فال روز

فال حافظ ۲۷ بهمن ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 6 حافظ

به نوکران سلطان که این نماز را اقامه کردند

که به لطف پادشاه یک گدا محسوب می شود

از رقیبم دیوسیرتوس به خدا پناه می برم

خدایا به این شهاب نافذ کمک کن

آوریل عزیز… تو به چیزی گیر کرده ای و نمی دانی چگونه آن را انجام دهی. مشکل در شغل شما با کسی است که نمی توانید با او کنار بیایید. شما سعی می کنید با یک پیام و یک واسطه مشکل را حل کنید، اما می دانید که با میانجی کاری نمی توان کرد. به امید خدا حرکت کنید و شخصا بیایید تا مشکل را حل کنید و گره را باز کنید. همیشه خدا را شکر کنید و یادش را فراموش نکنید. از دوستان ریاکار و ریاکار اطراف خود دوری کنید. با دعا و توکل به خدا می توانید به راحتی بر مشکلات خود غلبه کنید. شما قصد دارید به جادویی برسید که در آن باید یک رقیب را از گودال حذف کنید. هرگز از افکار شیطانی برای رسیدن به هدف خود استفاده نکنید و مراقب اطرافیان خود باشید تا نقشه نکشند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 78 حافظ

دیدی که یار جز ظالم نبود

وقتی عهدمان شکسته شد غمی نبود

پروردگارا، او را مانند کبوتر به دل من نگیر

او قدر و منزلتی نداشت که ببرد و شکار کند

ماه ارديبهشت عزيزم… با اينكه به دوست صميمي رسيدي و شاهد عشق هستي، اما در شرايطي هستي كه از وضعيت زندگيت چندان راضي نيستي و به دنبال شرايط بهتري هستي. شرایط بهتر نیاز به تلاش دارد. شما برای کاری که انجام دادید بسیار متاسفید. شما شکست خورده اید و فکر می کنید که دیگر هیچکس شما را دوست ندارد و مورد احترام قرار نمی گیرید. اما زمان همه چیز را درمان می کند. مطمئن باشید این شکست مقدمه ای برای یک پیروزی بزرگ است.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 146 حافظ

صبا در سحر، بوی زلف یار را می برد

قلب عصبانی ما را متعفن می کند

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۱۲ اردیبهشت ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

من این شکل از درخت صنوبر را در باغ دیدم

که هر گلی که غمش می شکفد سختی می آورد

کرد ماهی عزیز…این روزها کارهایی انجام میدهی که بعید به نظرت میرسه و این کارها باعث تعجب اطرافیانت میشه. قبل از بیان هر کلمه فکر کنید. هر هدف و مقصدی در نهایت نمی تواند مفید واقع شود، پس با سنجیدن همه جوانب و کسب آگاهی از هدف، گامی در جهت آن بردارید. آگاهی قبل از شروع کار می تواند افراد را از شکست محافظت کند. خود و دیگران را با رفتارها و سخنان بدون فکر عذاب ندهید. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 365 حافظ

مدت هاست که شما را در مسیر غم قرار داده ایم

ما به نفاق مردم پشت کرده ایم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم

سر راه لیوان و ساقی مه گذاشتیم

تیر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که برای رسیدن به آرزوت همه را رها کردی و به افکار غم انگیز خودت عادت کردی. اگر چه از صمیم قلب در این راه زحمت کشیده اید، اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده اید، باز هم تمام توان خود را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید و به طعنه دیگران توجه نکنید. مهم این است که بدانید از زندگی چه می خواهید. از گوشه ی تنهایی بیرون بیایید و به دیدار دوستانتان بروید. آنچه به دست آورده اید مدیون تلاش شماست، پس مراقب باشید به راحتی آن را از دست ندهید. در عشق همه چیز خوب خواهد بود، زیرا عاشقی که به دنبال عشق است، پایان آن را خواهد یافت.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 371 حافظ

سحر در میخانه درس دادیم

ما محصول دعا را در مسیر زندگی قرار می دهیم

صد زاهد حکیم خرمن را روشن کردند

آن حرارتی که بر دل دیوانه گذاشتیم

مرداد ماهی عزیز… در راه رسیدن به هدفت از خیلی چیزها دست کشیدی و راه را برای خودت هموار کردی. با این حال فکر می کنید تلاش های شما بی نتیجه بوده است، اما بدانید که هنوز در ابتدای راه زندگی هستید و به مراحل عالی کمال نرسیده اید، پس منتظر باشید و قدم های آهسته و پیوسته بردارید تا اوضاع برعکس نشود. ویران شده و غم به دلت نمی آید. مردم آنقدر که شما تصور می کنید بزرگ نیستند. مراقب برخی از دوستان خود باشید که گرگ هایی در لباس میش هستند. می خواهند پایه تو را خراب کنند و دل و دینت را بگیرند و از رسیدن به هدفت باز دارند، پس عاقل باش و از منافقان دوری کن. هرگز به کمتر قانع نشو و هر آنچه را که تصور می کنی از خدا بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۳ خرداد ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

غزل شماره 378 حافظ

ما نباید حرف بد بزنیم و نمی خواهیم بی انصافی کنیم

لباس سیاه و همجنس گرا را قرمز نکنید

عیب درویش و توانگر کم و بیش بد است

بدی این است که خودت را مطلق نشوی

شهریور ماهی عزیز… هرگز برای پیشرفت خود نردبان نخواهی ساخت و از دیگران بد نخواهی کرد. این خصوصیات اخلاقی عالی است و شما باید به فقرا احترام بگذارید که ثروتمندان. مراقب باشید با سبکسری کودکانه دچار مشکل نشوید. در انجام کارها دقیق باشید. برای رسیدن به هر هدفی با فکر و اندیشه پیش بروید تا به هدفتان برسید. به آنچه دارید راضی باشید و خود را برای کم و بیش دنیا قرار ندهید. هر حرفی ارزش شنیدن ندارد چه رسد به اینکه اگر می خواهید از آن سود ببرید به حرف های افراد بیهوده و حسود توجه نکنید. برای دستیابی به صلح از مبارزه با دشمنان دست بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 404 حافظ

آنها فکر می کنند نظریه ای بهتر از این وجود دارد

گذری بهتر از این وجود دارد

تو خیلی به من لطف داری

مهر ماهی عزیز…چرا به مردم نگاه میکنی و ارزششون رو نادیده میگیری؟ با خوش بینی بیشتری به آنها نگاه کنید. برای رسیدن به هدف و آرزوی مورد نظر باید انرژی بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر در تلاش هستید صرف کنید. برای تصمیم گیری بهتر با دوستان و آشنایان با تجربه خود مشورت کنید. به مسائل زندگی بیشتر توجه کنید و همه جوانب موضوع را بسنجید. طمع را کنار بگذارید و به امید خدا برای دریافت میوه شیرین پیروزی عمل کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 406 حافظ

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

ننگ بر ماه آبروان

این یک عمر است که دلت در دست اسیران ماست

از محافظت از دوستان خود غافل نشوید

ابان ماهی عزیز… از خوبی هایی که برای دوستانش کرد نصیبش نشد. شاید اطرافیان قدر شما را ندانسته باشند، اما ثواب و ثواب کارهایی که در راه خدا انجام داده اید راه به جایی نمی برد و برای شما محفوظ می ماند. چشم و دلت را پاکیزه نگاه دار که سفر پر برکتی را آغاز می کنی. گنج گمشده خود را در این سفر خواهید یافت و در این سفر درس عشق را خواهید آموخت. به ملاقات افراد عاقل و باهوش بروید تا از آنها فضل و دانش بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 416 حافظ

نسیم خنک مامانبر مورد علاقه شماست

که صبح زود در هوای تو بلند شد

برو ای پرنده مبارک لاگا

وقتی آب از خاک آن در را دید

آذر ماهی عزیز… تو آدم خوبی هستی، ناخواسته اشتباه کردی و حالا متاسف و شرمنده، اینقدر خودخواه نباش، غمگین بودن مشکلی را حل نمی کند، همین که پشیمان هستی کافی است. جبران کردن. برای جبران هر چه زودتر قدمی بردارید، اگر او از پشیمانی شما خبر داشته باشد، حتما شما را خواهد بخشید. دوستان و اطرافیان خود را بشناسید و از دوستان بد دوری کنید. اگر در هر کار با توجه و مراقبه بیشتری پیش بروید، موفق خواهید شد. وفاداری خود را به دیگران ثابت کنید تا نظر مثبتی نسبت به شما داشته باشند.

ادامه مطلب  فال حافظ ۲۸ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 417 حافظ

ایشم همیشه شاد است

الحمدلله کارم خوبه

اوه شانس بی ضابطه، آن را بردارید

دلخواه گه جام زر کش گه لال

دی ماهی عزیز… روزگار مطابق میل شما خواهد بود و به آرزوهای دلخواهتان خواهید رسید. مورد علاقه شما آرزوی بسیاری از مردم و حسادت زنان زیباست. شما در زندگی بسیار موفق خواهید بود. از حسودان و منافقان بپرهیز. به دیگران مغرور نشوید تا نعمت و خوشی شما پایدار و مستمر باشد. از گناهان گذشته خود به خصوص ریا و ریا توبه کنید و هرگز خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 445 حافظ

شما تمام آنچه در جهان است را دارید

چقدر برای افراد ضعیف و ناتوان متاسفید

برای روح و قلب بنده و روح من دعا کنید

که بر مردان آزاد حکومت کنی

بهمن ماهی عزیز… خداوند لطف خود را بر تو ارزانی داشته است و تو همه چیز را تصاحب خواهی کرد. بنابراین سعی کنید کسانی را که در اسارت غم و اندوه هستند آزاد کنید و مراقب اطرافیان و زیردستان خود باشید. آنچه در توان داری برای خلق خدا انفاق کن که هر چه به دست آورده ای از دعای خیر بندگان خداست. شما دوستان حسود زیادی دارید، اما خوشحال باشید که دوستتان همیشه با شماست. پس شما هم فقط به آن توجه کنید. قدر ذات و استعدادهای لطیف خود را بدانید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 454 حافظ

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دل را روشن کند

اگر گل کوچکی داری برای خدا خرج کن

که خطاهای سودا زراندوزی را به کارون داد

مارس عزیز… به تو این فرصت داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت زودگذر است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر همین الان شکست خورده اید ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا