دوست را دوست دارم

جون عزیز، شانس شما روشن است. خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که نوید پیروزی و شادی را می دهد. از رقیبان و دشمنان خود نترسید که خداوند نقشه آنها را آشکار می کند. دوستان وفادار می توانند تکیه گاه محکمی برای شما باشند. به جای تکبر و غرور، متواضع و متواضع باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

ادامه مطلب  فال قهوه ۲۴ خرداد ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

غزل شماره 72 حافظ

راهی هست، راه عشق، که طرفی ندارد

چاره ای جز مردن نیست

هر بار که دلت را به عشق می سپاری، خوب است

در انجام کار خیر نیازی به استخاره نیست

تیر ماهی عزیز… عجله در کاری که می خواهی انجام دهی فایده ای ندارد پس کمی صبور باش و خود را کنترل کن. هیچ کس از آینده خبر ندارد. عشق، محبت و اعتقاد به هدفتان شما را در سریع ترین زمان ممکن به خواسته های قلبی خود می رساند. اگر قصد ازدواج دارید موفق خواهید شد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 119 حافظ

قلبی که نامرئی و پر ازدحام است

چقدر غمگین که حاتمی دمش را از دست داد

به خط و خال گدایان گنج دل

آن را به شاهوشی که احترام می گذارد

مرداد ماهی عزیز… تو آدم اصالت و شجره ای هستی و حیف که می خواهی عاشق یکی بشی و به هر نیازمندی توجه کنی، شاید بهتر باشد قبل از اینکه دلت را به آنها بدهی، آدم ها را امتحان کنی ببین چقدر با ارزش است. وفادار و فداکار هستند به خدا ایمان داشته باش و دلت را مثل دریا گشاد کن تا بدون ترس بر همه مشکلات اطرافت غلبه کنی. صبر راه حل همه مشکلات است. از شر افراد خودخواه و بدخواه اطراف خود خلاص شوید. راز دلت را به کسی اعتماد نکن و آنچه را که می خواهی به خدا بگو.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 127 حافظ

روشنی مثل ماه روشن نیست

گلها جلوی شما شکوفا نمی شوند

گوشه ابروی تو خانه من است

هیچ پادشاهی بهتر از این گوشه نیست

شهریور ماهی عزیز…زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر گنج قارون همدم درستی باشد که برای آینده ات انتخاب کرده ای، تو مسیر درستی را طی می کنی، زندگی مطابق میل توست و آینده خوشی در انتظارت است. . همیشه مواظب غرور و تکبر باشید. با دوستان خود با مهربانی رفتار کنید تا بتوانید در صورت نیاز از آنها کمک بخواهید. نیازمندان و کسانی را که در صورت امکان به کمک شما امیدوارند فراموش نکنید. نادیده گرفتن و نادیده گرفتن کسانی که موانعی بر سر راه شما قرار می دهند و سعی می کنند با تعاملات ناخوشایند نظر شما را تغییر دهند بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 192 حافظ

چرا چمن من علف نمی خواهد؟

همدم گل نمی شود، مایع منی را به یاد نمی آورد

از او شکایت کردم و پشیمان شدم

گفت آن سیاه پوست کج و کوله به من گوش نمی دهد

ادامه مطلب  فال تاروت ۴ فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

مهر ماهی عزیز… دستهایت را بسته ای و منتظر بخت و اقبال هستی. نشنیده بود کسی اینطور شادی کند، کمی کار و زحمت می خواهد تا لطف خدا شامل حال شما شود. به آینده امیدوار باشید، برای انجام کارها شک و تردید را از دل خود دور کنید. با هوش خود می توانید از موقعیت ها به خوبی استفاده کنید. امید و توکل به خدا رمز موفقیت شماست که با آنها می توانید غم و ناراحتی را از خود دور کنید. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و به زودی باران برکت بر تو خواهد بارید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 209 حافظ

کشتن این مرد خسته با شمشیر سرنوشت نبود

نه تقصیر قلب بی رحم تو نیست

من شما را دیوانه خواهم کرد

هیچ چیز به اندازه یک حلقه زنجیر برای من ارزش نداشت

آبان ماهی عزیز… تو از همه چیز و همه کس خسته و رنج می کشی و روزهایت را در آه و ناله می گذرانی. تقصیر خودت است که همه چیز را از دست دادی. تو لایق همه چیز هستی، اما حالا با حسرت فقط به گذشته فکر می کنی. دست از ناله بردارید و برای فراموش کردن غم به چیزی متوسل نشوید. روحیه خوبی ندارید و احساس پیری می کنید. همه می دانند که در عذاب و دردسر هستید، اما هیچکس به کمک شما نمی آید، پس قوی باش، به خودت کمک کن، تنها و با توکل به خدا، باید همه چیز را بازسازی کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 210 حافظ

دوش در حلقه ما حکایت موهای تو بود

تا پایان شب، خط موی شما بحث شهر بود

قلبی که از پشت مژه هایت خون می آمد

او دوباره آرزوی رنگین کمان ابروهای تو را داشت

آذر ماهی عزیز… آرزوهای زیادی در سر دارید اما مدتی است که از همه دور بوده اید، حالا یک حس تازه ای در وجودتان پدید آمده است که انگار قلبتان را به عزیزی سپرده اید که بسیار مبارک است. با اخلاق خوبتان می توانید دوستان زیادی را دور خود جمع کنید. در زندگی خود صادق باشید و خود را از دروغ خالی کنید، ماه پشت ابر نمی ماند. اگر از نظر معیشتی و وضعیت مالی مشکل دارید بهتر است نگران نباشید زیرا موفق خواهید شد اما هرگز به این موفقیت ها افتخار نکنید زیرا شکست خواهید خورد. دوستان صمیمی خود را از خود دور نکنید تا در آینده تنها نمانید. برای رسیدن به هدفت صبور باش

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 256 حافظ

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۱۲ فروردین ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

توصیه های من را بپذیر و بهانه نیاور

هر چه ناص مشفق به شما می گوید بپذیرید

مراقب جوان ها باشید

که ترفند دنیای قدیم در پایان زندگی است

دی ماهی عزیز… چرا اینقدر زندگی را برای خودت و دیگران سخت می کنی؟ زندگی می گذرد، از سخت گیری دست بردارید و سعی کنید قدر روزهای زندگی را بدانید. لازم نیست همه چیز مطابق میل شما باشد تا احساس خوشبختی کنید، در زندگی هر کسی ناراحتی وجود دارد. به هر چیزی که داری راضی باش روز را با خوش بینی پشت سر بگذارید و از هر لحظه استفاده کنید. غصه خوردن برای چیزهای بیهوده و بی اساس احمقانه است. واقع بین باشید و خود را با افکار و خیالات بیهوده رنج ندهید. مردم به شما و داشته هایتان حسادت می کنند، از آنها دوری کنید حتی اگر نمی توانند به شما صدمه بزنند. به توصیه های افراد دلسوز توجه کنید. در هر موقعیتی که هستید، رابطه خود را با خدا تقویت کنید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 381 حافظ

هر چند ما نوکر شاهیم

پادشاهان ملک صبحگاهیم

یک گنج در آستین شما و یک کیف خالی

جام گیتی نما و خاک رحیم

بچمن ماهی عزیز… با وجود گنجینه های ذاتی که در وجودت داری، از نظر مالی ثروت چندانی نداری، اما بدان که وجدان پاک تو به شرط ابراز آن، بر همه چی غلبه می کند. شما در کار خود بسیار کوشا و در دوستی وفادار و نزدیک هستید. مراقب باشید از رفتار خوب و صداقت و دوستی خود سوء استفاده نکنید. یک زندگی خوب و راحت در انتظار شماست. از تمام توانایی های خود استفاده کنید تا دشمنان خود را ناامید کنید و دوستان خود را خوشحال کنید. دست از ریا و ریا بردارید. اگر به کسی بدهکار هستید، از او که به قول نیک معروف است بخواهید که قرض را بپردازد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 434 حافظ

ای دل از عشق و مستی خالی مباش

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید، کار او را انجام دهید

هر قبله ای که ببینی بهتر از خودخواهی است

اسفند ماهی عزیز… آنقدر مشغول کار خودت و غرور و خودخواهی هستی که خانواده و اطرافیانت را فراموش کرده ای. از عشق و علاقه خود به آنها غافل می شوید و در زندگی فقط خود را می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق، دور شدن از خداست، یعنی نادانی و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا