فال روز

فال حافظ ۳۰ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

آوریل جان… آینده پر حادثه ای در انتظار توست. پس هر لحظه آماده و هوشیار باشید تا با چیزی برخورد کنید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. بدانید و در نظر داشته باشید که دنیا هرگز به یک شکل و بر یک پاشنه نمی چرخد ​​و پایان هر شب سیاه سفیدی روز است. عصبانی مباش که بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری چون گوهری داری که دیگران کم دارند و آن نیت درست و دل پاک است.

به نظر شما ما به شراب چه اهمیتی می دهیم؟

خمگو راضی است که خمخانه شکسته است

اگر خمر بهشت ​​است آن را بدون دوست بریز

هر نوشیدنی شیرینی که می دهید عین مجازات است

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه مه جان… چرا از یاد خدا غافل شدی؟ اوست که مراقب تمام اعمال و رفتار شماست، ناله ها و گریه های شما را می شنود و به شما کمک می کند. تا از مستکبران کمک نخواهی به هدفت نخواهی رسید. روی پای خود بایستید و برای رسیدن به هدفتان به خدای مهربان اعتماد کنید. از کمک کردن به دیگران غرور و شرم نداشته باشید، به یاد داشته باشید که خداوند کسانی را که به دیگران کمک می کنند دوست دارد.

چه لزومی به رعایت سکوت وجود دارد؟

چون کوی دوست است چه نیازی به بیابان است؟

جانا به خدا برای حاجتت

در نهایت بپرسید که چه چیزی نیاز داریم

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

کرداد ماهی جان… بختت گشاد. خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که نوید پیروزی و شادی را می دهد. از رقیبان و دشمنان خود نترسید که خداوند نقشه آنها را آشکار می کند. دوستان وفادار می توانند تکیه گاه محکمی برای شما باشند. به جای تکبر و غرور، متواضع و متواضع باشید.

ادامه مطلب  فال سلامت ۲۱ فروردین ماه | پیشگویی های جالب از اوضاع سلامت فردای خود را بخوانید

آن پیک معروف که از دیار دوست رسید

طلسم زندگی را از طایفه مشکبر دوست آورد

نشان جلال و جمال یار را دوست دارد

من داستان عز و وقار دوست را دوست دارم

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… تو مرد اصالت و شجره ای هستی و حیف که دلت می خواهد دلتنگ کسی بشی و به هر ضعیفی توجه کنی، شاید بهتر است قبل از اینکه دلت را به مردم بدهی، امتحان کنی تا ببینی چقدر ارزش دارد. این است که وفادار و فداکار هستند به خدا ایمان داشته باش و دلت را مانند دریا بگشای تا بتوانی بدون ترس بر همه مشکلات پیرامونت غلبه کنی. صبر راه حل همه مشکلات است. از شر افراد خودخواه و بدخواه اطراف خود خلاص شوید. راز دلت را به کسی اعتماد نکن و آنچه را که می خواهی به خدا بگو.

قلبی که نامرئی و پر ازدحام است

چقدر غمگین که حاتمی دمش را از دست داد

به خط و خال گدایان گنج دل

آن را به شاهوشی که احترام می گذارد

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

آگوستوس عزیز… غم قلبت را جریحه دار کرده، دشمنان و حسودان تو را مسخره کرده اند و روزگار بر تو سخت بوده است. سرنوشت خدا چنین وضعیتی است. همیشه حکمت و رازهایی در زندگی و اتفاقاتی هست که ما از آن بی خبریم، پس نگران ناملایمات و کینه های زمان نباشیم و آنها را بپذیریم. با صبر، حتی می توانید دشمنان خود را به دوستان تبدیل کنید.

چه کسی شعر را به دلیل غم انگیز بودن بیشتر القا می کند؟

در مورد این معنا یک نکته گفتیم و بس

انگشتر زنهار را از تو خواهم یافت

صد پادشاه من زیر جواهر باشند

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… آنچه می خواهی و دلت می خواهد به آسانی نمی آید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، گاهی پیروز می شوید و گاهی شکست می خورید. ناامید شدن فایده ای نخواهد داشت. غمگین نباشید و روحیه خود را شاداب نگه دارید. شما هم باید به لطف خدا امیدوار باشید. اگر تمام وجودت را از خدا بدانی، زندگی برایت بسیار آسان می شود. رنج ها و مشکلات شما به زودی پایان می یابد. همیشه منصف و بخشنده باشید.

اگر آن را بفروشید، نیاز راننده را برآورده می کند

خداوند گناهان را ببخشد و بلاها را برطرف کند

ادامه مطلب  فال فنجون ۳۰ بهمن ماه | فال فنجونتون امروز برای شما چی میخواهد؟

ساقی باید در حق جام عدالت کند نه با گدا

او غیرتی نداشت که دنیا را به دردسر بیندازد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… تو انسان پاک دلی هستی و همیشه از ریا و عبادت به خاطر ارتقای نفس پرهیز کن. این صفت خوب شما را نزد خداوند عزیز می کند. سعی کنید به نظر دیگران اهمیت ندهید و فقط خدا را در نظر بگیرید، زیرا اگر فرمان خدا را اطاعت نکنید و با بندگانش با حیله گری و حیله رفتار کنید، همه چیز و همه از شما دور می شود. مال دنیا سخت به دست می آید و حقیقت ندارد پس فریب مال دنیا را نخورید. طمع به مال مردم پایانی ندارد و خداوند حقوق مردم را نادیده نخواهد گرفت. شانس به سمت شما برگشته است، پس از فرصت های پیش رو استفاده کنید. به خدا نزدیک شو و از او دعا کن تا از گرفتاری ها خلاص شود و دل خسته ات را آرام کند.

اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود، شاید

که بوی نیکی از زهد نمی آید

تمام دنیا عشق من را حرام می کند

من آنچه را که خدا می گوید انجام خواهم داد

فال روزانه متولدین آبان ماه

آبان ماهی جان… برای رسیدن به آرزوی دلت از دست دادی تا جایی که راز دلت را همه دانستند. شما می خواهید او به شما مراجعه کند تا خود را سرحال کنید. از فرصت ها استفاده کنید. صبور باشید، کمی صبر و اراده قوی مشکلات و مشکلات را حل می کند. با کسی که شما را دوست دارد با غرور و تکبر رفتار نکنید زیرا اگر او را از دست بدهید پشیمان خواهید شد. به جای گریه و ناامیدی از خدا بخواهید که گره از مشکلات شما باز کند.

در وفاداری به عشق تو، من معروفم چو شاما

سربازان شب می نشینند و من شمع روشن می کنم

از چشمای غمگین شب و روز نمیتونم بخوابم

همین بس که در مرض طلاقت مثل شمع گریه کنم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… دلش را به دریا زد و بی فکر خود را به دست سرنوشت سپرد. بهتر است بیشتر مراقب باشید و با دقت در مورد کار خود فکر کنید. عجله در کار بی پروا می تواند باعث پشیمانی شما شود. از بزرگان و افراد خیرخواه مشاوره و کمک بگیرید، آنها می توانند به شما کمک کنند تا زمان از دست رفته را جبران کنید. از ریا و زهد بپرهیزید که موجب خشم خداوند می شود.

ادامه مطلب  فال فرشتگان ۲۵ خرداد ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

من نمی خواهم به تیغه ام دست بزنم

اگر به من شلیک کنی، من تو را می پذیرم

با تیر و کمان شلیک کنید

که به دست تو میمیرم

فال روزانه حافظ متولدین آذر

بگذارید ماه … شانس در خانه شما را بزند و موقعیت های جدید در دسترس شما باشد. این نگرانی را از دل خود دور کنید که خبرهای خوب به شما برسد و زندگی شما رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد. دوران ناراحتی تمام شده و به شرط استفاده از فرصت شهید مقصود را در آغوش می گیرید. اجازه ندهید تعصب شما را از بین ببرد. دوستان شما منتظر کمک شما هستند.

افسر سلطان گل در کنار چمن ها کشف شد

موگادش، خداوندا، بر سرو و سیمان برکت باد

انتصاب خسروی برای خودش خوب بود

بگذارید همه اکنون در صندلی های خود بنشینند

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

باچمن ماهی جان…چرخ زندگی همیشه یکسان نمی چرخد ​​و فراز و نشیب های زیادی دارد. اگر امروز رنج بکشی، فردا به آرزوی خود خواهی رسید. به شرطی که از دست اندازهای جاده ناامید نشوید. به خدا توکل کن و به لطف او ایمان بیاور. غرور و تکبر خود را رها کنید و برای رسیدن به هدف خود با دوستان و اعضای خانواده خود مشورت کنید. ارزش و مقام شما از خوردن طمع مال دنیا بالاتر است، اسراف و طمع نکنید.

با باد سحر حدیث آرزویی می گفتم

هدفش توکل به لطف خدا بود

نماز صبح و نماز شب کلید گنج مقصود است

این راهی برای ارتباط با عزیزتان است

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… به تو این فرصت داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا دور شوی. زیبایی طبیعت زودگذر است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را کنار بگذارید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر همین الان شکست خورده اید ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دل را روشن کند

اگر گل کوچکی داری برای خدا خرج کن

که خطاهای سودا زراندوزی را به کارون داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا