فال روز

فال حافظ ۷ خرداد ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 30 حافظ

زلفت هزار دل به تار مو بست

راه را به روی هزاران راه حل از چهار کشور ببندید

بگذار عاشقان نسیم را بو کنند

بگذارید برای سود باز شود و به میل خود بسته شود

فروردین ماهی عزیز… پیش از این فریب ظاهر دوستانت را خورده و اکنون احساس می کنی که همه درها به رویت بسته است، اما شک نکن که: خداوند دری را به روی حکمت می بندد، اما دری را برای رحمت می گشاید. برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنید؛ درست است که هزاران مشکل سر راه شماست، اما ناامید نشوید. محبت خود را بر اساس شیطان قرار ندهید که شما را گمراه می کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 120 حافظ

من بتی دارم که سایه ای از گل سنبل دارد

بهار خطی از خون ارغوانی دارد

خط را با گرد و غبار بپوشانید، خورشید می درخشد یا می درخشد

به او حیات جاودانی عطا کن، زیرا او دارای خوبی های ابدی است

ماه عزیز… به دام عشق افتادی یا بی فکر وارد چیزی شدی. ظواهر شما را فریب داده است. در ابتدا همه چیز ساده و آسان بود، اما مشکلات شما بعد از آن شروع می شود. به هر گل خندان نمی توان اعتماد کرد و قبل از وارد شدن به یک تجارت یا رابطه، باید جوانب موضوع را سنجید. با بزرگترهای خود مشورت کنید که چه کاری می خواهید انجام دهید تا آسیب نبینید. هنگام مشورت با دیگران شک و تردید را در دل خود جای ندهید. با دقت و سرعت عمل مشغول باشید و زمان را تلف نکنید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 149 حافظ

دلم جز مهر مه رویان نمی پذیرد

هر بار نصیحتش می کنم اما قبول نمی کند

یا الله نصیحت کننده، ساغر حدیث و من می گویم

که هیچ نقشی بهتر از این در تخیل ما ندارد

کرداد ماهی عزیز… دلت را به مهر زباری داده ای و فقط او را لایق محبت خود می دانی، پس به گردن دیگران نمی خوری. به یاری خدا روزی به آن دست خواهید یافت. اما بدانید که اگر از مسیر صداقت منحرف شوید به هدف نمی رسید. دروغ و ریا را از زندگی خود حذف کنید تا مردم به شما اعتماد کنند. صداقت و درستی را در بالای نمودار خود قرار دهید تا شما را به هدف خود نزدیک کنید. توصیه های دوستان و بزرگترها را بپذیرید و از آنها دوری کنید زیرا در هر کاری به کمک دیگران نیاز خواهید داشت.

ادامه مطلب  فال فنجون 18 اسفندماه| فال فنجونتون امروز برای شما چی میخواهد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۷۸ حافظ

من یک شراب تلخ می خواهم که قوی باشد

تا بتوانیم از دنیا، شر و طغیان رها شویم

سمت دهار دون پرور شهد آسایش ندارد

طعم طمع، ای دل، از تلخی و از طغیان رها شو

تیر ماهی عزیز… دنیا آنقدر بی ارزش است که برای آن خودت را به دردسر نیندازی و خدای نکرده حق دیگران را ضایع کنی. فریب ظواهر زمان را نخورید و از رویاپردازی دست بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. باید به چیزهای خوب دنیا بیشتر توجه کنید و احساس خستگی را از خود دور کنید. قضاوت در مورد امور زندگی تا این حد درست نیست. به رشد معنوی خود در زندگی فکر کنید. مال و آسایش مادی این دنیا وسیله است; باید به هدف والایی بیندیشید و هدفتان آرامش روحی و روانی باشد فقط در این صورت از زندگی لذت خواهید برد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 301 حافظ

ای دل، ریش من به لب تو شور شده است

ادامه بده من میرم خدا خیرت بده

تو آن گوهر ناب در عالم قدس هستی

ذکر نیکی تو نتیجه تسبیح ملکوت بود

مرداد ماهی عزیز… شما می خواهید از دست عزیزانتان فرار کنید و این اتفاق شما را آزار و اذیت کرده است. او کسی است که به وعده هایش عمل نمی کند و برای پاسخگویی به خواسته های شما مدت ها معطل می کند اما با وجود همه این مواقع قلب قوی ای دارد که معشوق شما را دوست دارد. خدا را شکر می کنم که اراده ای محکم و قوی دارید و می توانید در مواقع سخت بسیار قوی و استوار باشید. اگر صداقت و صداقت را با قاطعیت ترکیب کنید، به هر چیزی که بخواهید می رسید. اگرچه گاهی اوقات مشکلات بر سر راه شما قرار می گیرند، اما قطعا به هدف خود خواهید رسید. با احترام و صریح از افراد مزاحم بخواهید که از سرگردانی در زندگی شما دست بردارند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 306 حافظ

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید

تا جایی که به دولت مربوط می شود، کار من اصولی است

این دو نرگس رعنا با من قرار می گذاشتند

من از این دو طلسم جادویی رها شده ام

ادامه مطلب  فال تک نیت 21 بهمن ماه | نیت کنید و کلیک کنید

شهریور ماهی عزیز… شما یک نیت در سر دارید و مشتاقانه دنبال بهترین راه برای رسیدن به آن هستید. تصمیم شما برای رسیدن به هدفتان صداقت و ایمان است. اگر امروز آنطور که می خواهید پیش نرفت، ناامید نشوید. اتفاقات خوبی برای شما خواهد افتاد. حوادث و غم های زندگی دائمی و زودگذر نیست. پس هر چه زودتر راه درست را انتخاب کنید و در آن قدم بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید، برخی از مردم درد و رنج شما را درک نمی کنند و به همین دلیل آن را انکار می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 317 حافظ

من صریح می گویم و از گفته هایم راضی هستم

من بنده عشقم و از هر دو دنیا آزادم

ثائر گلشن کودسم چه دهمین وصف جدایی

به خاطر تصادف در این تله افتادم

مهر ماهی عزیز… تو انسان آزاده، فرشته وار و دوست داشتنی هستی، اما غمی که بی پایان به نظر می رسد بر زندگیت سایه افکنده، مشکلاتت زیاد است و از زمین و هوا گله می کنی. احساس می کنید که سرنوشت از شما دور شده است. خود را در عشق شکست می یابید و گاهی نمی دانید چه کار کنید. اینها همه نشانه های ناامیدی است. زندگی تمام نشده است. خود را از ناامیدی و ناامیدی رها کنید. پایان شب سیاه روز سفید است. غم و اشک را از صورتت پاک کن تا بقیه عمرت هدر نرود.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 348 حافظ

دریا را می بینم و صبر را در بیابان می ریزم

و در این کار دلم را به دریا خواهم زد

از دل گناهکار آه میکشم

بگذار آدم و حوا را در رحم بگذارم

آبان ماهی عزیز… شما در زندگی تان اتفاقات سختی را پشت سر گذاشته اید و صبور بوده اید، اما امروز احساس می کنید صبرتان لبریز شده است. ناراحت شدن و افسوس خوردن از گذشته فایده ای ندارد. تصمیم شما متفاوت است. اگر امروز با مشکلات و مشکلاتی مواجه شدید، صبر خود را از دست ندهید. سختی های روزگار مثل باد دم است. به لذت و ظواهر مادی تکیه نکنید. با توکل به خدا و حکمت می توانید فردای بهتری را برای خود بسازید. تلاش شما آنقدر زیاد است که می توانید به تمام اهداف خود برسید. کار امروز به فردا موکول شده است، پس همین امروز اقدام کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 368 حافظ

برخیز تا در میخانه را باز کنی

در راه دوستی بنشینیم و آرزو کنیم

ما ارتباطی به حرم نداریم

لطفا درب کلیسا دعا کنید

آذر ماهی عزیز… مدتی را در سکون و سکوت گذراندی. اکنون فرصت های خوبی وجود دارد، پس برخیز و به سمت هدفت برو. سختی ها و مشکلات گذرا هستند و به شرط ادامه تلاش ناپدید می شوند. گشاده رویی و شادی در زندگی شما وجود خواهد داشت و مشکلات از بین خواهند رفت. اگر از دوستان خود رنجیده اید، به دلیل احترام به مهربانی و محبت قبلی آنها نسبت به شما، اشتباهات آنها را نادیده بگیرید. غم فایده ای ندارد، سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید و شاد باشید.

ادامه مطلب  فال انبیا ۱۳ اردیبهشت ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 375 حافظ

صوفی، خرقه سالوس را در بیاوریم

نقش زرک را به خط بطلان کشیدیم

در پول ما نذر و فتح صومعه را گذاشتیم

بیایید نفاق را در آبهای نابودی بیندازیم

دی ماهی عزیز… میل به ایجاد تغییر و تحول مثبت در وجودت نهادینه شده است، وقتی می خواهی تغییر ایجاد کنی بدون درنگ به سراغش می روی، اما ابتدا باید مقدمات را آماده کنی و در آب هجوم نری. از یاد خدا غافل نشوید و بیشتر با خدای خود ارتباط برقرار کنید. از انجام کارهای نامناسب بپرهیزید، همه مشکلات را نمی توان با پول حل کرد. روزی می رسد که می بینی برای آخرت توشه ای جز گناه نداری. عجله کنید و از اشتباه کردن دست بردارید. تفریح ​​تا زمانی که گناهی در آن نباشد گناه نیست. این کره و این میدان بسم الله بگو و پای خود را فراتر از هدفت قرار مکن.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 397 حافظ

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای جلسه روحانیت را معطر کنید

اگر فقیهی توصیه کند که محبت جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

بهمن ماهی عزیز… زندگی هرکسی بالا و پایین است. استقامت و صبر را از دیگران بیاموزید، رمز موفقیت شما در زندگی تحمل سختی هاست. تلاش های شما بی پاداش نخواهد بود. شما پاداش خود را خواهید گرفت، فقط عجله کنید، اکنون زمان مقاومت است. شرم را کنار بگذارید و به ترتیبی که دادید عمل کنید. حاجاتت را از خدا بخواه، اوست که دعای تو را مستجاب می کند و هرگز تو را رها نکرده است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 446 حافظ

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید که بوی آن را دارید

قلب من جواهر اسرار زیبایی و عشق درون آن است

شما قدرت انتقال گرسنگی نکو را دارید

اسفند ماه های عزیز… تو پر از گذشته و خاطراتت و دلت پر از رازهای زیبا و شاد. رقبای شما از شما بلندتر شده اند. کاری نکن که بعدا پشیمون بشی شما افرادی دارید که آماده کمک به شما برای رسیدن به هدفتان هستند. راه دین خوب است. اگر می خواهید خود گمشده خود را پیدا کنید، بیشتر جستجو کنید و مسیرهای جدیدی را در پیش بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا