فال روز

فال حافظ ۶ فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 18 حافظ

ساکیا عیدت مبارک

قرارها را فراموش کردی

تعجب می کنم که در این دوران جدایی

اردیبهشت ماه عزیز…به عهد وفا کن تا روزهایت همیشه مثل عید شاد و بهاری باشد. روزهای جدایی به پایان رسیده است و به زودی غم از دل شما می رود و شادی جای آن را می گیرد. فال شما بسیار واضح و تمیز است. اگر به جای غم و اندوه خدا را شکر کنید، هرگز وارد زندگی شما نمی شود. از فرصت هایی که به دست می آورید نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 105 حافظ

صوفی فقط به اندازه خوردن و آشامیدن خوب است

بهش فکر نکن بذار فراموش بشه

هر کس جرعه ای را از دست بدهد می تواند بدهد

دست شهید مقصود در دستان او باشد

ماه شیرین اردیبهشت باشد… اعتدال و اعتدال را در زندگی خود قرار دهید. طمع زیاد انسان را به دردسر می اندازد. اگر دست سخاوتمندی داشته باشی و مقداری از دارایی خود را در راه خدا انفاق کنی به آنچه میخواهی میرسی. بهتر است واقع بین و امیدوار باشید و هوش و هوشیاری خود را از دست ندهید. شما مدعی مظلومیت هستید در حالی که به دیگران ظلم کرده اید و اصلاً به آنها فکر نمی کنید. مرد مرد باش و بنده خدا باش تا سلطنت کنی.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 221 حافظ

بگذار دستت روی سر همسرم تاب بخورد

میخوام با سر اتاب جبران کنم

ماه جدید فقرا را ببینید

زند در گوشه ابرو و روی صورت

کرداد ماهی عزیز… از عصبانیت اطرافیان خسته شده ای و نمی دانی با آنها چه کار کنی. هر طنابی که بگیرید شما را به مقصد نمی رساند. هرگز فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد، اما بدان که عشق جاده ای پرفراز و نشیب و سربالایی است و برای رسیدن به هدفت آرام آرام و پیوسته به معشوق نیاز به صبوری داری. روزهای جوانی باز نمی گردند، پس آنها را گرامی بدارید. مغرور نباشید، اگر از روی غرور و تکبر برای سرگرمی خودتان کارهایی انجام دهید، بعداً پشیمان می شوید. از خدا بخواه که راه درست را به تو نشان دهد تا راحتتر به معشوق و خواسته برسید.

ادامه مطلب  فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا ۱۸ خرداد ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۷۵ حافظ

صوفی گلی می کند و خار می دهد

وین زهد خشک را به می دلپذیر تبدیل می کند

تامات و شتا در آهنگ چنگ نا

تسبیح و تیلسان به می و میگسار بخش

تیر ماهی عزیز… شما فردی بافرهنگ و کامل هستید و تعصبات خشک در افکار شما جایی ندارد. خود را از دوروی و ریا رها کنید. با مردم با صداقت و درستکاری رفتار کنید. غرور و تکبر شما را موفق نمی کند، پس از آنها دوری کنید. دنیا ارزش حرص خوردن را ندارد، پس از فرصت ها برای شادی و رضایت استفاده کنید. انتقاد پذیر باشید و اشتباهات خود را بپذیرید، به زودی به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر و به نیازمندان کمک کن.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 335 حافظ

دوباره از خرابه های مغان غار می گذرد

نتیجه مانتو و فرش در باز

امروز یک حلقه توبه خواهم نوشت

کندانسور فردا در را باز نمی کند

مرداد ماهی عزیز… خیلی غمگین و ناراحت هستی که نمیتوانی محرم و دوست صمیمی پیدا کنی که در آرزوهایت شریک شود. خود را از خودخواهی و افسردگی رها کنید و خود را باور کنید. راه رستگاری شناخت توانایی های خود است. برای رسیدن به هدف خود به آن ایمان داشته باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 337 حافظ

چرا نباید از عزم کشورم پیروی کنم؟

چرا سر دوست من نباشی؟

غم و غربت عجیبی را حس نمی کنم

من به شهرم می روم و شهردارم می شوم

شهریور ماهی عزیز… چرخ های زیادی بالا و پایین است. در روزهای بد ناامید نباشید و در روزهای خوب مغرور و از خود راضی نباشید. اگر امروز شکست بخورید، فردا با تلاش به هدف خود خواهید رسید. زندگی ارزش صدمه زدن به خانواده و دوستان را ندارد. رازدار باشید و در نتیجه اعتماد دیگران را جلب کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 351 حافظ

در فصل گل می روم

من در مورد زمانی که من می خواهم

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۲۹ اسفندماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

کجاست شاعر همه محصولات زهد و معرفت

چنگ و چنگ می نوازم و نی می خوانم

مهر ماهی عزیز… پنجره جدیدی از زندگی به روی شما باز شده و وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده اید. از نظر فکری شما به رشد کافی دست یافته اید. پس ایمان و کارهایت را کامل کن. شما از فریبکاری و ریاکاری اطرافتان ناراحت هستید. لطف خدا در وضعیت شما دخالت دارد و نامه ارزشمندی به شما خواهند داد که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. همچنین یک کیسه برای زندگی پس از مرگ نگه دارید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 352 حافظ

زمانی بود که در یک میخانه خدمت می کردم

من در لباس فقر برای دولت کار می کنم

لوگوی تزروی خوش خرام تا چه زمانی چسبیده است؟

من دور و برم می چرخم و منتظر زمان هستم

آبان ماهی عزیز… شما سال هاست که کاری را انجام می دهید که دوست دارید و با این کار زمینه را برای کارهای بزرگتر فراهم می کنید. برای انجام کارهای بزرگتر، باید کمی صبر کنید و تجربه خود را افزایش دهید. مراقب رفتار و کردار دیگران باشید تا شما را از مسیرتان منحرف نکنند. در هر کاری که شروع می کنید، با عقل و فکر عمل کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. دوستان خود را بشناسید تا بتوانید به موقع از آنها کمک بخواهید. اگر کسی به دوستی شما اهمیتی نمی دهد، لازم نیست در حلقه دوستان او بمانید. به خدا اعتماد کن و از او کمک بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 374 حافظ

بیایید گل بکاریم و می پرتاب کنیم داخل غار

سقف آسمان را شکافتیم و طرحی جدید خواهیم ساخت

اگر غم باعث ریختن خون عاشقان شود

من و ساقی همدیگر را شکست خواهیم داد و پایگاه او را نابود خواهیم کرد

آذر ماهی عزیز… وقت آن است که یک تغییر بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید و دنیا را آنطور که دوست دارید بسازید. خورشید شادی خود را به شما نشان داد. غم دنیا را نخورید و زندگی را بر خود سخت نگیرید. اتفاقی که می افتد خیر تو در آن است. راه های مختلفی را امتحان کنید تا شادی خود را پایدار کنید. سفر پیش رو پر برکت خواهد بود. دیگران را قضاوت نکنید و آنها را به خدا بسپارید که بهترین حاکم است.

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 435 حافظ

اسرار عشق و مستی را نگو

مردن غیر منتظره در درد خودخواهی

ادامه مطلب  فال سلامت ۶ اسفندماه | پیشگویی های جالب از اوضاع سلامت فردای خود را بخوانید

عاشق شو، روزی کار دنیا تمام می شود

تو نقش ناخوانده ماکسود از کارگاه هستی

دی ماهی عزیز… هیچ رازی در مورد عشق و علاقه وجود ندارد که بتوانید با هرکسی صحبت کنید، شاید با افرادی که تا آخر عمر از این لذت خبر ندارند. مراقب رفتار و روابط خود با دیگران باشید، زیرا گاهی اوقات زیاده روی می کنید. بیشتر به خدا روی آورید که همه ما مهمانان ناخوانده دنیا هستیم که باید روزی به آخرت برگردیم. اصحاب شما از خدا روی گردانیده اند; ازشون اجتناب کن. از خداوند بخواهید که اولاً سلامتی و ثانیاً علم اسرار الهی به شما عطا کند، پس از شناخت اسرار الهی همه چیز برای شما روشن می شود و از این طوفان بلا رهایی می یابید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 448 حافظ

تو در خرابه ها جایگاهی داری

شما زمان زیادی در اختیار دارید

آه که با تاب و چهره عشق، روز و شب

صبح و عصر بخیر را برایتان آرزومندم

بهمن ماهی عزیز… تو بین اطرافیانت بسیار محبوب هستی و همه منتظر ورودت به جای دیگری هستند. اگر در مسیر درست و تکاملی قرار بگیرید در زندگی به کمال خواهید رسید. موفق باشید، شاد باشید و خدا را شکر کنید که ظلم رفت و عشق و وفا جایش را گرفت. نام شما معلوم خواهد شد. بیشتر با خدا باشید و شب ها دعا کنید تا گم نشوید. ثبات یک ضرورت زندگی است و باید آن را در خود تقویت کنید. اگر غریبه ای از شما کمک خواست، او را پیدا کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 469 حافظ

رایحه های رند الحامی و زاد گرامی

فدای خاک در دوست جان عزیز

شنیدن پیام یک دوست شادی و سلامتی است

من مخبر سعد سلامی هستم

اسفند ماه های عزیز… تا کنون سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و از معشوق و هدف خود دور بوده اید، اما خبر خوب این است که بوی وصال به مشامتان می آید و رنج و ناراحتی به پایان می رسد. از اضطراب دوری کنید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه صبور باشید. به زودی، یکی یکی آرزوهای شما برآورده می شود. صداقت خود را به همه نشان دهید تا دلها را به سوی خود جذب کنید. به قولی که به دوستانت دادی وفا کن که ارزشش از تنهایی در بهشت ​​هم بالاتر است. به زودی بخت و اقبال به شما خواهد رسید و این به خاطر قلب پاک و سخنان شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا