فال روز

فال حافظ ۳۰ اردیبهشت ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 3 حافظ

اگر از شیرازی رفت، آرد را از دل ما بردار

سمرقند و بخارا را به عمه هندو می دهم

به او ساقی بدهید که در بهشت ​​نخواهید یافت

کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلی

فروردین ماهی عزیز… زندگی را زیاد سخت نگیرید و با خیالی آسوده جلو بروید. به نعمت هایی که خداوند به شما داده راضی و شاد باشید و هرگز در زندگی خود حریص نباشید زیرا طمع پایانی جز ننگ و ننگ ندارد. مشورت با بزرگان و افراد با تجربه و کمک گرفتن از آنها را فراموش نکنید. به قولی که دادی عمل کن کار را ناتمام رها نکنید و از تمام کردن آن نترسید. شما هدف خوبی دارید، دنبالش کنید. هر چه در این راه رنج می برید ارزشش را دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 114 حافظ

اوج شادی در دام ما می افتد

اگر بگذری بر سر ما می افتد

از خوشحالی از روی کلاه می جوشم

اگر عکس شما در لیوان ما قرار می گیرد

مه ماهی عزیز… پرنده خوشبختی بالای سرت پرواز می کند; این موقعیتی است که به راحتی به دست همه نمی رسد و حالا به شما روی آورده است، پس قدر موقعیت فعلی خود را بدانید. درخواست خود را با صدای بلند صدا بزنید تا کسی صدای شما را بشنود و به مقصد مورد نظر شما برسد. اگر فال را به قصد رسیدن به جایگاه و مقامی انداختی; بدان که آن روز بسیار نزدیک است و به جایگاهی که در ذهنت پرورش داده ای دست خواهی یافت. امید نور توست

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 155 حافظ

اگر روم پس از او قیام کرد

نذار بنشینم و عصبانی باشم

و اگر نفسی از وفاداری بگذرد

تعقیبش کردم و گذاشتم فرار کنه

کرداد ماهی عزیز… در زندگی هر انسانی دو راه زیاد است. اکنون در تصمیم گیری تردید دارید. هرگز کاری را بدون فکر انجام ندهید که فقط منجر به سردرگمی و سردرگمی می شود. از مشاوره و راهنمایی دوستان استفاده کنید. با کمی تفکر صحیح در مورد مشکل، به راحتی می توانید بر آن غلبه کنید. شما نمی توانید با اتفاقات روز مبارزه کنید، پس بهتر است صبور باشید تا زندگی جنبه خوبی را به شما نشان دهد.

ادامه مطلب  فال فنجون ۱۹ بهمن ماه | فال فنجونتون امروز برای شما چی میخواهد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 163 حافظ

گل بدون صورت دوست خوبی نیست

بهار بدون باد خوب نیست

سمت چمن و طواف بستان

بهانه ای نیست

تیر ماهی عزیز… آدمی که تنهاست خوشحال نیست حتی اگر همه خوشبختی در اختیارش باشد. همیشه بدانید که شخصیت شما مهمتر از چهره شماست، پس فقط به ظاهر تکیه نکنید، شخصیت و اعمال خود را در نظر بگیرید. هیچ انسانی کامل نیست. شما در حال تلاش برای حل مشکلات خود هستید. در انتخاب خود بسیار مراقب باشید زیرا تشخیص درست از نادرست به عهده شماست.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 219 حافظ

حالا که چمن از بی گلی بیرون آمده است

بنفشه در برابر او تعظیم کرد

جام صبح را با صدای تنبور و چنگ بنوشید

ساقی را به نوای نی و عود ببوس

مرد ماهی های عزیز… این یک فال بسیار مساعد است. خداوند همه فرصت ها را برای رسیدن به یک زندگی کامل به شما داده است. به زودی به وصل یار می رسید و آرزوهایتان یکی پس از دیگری برآورده می شود. این روزها می توانید به هر چیزی که بخواهید برسید. پس خدا را به خاطر همه رحمت ها و نعمت هایی که به شما داده سپاسگزار باشید. لحظات شاد و زندگی زودگذر است، از امکاناتی که دارید غافل نشوید و از دست ندهید. از زمان خود به خوبی استفاده کنید و از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید تا روزی پشیمان نشوید. خداوند افراد برجسته و والا مقام را در مسیر شما قرار می دهد تا شما را به روزهای خوب مژده دهد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 255 حافظ

یوسف گم می شود و به کنعان باز می گردد

بگذار لژ پر از غم شود

ای دل غمگین غصه نخور

وین به سمت سامان افسرده برگشت

شهریور ماهی عزیز… تو زندگیت سختی های زیادی کشیدی و با ناملایمات زیادی روبه رو شدی، این مژده باشه که اون چیزی که تو زندگیت گم شده بالاخره پیدا میشه و لحظه های دردناکت تبدیل به شادی میشه. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به هدف خود خواهید رسید. اگر امروز به هدفتان نرسیدید نگران نباشید، قطعاً نشانه هایی از پایان غم و اندوه را خیلی زود خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را به تنهایی بخوانید تا راه خود را به سوی هدف گم نکنید.

ادامه مطلب  فال ابجد روز ۱۷ بهمن ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۹۲ حافظ

قسم به عظمت شاه شجاع

در مورد ثروت و قدرت با کسی بحثی نیست

شراب خانگی من برای آواز خواندن کافی است

دشمن از راه رسید دوست من توبه کن و خداحافظی کن

مهر ماهی عزیز… شما فردی هستید که در زندگی به رضایت رسیده اید و دغدغه دنیوی ندارید. راضی بودن یکی از بهترین ویژگی های انسانی است. اگر وضعیت فعلی خواسته های شما را برآورده نمی کند، ناامید نشوید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. گنج بدون رنج به دست نمی آید. دوستان قدیمی پیدا کنید و با آنها مهربانانه رفتار کنید. اگر از کسی درخواستی دارید، حرمت و شخصیت خود را حفظ کنید و کمی صبر کنید تا درخواست شما را برآورده کند. امید و توکل به خدا.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 339 حافظ

وقتی فکر تو بگذرد در چشم ها خواهد بود

قلب باید چشم را تا حدقه دنبال کند

من دلیلی برای تکیه بر یک دیدگاه نمی بینم

من اهل دنیا و این گوشه چشمم

آبان ماهی عزیز… تو آرزوها و اهداف بزرگی داری و برای رسیدن به آنها تلاش می کنی. شما بهتر از هر کس دیگری می توانید از عهده این مسائل برآیید، اما گاهی عجولانه عمل می کنید. صبور باشید همه مشکلات حل خواهد شد. تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. از دوستان نزدیک خود کمک بخواهید و مراقب دیگران باشید. فراموش نکنید که در صورت امکان به دوستان وفادار خود کمک کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 412 حافظ

از دست این قوس ابروی چشمانم خون می آید

دنیا از این چشم و از این ابرو بدی بسیار خواهد دید

بنده این چشمم که در خواب مستی

روی آن گل نگارین است و سایه ابرو سیاه است

آذر ماهی عزیز… اگر در دام عشق گرفتار شدید، خود را عذاب ندهید و ناامید نشوید، فقط صبور باشید، با صبر و بردباری به سیری خواهید رسید و رقبا میدان را ترک خواهند کرد. اگر به خاطر دنیا و رسیدن به هدفت تلاش می کنی اما نتیجه ای نمی گیری. این نشانه ضعف ایمان شماست. هوش و ذکاوت به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت باید از لطف خداوند برخوردار باشید. از یاد خدا غافل نشوید، از پروردگار عالم دعا کنید که اگر به خدا توکل کنید و در راه او قدم بردارید، به راه راست هدایت شوید، دشمنان خود را شکست دهید و به هر چه می خواهید برسید.

ادامه مطلب  فال حافظ ۲۵ اردیبهشت ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 422 حافظ

ای تو که با سلسله زلف آمدی

انشالله که فرصت بیایید مدانواز

یک ساعت زیبا که شما را به عادت تبدیل می کند

زیرا آمده ای تا از خداوند بخواهی

دی ماهی عزیز… همه چیز برای رسیدن به هدفت آماده است. فرصت های پیش روی خود را از دست ندهید. به همه چیز با چشمان قلب خود نگاه کنید و سعی کنید حق را از نادرست تشخیص دهید. تردیدها را از بین ببرید و تصمیم جدی بگیرید. شما بسیار صبور هستید و با همه کنار می آیید. حاجتت را جز خدا به کسی نگو و راز دلت را به کسی نگو. تغییر مسیر همیشه بد نیست، گاهی اوقات باید به عقب برگردید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 465 حافظ

به باغ صبحمی کنار چنام گلی می رفتم

ناگهان آواز بلبل را شنیدم

چو بیچاره من عاشق گلها شد

و در داخل چمن، فریاد جوشان به گوش می رسد

باچمن ماهی عزیز… اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنید و به موقعیت های دیگران فکر کنید، خواهید دید که افراد زیادی با شما همدردی می کنند. شما هرگز بدون تلاش به جایی نخواهید رسید. آن که گل می خواهد باید انواع خارها را تحمل کند پس از غم و اندوه خود برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید و ناامید نشوید. زندگی همیشه طبق برنامه پیش نمی رود. باید صبور بود و رنج و سختی را به شادی تبدیل کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 482 حافظ

ای دل، تو عاشق کوی نیستی

شما چیزها را جمع می کنید و هیچ کاری نمی کنید

چوگان روی زمین بازی نمی شود

باز هم شما برنده نمی شوید و شکار می کنید

مارس عزیز… همه چیز برای شروع کار آماده است، اما شما هیچ کاری نمی کنید. به تعویق انداختن کار جایز نیست وگرنه همه چیز و همه را از دست خواهید داد. اگر می خواهی از رنج ها و سختی ها بترسی که مثل خار دور گل موفقیت است، در باغ زندگی یک گل هم به دست نمی آوری، پس بترس و به دل مشکلات برو. آینده نگر باشید و فرصت ها را از دست ندهید. چون اگر به جلو نگاه نکنی درخت آرزوهایت میوه نمی دهد و فقط تا آخر عمر پشیمان می شوی. پس برخیز، به خدا توکل کن و راهی را که قلبت می گوید برو. خداوند شما را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد، زیرا شما از چاپلوسی و چاپلوسی صاحبان قدرت اجتناب می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا