فال روز

فال حافظ ۵ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 79 حافظ

حالا که نسیم بهشتی از باغ می وزد

من و شراب فرح بخش و دوست دختر هورسست

چرا امروز گدا نباید به پادشاهی ببالد؟

که چادر سایه ابر است و لبخند لبان

فروردین ماه عزیز… زمان آن فرا رسیده است که همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش می رود، پس به امور جاری آسیب ندهید و کارها را خراب نکنید. اگر آسیبی ایجاد کنید، آنقدر پشیمان خواهید شد که هرگز خود را نخواهید بخشید. از دشمن خود کمک نخواهید زیرا او کمک شما را نمی خواهد. حتی اگر همه چیز به هم ریخته است، نگران نباشید، اینطور نخواهد ماند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 125 حافظ

هیچ مدرکی مبنی بر وجود مو و وسط وجود ندارد

بنده جلالی باش که آنی دارد

اگرچه سبک هور و پری ظریف است اما

خوبه و لطافت خاصی داره

ماه مه عزیز… دنیا محل گذار است و آنچه پایدار نیست، سزاوار دلبستگی به آن نیست. در بهار باید به فکر پاییز باشید. نمای بیرونی زیبا بسیار فریبنده است و نباید فریب آن را بخورید. در انتخاب شریک باید دقت کرد. در زندگی به جای اینکه به دنبال یک چهره زیبا باشید، به دنبال یک شخصیت خوب باشید. با کسی مشورت نکن و راز دلت را فقط به افراد مورد اعتماد بگو. غرور بی مورد خود را کنار بگذارید و به توصیه دوستان واقعی خود گوش فرا دهید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 139 حافظ

صورتم را روی آن گذاشتم و از کنارم رد نشد

من صد چشم خوب داشتم و نظری نداد

سیل سر ما دلش را نگرفت

قطرات باران در سنگ خاره کار نکرد

کرداد ماهی عزیز… تحمل سختی ها و سختی ها در راه رسیدن به هدف قانون این دنیاست. اگر قرار بود همه به راحتی به اهدافشان برسند، دنیا گلستان بود. بدان که بعد از هر سختی آسانی می آید و هر شکستی سکوی پیروزی است. کلمات «نداشتم و نمی توانم» را کنار بگذارید و تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان مضاعف کنید.

ادامه مطلب  فال انبیا ۷ فروردین ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 144 حافظ

او درباره فصل جام جم اظهار نظر قدرتمندی کرد

کسی که زمین را کند می بیند

زیر طاق سپهار غمگین و غمگین نباش

با این آهنگ غم از دل غلبه کرد

تیر ماهی عزیز… تو از مقصد و هدفت آگاه هستی، اما راهی را طی می کنی که به آن منتهی نمی شود و وقتت را صرف کارهایی می کنی که با هدفت همخوانی ندارد. آگاهانه و بسیار هوشیارانه عمل کنید، به سرعت به هدف خود نزدیک خواهید شد. شرط موفقیت در راه عشق، دوری از باطل و ریا و اخلاص در برابر خداوند متعال است. مطمئن باشید در نهایت خداوند به صادقان کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 163 حافظ

گل بدون صورت دوست خوبی نیست

بهار بدون باد خوب نیست

سمت چمن و طواف بستان

بهانه ای نیست

مرداد ماهی عزیز… آدمی که تنهاست، حتی اگر همه خوشبختی در اختیارش باشد، خوشحال نیست. همیشه بدانید که شخصیت شما مهمتر از چهره شماست، پس فقط به ظاهر تکیه نکنید، شخصیت و اعمال خود را در نظر بگیرید. هیچ انسانی کامل نیست. شما در حال تلاش برای حل مشکلات خود هستید. در انتخاب خود بسیار مراقب باشید زیرا تشخیص درست از نادرست به عهده شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۶۸ حافظ

گل های دنیای گلستان ما بس است

زین علف سایه این سرو صاف است

من و دوستم دور از ریا هستیم

دیگر یکی از گران ترین افراد دنیا نباشید

شهریور ماهی عزیز… دلت را در دستان عزیزی گذاشته ای و جز او به هیچ چیز فکر نمی کنی. تو نام و رسم دنیا را وارد کرده ای و فقط از زندگی خود با آن لذت ببر. زمان و زندگی خود را صرف رسیدن به رویاهای غیرممکن نکنید، زندگی مانند آب روان جریان دارد. دوستان حسود و ریاکار سعی می کنند با وعده های دروغ و پوچ شما را فریب دهند، مراقب باشید. به خدا توکل کن و به داشته هایت راضی باش. حقایق زندگی را درک کنید تا آرامش پیدا کنید. به جای شکایت از سرنوشت و سرنوشت، به خود و آنچه دارید نگاه کنید. شما چیزهایی دارید که خیلی ها آرزو دارند داشته باشند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۷۲ حافظ

برگرد و دلم برات خیلی تنگ شده

ادامه مطلب  فال فرشتگان ۱۳ فروردین ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

شراب سوخته را مخفی نگه دار

توجه داشته باشید که آنها عشق را در فروشگاه می فروشند

دو سه ساغر به ما بده و بگو رمضان

مهر ماهی عزیز… خیلی وقت بود منتظر بودی یکی بیاد و زندگیت رو درست کنه تا دل و جانت غمگین بشه. اگر این روزها قصد دارید تغییر مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. اکنون زمان آن است که برای رسیدن به هدف خود اقدام کنید. در دوستی با دیگران صادق باشید. با آنها مهربان باشید تا در روزگار سختی از وجود آنها بهره مند شوید. برای رسیدن به رویاهایتان باید تلاش کنید و رنج و مشکلات را تحمل کنید. به خدا اعتماد داشته باش. به زودی به مقام بالایی دست خواهید یافت.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره ۲۸۳ حافظ

سحر خبر خوش از حاتف غیبم رسید

که در اطراف شاه شجاع است، جسورانه بنوشید

اتفاقا ناصری ها کنار رفتند

هزار کلمه در دهان و لب خاموش

آبان ماهی عزیز… دوران سختی گذشت و اکنون وقت آن است که با آرامش بیشتری به زندگی خود رسیدگی کنید. برای رسیدن به هدف خود بی پروا و نترس باشید. خود را از دو رویی و ریا رها کنید زیرا بدون صداقت و پاکی به نتیجه نمی رسید. در کاری که انجام دادی شکی نیست. ناامید نشوید زیرا در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر به دنبال رستگاری و موفقیت در زندگی هستید، میانه رو باشید. همه چیز به دست دیگران انجام می شود، در کارهایی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 436 حافظ

تو برای ما نامه نوشتی آن خطاط

سرت شلوغه، ننوشته ای

حتی اگر هجران ثمر وصل باشد

کشاورز جهان، آرزو می کنم این تخم را نکشید

آذر ماهی عزیز… از هدفت دور شدی و غمگین و ناراحت. غم را رها کن و دلت را به سرنوشت بسپار. آنچه خوب است اتفاق می افتد. راه شاد بودن این است که همیشه رضایت را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. متأسفانه گاهی اوقات انسان دوستی شما زیاده روی می کند. او خود را برای رویاهای غیرممکن و دور رنج می برد. در انتخاب دوست بیشتر دقت کنید تا پشیمان نشوید.

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 466 حافظ

این خرقه را از شراب اول در گرو دارم

دفتر بیهوده وین در دفتر اول فرو می رود

مدت زیادی نگهش داشتم چون جانم را از دست دادم

چند ویرانه در گوشه، اولی وجود دارد

دی ماهی عزیز… از دارایی هایت درست استفاده نکرده ای. همه چیز وقتی خوب است که در زمان و مکان مناسب باشد و این با سن و موقعیت شما مطابقت ندارد. اشتباهات گذشته را تکرار نکنید و از آنها درس بگیرید. غم را دور کن اگر به رویا و هدف خود نرسید، دنیا به پایان نمی رسد. بهتر است کار دیگری انجام دهید و زمان ها را مطابق میل خود بچرخانید. تا جایی که می توانید زندگی کنید و خود را برای رویاهای دور و دست نیافتنی به خطر بیاندازید.

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۴ خرداد ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 471 حافظ

به قلبم که با قلم مرا نوازش می کند

پیک صبا گر همیکند کرمی کجاست؟

با تدبیر عقل در مسیر عشق تشبیه کردم

چو شبنمی است که چهره ای را روی دریا می کشد

بهمن ماهی عزیز… منتظری که نشانه ای پیدا کنی و ردی از عزیزت یا یکی از آشنایان از او بگوید، به این آرزو می رسی اما زمان می برد. خود را از شک و تردید رها کنید و با عزمی راسخ به سفر خود ادامه دهید. با فردی که تجربه دارد مشورت کنید تا در آینده دچار مشکل و شکست نشوید. از مشکلات مسیر ترس و وحشت تا قلب مسیر. هیچ کاری برای انجام یا موفقیت آسان نیست. خدا را فراموش نکن و بر او توکل کن تا باران رحمتش بر درجات اعمالت ببارد. گاهی لازم نیست برای عشقی که به دیگران نشان داده اید، انتظار جبران داشته باشید، به این ترتیب می توانید با خیال راحت به راه خود ادامه دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 485 حافظ

ساقیه سایه ابر و بهار و لب جوی است

من به شما نمی گویم چه کار کنید، شما به دل خود بگویید

بوی تک رنگ از این نقش نمی آید

یک عاشق صوفی خالص شوید

اسفند عزیز… این اواخر همه چیز مطابق میل شما بوده و شرایط برای لذت و شادی مهیا است، پس تا می توانید لحظه های زندگی خود را گرامی بدارید. درهای رحمت خدا به روی شما باز است; اما مواظب باش دلت را به دنیا نزنی و غرور و تکبر تو را فراموش کند، زیرا شادی هم دائمی نیست. دو نکته حافظ برای شاد بودن یکی اینکه روزها را به شادی بگذرانید و زندگی را سخت نگیرید و دیگری عیب جویی از دیگران. لحظه ها و دقایق زندگی می گذرد، پس از این روزها برای فردایی بهتر استفاده کنید. منافق بودن هرگز خوشبختی کسی را نجات نداده است، دروغ را کنار بگذارید و با صداقت برای رسیدن به خواسته قلبی خود تلاش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا