فال روز

فال حافظ ۲ اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 7 حافظ

بیا صوفی، شیشه آینه پاک است

زیبایی لعل فام را ببینید

راز پشت پرده مست پرس

قابیل یک زاهد بلند مرتبه نیست

فروردین ماهی عزیز… شک نکن که خداوند یاور همه دوستان مخلصش است. دلت را با توکل و امید به خدا پاک کن تا از ریا و سختی های زندگی بکاهی. طمع را از زندگی خود حذف کنید تا عمری پر برکت و طولانی داشته باشید. بهشت شما جایی است که حقوق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند. شما ذاتاً فردی خوش قلب هستید، کمی جاه طلب هستید و به خارج از منطقه راحتی خود می روید. کار شما اغلب با خطر و خطر همراه است. اگر می خواهید از شکست جلوگیری کنید، مراقب باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 23 حافظ

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

لمس موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود مدعیانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما توجیه ماست

اردیبهشت ماهی عزیز… هر روز که از خواب بیدار می شوی به معشوقت فکر می کنی، عشق او را در سرت می خواهی پس باید صبور باشی تا به او برسی و با او ارتباط برقرار کنی. امیدوار باش و بدان که با نشستن در گوشه ای خلوت نمی توان دردی را التیام بخشید. بی دقتی را کنار بگذارید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. اگرچه باید مدت زیادی صبر کنید، اما قطعا به آنچه می خواهید خواهید رسید.

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۲۱ اردیبهشت ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 103 حافظ

روز رابطه عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم از تلخی غم مثل زهر شد

فراموش نکنید که با خوشحال خواران تماس بگیرید

کرد ماهی عزیز… در گذشته روزهای خوبی را با دوستان و آشنایان سپری می کردی، اما حالا از ته دل غمگینی، فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و عشق و وفاداری در این دنیا نیست. این روزها دچار مشکل شده اید و باید برای نجات خود تلاش کنید. راز خود را به کسی نسپار و آن را فاش مکن. امید به لطف و رحمت خداوند.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۶۵ حافظ

هنوز از آرزوی لبانت برنگشتم

به امید جام، من هنوز خیلی درد دارم

روز اول دین من وارد سر زلفین شما شد

در این مورد چقدر طول می کشد؟

تیر ماهی عزیز… دلیل موفقیت شما عشق به کمال و صفات خوبی است که خداوند به شما داده است. همیشه مراقب اعمال خود باشید. موفقیت یک قدم با شما فاصله دارد. بقیه کارها با تلاش و برنامه ریزی قابل انجام است. برخی از افراد سعی می کنند از شما سوء استفاده کنند، پس مراقب باشید. شما هنوز تجربه کافی ندارید، بنابراین ممکن است مسیر اشتباهی را طی کنید. گاهی به نظر می رسد که شما سطحی نگر هستید و همه چیز را از روی ظاهرش قضاوت می کنید. از خدا بخواهید که به شما سلامتی بدهد و خدا را بپرستید.

فال برای متولدین مرداد

او عتیقه فروشی می کند که می توان با اقبال ذکر کرد

ادامه مطلب  فال تک نیت ۱۶ خرداد ماه | نیت کنید و کلیک کنید

گفتم اسم و ننگ به باد می دهم. گفت حرف را بگیر و هر چه باد

تعبیر: اراده شما بسیار قوی است و می توانید با آن دنیا را زیر و رو کنید. شما همه چیز را زیبا می بینید و از این منظره راضی هستید. زیبایی چنان مستت کرده که به هازان فکر نمی کنی. گاهی اوقات شما خود را مانند باد سبک می پندارید و می خواهید در کنار آن پرسه بزنید، اما این خیال پردازی ها برای شما بی ثمر است، پس از اراده قوی خود برای ساختن دنیای خود و زندگی پس از مرگ خود استفاده کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

میر عزیزم خوشحال میشی

گفتی کی میری برای چی اینقدر عجله داری؟

تعبیر: راهی که در آن هستید درست است، از عقل و اندیشه خود استفاده کنید. کعبه را زیارت خواهید کرد. به زودی در گروهی ظاهر می شوید که سرنوشت و آینده شما مشخص می شود و علائم بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. تقوا پیشه کنید تا از تیرهای شیطان در امان بمانید.

فال متولدین مهر

بیا ساقی یار پرده را از روی پرده برداشت

این شمع روشن، چهره پیرمرد را روشن کرد

تعبیر: آبی که ریخته شده دیگر جمع نمی شود. این کاری است که انجام شده است، سعی کنید آن را جبران کنید. هیچ سر بی گناهی به چوبه دار نمی رود. شما از این ورطه نجات خواهید یافت. ابری خود را با صفای دل پاسخ دهید. غل و زنجیر باز می شود و به آزادی می رسی.

فال برای متولدین آبان

سینه با آتش دل در غم عمیق سوخت *** در این خانه آتشی بود که خانه را سوزاند.

تنم از دوری معشوق داغ شد *** جانم در آتش عشق سوخت

تفسیر: کاری را که می خواهید انجام دهید پنهان کنید. کار را بزرگ بدانید، حتی اگر کوچک باشد، فانتزی را کنار بگذارید و برای کسب مقام و منزلت وقت بگذارید. دوران سختی به پایان رسیده و زمان آسایش فرا رسیده است. زندگی شما طولانی است، وضعیت فعلی شما تغییر خواهد کرد.

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۲ خرداد ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال متولدین آذر

هیچ کس سقوط نکرده است، هیچ دو نفری از هم جدا نشده اند، که دام دردسر نیست

چون چشمان تو از گوشه نشینان خشمگین است *** با تو بودن گناهی از جانب ما نیست

تعبیر: شما بسیار ناراحت هستید. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر وفاداری نیست. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو در حال حاضر شما در گرفتاری گرفتار شده اید که با تلاش خود نجات خواهید یافت.

فال برای متولدین آذر ماه

اگر خونت عاشق دینت باشد حلال است

سیاهی زلف، تو خالق تاریکی، سپیدی چهار ماه در آسمان صبح.

تعبیر: شما در حال پیشرفت زیادی هستید. با شخصیت خوب شما همه به شما علاقه مند هستند. از خوب و مهربان بودن دست برندار، راز موفقیت تو در همین ویژگی نهفته است.

فال برای متولدین باخمن

Zahn دوست عزیز ممنون که به این داستان شکایت گوش دادی

بدون پرداخت بود و از هر لطفی که کردم پشیمانم

تعبیر: زیاد حریص نباشید زیرا حریفان از شما پیشی خواهند گرفت. هیچ کاری را از روی هوس انجام ندهید زیرا به پایان خوشی منجر نمی شود. به زودی رویایی را که مدت ها به دنبالش بودید خواهید یافت. انسانیت و شرافت خود را به خطر نیندازید.

فال برای متولدین اسفند

موضوع تسلیم و رضایت و دعا از من است که به شراب معروف شدم

همین که وضو گرفتم سرم را از چشمه عشق روی همه چیز ریختم

تعبیر: خود را به دست خدا بسپار. اینقدر از هوا گله نکن و با خواست خدا مخالفت نکن وگرنه گم می شوی. خدا میدونه حال دل همه چیه پس نگران نباش. خدا را فراموش نکنید زیرا او راهنمای شما در همه شرایط است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا