فال روز

فال حافظ ۴ اردیبهشت ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماه جان… گول قول دیگران را نخورید. اطرافیان خداوند لطف او را به شما ارزانی داشته اند و برکت و رحمت فراوانی بر شما جاری کرده اند و آنچه را که نیاز دارید به شما عنایت کرده اند، پس هرگز به آنچه دارید مغرور نشوید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. موفقیت بزرگی پیش روی شماست و به هدفتان خواهید رسید، البته باید کمی صبور باشید و در راه رسیدن به هدفتان به خدا اعتماد کنید. دلت را به خوشی های زودگذر دنیا نزن که همه زودگذرند. راه به روی تو باز است، فقط باید با چشمان باز آن را طی کنی.

خدا را شکر که درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

تمام زانوها می جوشد و از مستی غرش می کند

وان می که در آن حقیقت مجاز نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… تو فردی مهربان و دوست داشتنی هستی که در مسیر خطرناکی قدم گذاشته ای. راهی که در آن باید با هزاران رقیب و حریف مقابله کنید. پزشک درد تو کسی است که جدایی یکی از عزیزان را شفا می دهد. احساس دلتنگی می کنید، اما به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و همه از این اتحاد خوشحال خواهند شد.

هیچ کس شما را ندیده است و هزاران رقیب وجود دارد

هنوز صد و لیب در جوانه وجود دارد

خیلی هم عجیب نیست که به تو آمدم

زیرا هزاران غریبه در این سرزمین وجود دارد

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… مشغول کار خودت باش و دنبال عیب دیگران نباش. هیچ کس در این دنیا کامل نیست. هر چه هستی چه خوب و چه بد روی پای تو نوشته شده است. پس این حق شماست که همانطور که می خواهید زندگی کنید. آرزوهای شما یکی پس از دیگری برآورده می شود. تقوا و تقوا پیشه کنید تا از پیشگاه خداوند متعال روی گردان نشوید.

ادامه مطلب  فال حافظ 11 اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

اشتباه نکن ای زاهد سرشت پاک

که گناهان دیگران به شما نسبت داده نشود

اگر من خوبم و اگر تو بدی برو خودت باش

هر که او را کشت، آرام باش

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… تو در عشق آنقدر پیشرفت کردی که هیچکس با تو قابل مقایسه نیست و تجربه عشق برای همه نیست. لبخند همه را زیبا می کند، اما بدانید که همه چیز را نمی توان شوخی یا دست کم گرفت. از مسخره کردن دیگران دست بردارید زیرا ممکن است دل مردم را بشکنید. با کنایه صحبت نکنید و به وضعیت آشفته مردم نخندید. شاید یک بار گرفتار شدی و دیگران به تو خندیدند. اگر این چیزها را رها کنید، مردم همیشه شما را خواهند پذیرفت. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. سفر در زمان حال خوب است به شرطی که محتاطانه و عاقلانه رفتار کنید.

ای پسته به حدیث قند خندیدی

می خواهم از خدا تشکر کنم

توبی به اندازه شما نیست

بگذارید داستانی را برایتان تعریف کنم که گویای آن است

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

مرداد ماهی جان… روزگار و شرایط برای همه سخت شده و تو در به دوش کشیدن بار سنگینی تنها نیستی. خیانت به دیگران برای شما مشکل ایجاد کرده است، پس باید دوستان و دشمنان خود را بشناسید و از هم جدا کنید. برخی از افراد قصد سوء استفاده از شما را دارند، مراقب باشید از شما به عنوان پله خود استفاده نکنند. هرگز گول ظاهر مردم را نخورید. چرا با دیگران متکبرانه رفتار کنید در حالی که می توانید با صرف اندکی عشق و محبت دل آنها را به دست آورید؟ کمی بهتر باش اگر قصد انجام کاری را داری بر آن ثابت قدم باش تا خداوند تو را در راه رسیدن به هدف یاری کند.

آیا می دانید چنگ و عود چه چیزی را بیان می کنند؟

پنهان شوید و بخورید زیرا مجازات می شوید

شرف عشق و سعادت عاشقان را می گیرند

اشتباهات جوان است و گناه پیر است

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… خسته ای و از همه چیز و هرکس رنج می کشی و روزها را در آه و ناله می گذرانی. تقصیر خودته که همه چیو از دست دادی تو لایق همه چیز هستی، اما حالا با حسرت فقط به گذشته فکر می کنی. دست از ناله بردارید و برای فراموش کردن غم به چیزی متوسل نشوید. روحیه خوبی ندارید و احساس پیری می کنید. همه می دانند که تو درد و غم داری، اما هیچکس به کمکت نمی آید، پس قوی باش، به خودت کمک کن، تنها و با توکل به خدا، باید همه چیز را بازسازی کنی.

ادامه مطلب  فال انبیا ۲۹ بهمن ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

کشتن این مرد خسته با شمشیر سرنوشت نبود

نه، تقصیر قلب بی رحم تو نیست

من شما را دیوانه خواهم کرد

هیچ چیز به اندازه یک حلقه زنجیر برای من ارزش نداشت

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… زندگی فرصتی کوتاه و پر فراز و نشیب است. گاهی اوقات سخت است و گاهی اوقات سرگرم کننده. سعی کنید با دوستان خود صادق و مهربان باشید تا در مواقعی که دچار مشکل می شوید به شما کمک کنند. خود را از ریا و کینه رها کنید و وقت خود را برای رسیدن به خواسته های ناممکن و دست نیافتنی خود تلف نکنید. به خدا و یاری او اعتماد کنید. اگر می خواهید رازها را بدانید، قلب خود را صاف کنید و به سخنان افراد با تجربه گوش دهید. در انتخاب دوست دقت کنید.

در اطراف لاله مغرور و ریا هستید

تو همنشین خوشبوی صبا

من به شما نگفتم که هر سال عبادت می کنید

سه ماه می خوری و نه ماه تقوا می کنی

فال روزانه متولدین آبان ماه

آبان ماهی جان… این روزها مثل بهار زندگی شماست که همه شرایط شادی مهیا است، حالا تا می توانید اتفاقات را سخت نگیرید و در کنار دوستانتان شاد باشید. غم و اندوه را از خود دور کنید و به شادی و لذت در زندگی فکر کنید. اگر عاقل باشید می توانید غم را به شادی تبدیل کنید. حتی اگر هیچ حامی در اطراف خود نداشته باشید و دیگران به پای شما سنگ پرتاب کنند، هرگز از تلاش برای رسیدن به هدف خود دست برندارید. اگر به نتیجه دلخواه نرسیدید ناامید نشوید، زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. از چشم حسودان به خدا پناه ببر. این روزها بهتر است احساسات خود را با صدای بلند بیان نکنید.

دوستان وقت آن است که برای شاد بودن تلاش کنید

اینها حرف اهل دل است و بگذار زنده باشیم

چیزی به نام کرم یا کرم وجود ندارد

راه حل فروش فرش است

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… ثروت و ثروت مانند خورشیدی است که از مشرق طلوع می کند و به سرعت در غرب غروب می کند، پس هرگز در زندگی به آن تکیه نکنید و مغرور نباشید. روزی را به یاد بیاور که باید همه دارایی و دارایی خود را رها کنی و از این دنیا بروی، پس کار نیک انجام ده، با خدا دعا کن و دلت را صاف نگه دار که خدا با توست.

ادامه مطلب  فال انبیا ۳۱ اردیبهشت ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

صبح است ساقی، یک لیوان شراب بریز

در بهشت ​​تاخیری وجود ندارد، عجله کنید

زن قبل از اینکه دنیا فانی شود ویران می شود

ما را از جام باد صورتی نابود کن

فال روزانه حافظ متولدین آذر

دی ماهی جان… زندگی فرصت محدودی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده تا توشه بدهد، هرکسی باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقیست چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام داده اید، نتیجه آن را در آینده خواهید دید. خودپسندی را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را چراغ راه آینده قرار دهید. روزگار سعادت می گذرد و زمان مصیبت و مصیبت; مغرور نشوید برای آخرت توشه تهیه کنید و نفاق و عبادت مردم را فریب دهد.

میدان سبز آسمان و موهای نو را دیدم

یاد مردگان در زمان برداشت هم افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

گفت با این همه از گذشته ناامید نشو

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

بهمن ماهی جان… چرا وارد جنگ می شوید و در خیر شرکت می کنید؟ از راهی که آمدی برگرد که اهل جنگ و خونریزی نیستی. وجود شما مملو از آرامش است و شما الگوی بسیاری هستید. شما چیزی را از دست داده اید و می خواهید همه آنها را با هم جمع کنید. هدف خیلی به شما نزدیک است، به زودی به آن خواهید رسید. تمام تلاش خود را بکنید و از رحمت و عنایت خداوند ناامید نشوید.

ای جان سود راهت

آفتاب بر کناره کلاهت سایه می افکند

نرگس جذابیت زیادی دارد

آه من قربانی سیاهی چشم تو هستم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… ذهنت درگیر فکری است که تمام زندگیت را تحت تاثیر قرار می دهد و رسیدن به آن نیت پایان آرزوی توست. غمگین نباش چون هر کاری از دستت بر می آمد برای رسیدن به هدفت انجام دادی. این روزها که هنوز به نتیجه دلخواهتان نرسیده اید، از دید شما همه چیز تمام شده و زندگی در تاریکی فرو رفته است. او عهدش را شکست و مهربانی خود را به شما ثابت کرد، همچنان امیدوار باشید که این راز موفقیت شماست. صبور باشید و صبور باشید.

سعی می کردم دوستم باشم

معنی دل بی قرار من باش

تو چراغ شب منی

انیس، امید من باش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا