فال روز

فال حافظ ۲ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 40 حافظ

خدا را شکر که درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

تمام زانوها می جوشد و از مستی غرش می کند

وان می که در آن حقیقت مجاز نیست

فروردین عزیز… گول وعده های دیگران را نخورید. اطرافیان خداوند لطف او را به شما ارزانی داشته اند و برکت و رحمت فراوانی بر شما جاری کرده اند و آنچه را که نیاز دارید به شما عنایت کرده اند، پس هرگز به آنچه دارید مغرور نشوید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. موفقیت بزرگی پیش روی شماست و به هدفتان خواهید رسید، البته باید کمی صبور باشید و در راه رسیدن به هدفتان به خدا اعتماد کنید. دلت را به خوشی های زودگذر دنیا نبند، همه زودگذرند. راه به روی تو باز است، فقط باید با چشمان باز آن را طی کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 61 حافظ

صبا اگه رد بشی به کشور دوست میرسی

نسیمی به موهای دوستت بیاور

من برای زندگی او سپاسگزار خواهم بود

اگر برای من، بله، یک پیام از یک دوست

می عزیز، منتظر خبرهای حیاتی هستید. برای رسیدن این خبر باید مدت زیادی صبر کنید. ناامیدی و ناامیدی را از وجود خود دور کنید. شما نگرانی های زیادی دارید، به خدا اعتماد کنید تا کمی آرامش داشته باشید. ناامید نشو و به هیچ کس و هیچ چیز شک نکن. پشیمانی از دریافت این خبر نباید از توانایی شما در انجام کارهای دیگر کم کند. سرانجام روزی پیام آور بشارت با نفسی دلنشین از دیار عزیز می آید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 80 حافظ

اشتباه نکن ای زاهد سرشت پاک

که گناهان دیگران به شما نسبت داده نشود

اگر من خوبم و اگر تو بدی برو خودت باش

ادامه مطلب  فال روزانه جمعه ۸ تیر ماه | کائنات چه سرنوشتی را برای امروزتان رقم زده اند؟

هر که او را کشت، آرام باش

کرداد ماهی عزیز… به کار خود مشغول باشید و به دنبال اشتباهات دیگران نباشید. هیچ کس در این دنیا کامل نیست. هر چه هستی چه خوب و چه بد روی پای تو نوشته شده است. پس این حق شماست که همانطور که می خواهید زندگی کنید. آرزوهای شما یکی پس از دیگری برآورده می شود. تقوا و تقوا را پیشه کنید تا از پیشگاه خداوند متعال منحرف نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 172 حافظ

عشقت غافلگیر شد

وصل شگفت زده شد

من فقط در گذشته غرق می شوم

او هم تعجب کرد

تیر ماهی عزیز… عشقی داری که همه را غافلگیر کرده و حتی گاهی فکر می کردی امید به رابطه دور از ذهنت است. به ذهن و خلاقیت خود اعتماد کنید و از شر اضطراب و نگرانی خلاص شوید. زمان بازگشت به زندگی واقعی به جای فانتزی است. بهتر است از زندگی راضی باشید و خواسته های خود را کاهش دهید. تعادل در همه چیز عامل پیشرفت شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 295 حافظ

سحر در باغ بوی گلستان را حس کردم

برای درمان بینی به بلبل

داشتم افکت گل سوری را تماشا می کردم

که در شب تاریکی چون چراغ روشن بود

مرداد ماه های عزیز… غرور و تکبر بی مورد شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد، پس آنها را کنار بگذارید. وقت آن است که دیواری را که بین خود و دیگران ساخته‌اید، بشکنید و به میان جمعیت قدم بگذارید. دوران زیبایی و جوانی به زودی به پایان می رسد، پس لحظه های خود را گرامی بدارید تا پشیمان نشوید. مراقب باشید و در زندگی افراط نکنید. از افراط و تفریط بپرهیزید. اگرچه سخنان حسودان و بدخواهان شما را اندوهگین می کند، اما کوچکترین تأثیری در زندگی شما ندارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 303 حافظ

شکوه روح وداد و شکوه صاعقه

بیا، بوی تو را می دهم، نسیم شمالی

بجمال الحبیب از کف وانزل

صبر جمیلام به جای شور جمیلام چیست؟

شهریور ماهی عزیز… دوران سختی را پشت سر گذاشتی، اکنون زمان آرامش و ارتباط و رسیدن به خواسته قلبی است. پشیمانی و پشیمانی از اتفاقات گذشته به شما کمکی نمی کند، فقط باید بتوانید از آنها درس بگیرید و اشتباهات خود را اصلاح کنید. شما دوستان و افراد خوبی در اطراف خود دارید، با دوستان خود صادق باشید. اگر کسی که قبلاً به شما حسادت کرده یا شما را آزار داده است از شما عذرخواهی کرد، به خاطر موقعیت خوبی که دارید سپاسگزار باشید، او را ببخشید و ببخشید.

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۳۱ اردیبهشت ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 347 حافظ

صنما با غم عشقت چه کنم؟

تا کی در غم تو ناله کنم؟

دل از شنیدن نصیحت دیوانه شد

آن را به سر خود زنجیر کنید؟

مهر ماهی عزیز… شما به دنبال بهترین راه حل برای مقابله با غم و اندوه برای ساختن زندگی بهتر هستید. امید خود را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید. مانند گذشته در برابر مشکلات و مشکلات مقاومت کنید. شاید افرادی باشند که شما را متهم کنند یا در مسیر شما تله بپاشند. به سخنان آنها گوش ندهید و از فریبکاری و تقلب و اتهام آنها بترسید. خوب و بد در زندگی بستگی به اعمال و رفتار شما دارد. تسلیم سرنوشت شوید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 357 حافظ

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که من چه نوری را از کجا می بینم

ای ملک الحج به من نشان بده که تو خائن هستی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

ابان ماهی عزیز… تو بصیرت. شما همیشه می گویید که باید دید در آینده چه می شود و نتیجه کار چه می شود. شما هیچ کاری را با میل انجام نمی دهید. اگر چیزی با درد و رنج همراه است، اما می دانید که در آینده نتیجه بسیار خوب و عالی برای شما به همراه خواهد داشت، در انجام آن تردید نکنید. دوستانتان گاهی به خاطر این ویژگی شما را مسخره می کنند. نادیده بگیرید و کار خود را انجام دهید. شما در نهایت به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 394 حافظ

ای ماه، بهار زیبایی داری

نقاط و خطوط مرکز خیر و جهت خیر هستند

در چشمان مست تو جادوی سحر نهفته است

آرامش را در جریان پرتلاطم می یابی

آذر ماهی عزیز… روزهایتان به خوشی سپری خواهد شد. با یاری عهد بستید که خیلی به خیر و نیکی است. زندگی روشن و شادی در انتظار شماست. خانواده خوب و مهربانی دارید. فرصت ها را به عنوان یک گنج در نظر بگیرید و با عقل و اندیشه به آینده ای بهتر بیندیشید و به خاطر شادی ها و پیروزی های امروز مغرور و از خود راضی نباشید. شاید باید کمی حرص و طمع خود را کاهش دهید.

ادامه مطلب  فال فنجون ۴ فروردین ماه | فال فنجونتون امروز برای شما چی میخواهد؟

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 398 حافظ

ای نور چشم من حرفی هست بشنو

از آنجایی که معده شما پر است، بنوشید و بنوشید

دست از وسوسه آرماند در مسیر عشق بردارید

بیا و پیام سوروس را بشنو

دی ماهی عزیز… یک فرد خوش فکر و با تجربه در زندگی شما وجود دارد که تجربیاتش را به شما می دهد، برای او ارزش قائل است. تنبلی را کنار بگذارید و کار امروز را به فردا بسپارید. گاهی اوقات روح و شیطان بر شما چیره می شود و از راه راست منحرف می شوید. خدا را بسیار یاد کنید و تسبیح کنید. در کاری که می خواهید انجام دهید، ابتدا تلاش کنید و اراده داشته باشید. از تجربیات بزرگترها استفاده کنید و با دوستان خود صادق باشید، فقط در این صورت از ثروت محروم نخواهید شد. چشم عنایت خدا به شماست پس امیدتان به خدا باشد. به برکت نعمت هایی که خداوند به شما داده است، به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 446 حافظ

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید که بوی آن را دارید

قلب من جواهر اسرار زیبایی و عشق درون آن است

شما قدرت انتقال گرسنگی نکو را دارید

بچمن ماهی عزیز… تو پر از گذشته و خاطراتت و دلت پر از رازهای زیبا و شاد. رقبای شما از شما بلندتر شده اند. کاری نکن که بعدا پشیمون بشی شما افرادی دارید که آماده کمک به شما برای رسیدن به هدفتان هستند. راه دین خوب است. اگر می خواهید خود گمشده خود را پیدا کنید، بیشتر جستجو کنید و مسیرهای جدیدی را در پیش بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 454 حافظ

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دل را روشن کند

اگر گل کوچکی داری برای خدا خرج کن

که خطاهای سودا زراندوزی را به کارون داد

مارس عزیز… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت زودگذر است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را کنار بگذارید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر همین الان شکست خورده اید ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا