فال روز

فال حافظ ۹ تیر ماه | حضرت حافظ چه پیامی برایتان دارد؟


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

خوش اومدی گل وزن بهتر نیست چیزی جز ساغر تو دستت باشه

زمان خوشدلی سالک و سالکی که همیشه در صدف گوهر نیست

در گلستان که تا یک هفته دیگر گلی نیست، خراب می کند و می خورد

نتیجه تفال:

1- او با پا به دیدار حضرتعالی آمد، حیف است با الفاظ غیر ضروری به او توهین کنید، پس در نظر داشته باشید که شرایط بسیار حساس است و زمان زیادی برای تحقق این نیت وجود ندارد زیرا رقبا قابل انتظار نیستند. بدون شما، پس برای موفقیت باید مراقب باشید

2- خواجه در بیت دوم و دهم شفاهی به شما خبر می دهد: (زمان شادی را حفظ کنید و بدانید که گنج همیشه در صدف نیست) در مورد این دو معنا حدیث مفصل بخوانید.

3- در این هفته خوابی می بینید که تعبیر به سعادت و خوشبختی می شود. چرا به عهد خود عمل نمی کنید و دلیل اینکه این هفته همه را ناراحت کردید چیست؟ باید قیمت خود را بدانید و بر خلق و خوی خود مسلط باشید زیرا افراد حسود در کمین زندگی شما هستند و زندگی بسیار خوبی دارید اما متأسفانه ارزش واقعی آن را نمی دانید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

صبا به من بگو غزال رعنا که در کوه و بیابان است به تو می دهند.

بدفروشی که عمرش دراز است چرا باید طوطی شکرخا را چک کند؟

افتخار خیر اذن توست اگر گل نداری عندلیب شیدره چه سوالی میکنی

نتایج تفال:

1- شما واقعاً بسیار شیفته و شیفته این فکر و اندیشه هستید، پس آرام نیستید و همیشه به آن فکر کنید، اما بدانید که این نیت قطعاً با توکل به خدا و ثانیاً با صبر عملی است و جای نگرانی نیست فقط تو عجله داری

2- شما با تمام حواس خود از این شیء و آن آگاه هستید و همه چیز را فراموش کرده اید، تمام فکر و اندیشه شما در تسخیر و به دست آوردن آن است، اما توجه داشته باشید که همه با مال و ثروت نرم نمی شوند و شما هم هستید. آیا از مردم انتظار دارید لطفا کمی توقعات خود را کم کنید و سعی کنید در جهت کسب آموزش و دانش قدم بردارید و موفق خواهید شد.

3- صبر عامل پیشرفت شماست. از شر وسواس مو و ابروهای بلند خلاص شوید. خیلی مواظب باش که همسرت خیلی دوستت داشته باشد انگشتان یکسان نیستند.

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۲۳ اسفند ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

خنکی نسیم معشوق که از صبح زود در هوای تو طلوع می کند

اسباب سفر باش ای پرنده لکّا که آب شادی را بر خاک این در دید.

غرق در خون دل را فراموش نکن، هلال ماه را در کنار افق بنگر.

نتیجه تفال:

1- از رقبای خود نترسید زیرا در نهایت میدان را ترک خواهند کرد، مراقب مدعیان باشید و از گفتن راز بپرهیزید و اسرار دل خود را با کسی در میان نگذارید زیرا کسی از فردا خبر ندارد.

2- هنوز در ابتدای راه هستید و باید فراز و نشیب های زیادی را پشت سر بگذارید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، پس بهتر است بعد از این مرحله برگردید، پس با اراده و تلاش قدم بردارید. ، میوه درخت موفقیت در انتظار شماست.

3- به معانی آیات حافظ توجه کنید، متوجه می شوید که از دل و جان شما صحبت می کنند، پس نصیحت بزرگان را بگیرید و از لجاجت و غرور دست بردارید و برای کار مهمی آماده شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… اگر برای رضای خدا کاری کرده ای چرا شکایت می کنی؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو بود و به لطف خداوند ایمان داشت. دانش با علم خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و هدف دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید وگرنه به بن بست خواهید رسید.

Zahn دوست عزیز ممنون که شکایت کردی

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

بدون پرداخت بود و من برای هر لطفی که انجام دادم سپاسگزار بودم

پروردگارا، بی خیال کسی را خدمت نکن

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

مرداد ماهی جان…هرگز سطحی نگر نباش و به پایان راه و پایان کاری که می کنی فکر کن. گستاخی، عجله و اختلاف نظر با متخصصان، شما را تکلیف کرده و به نتیجه مطلوب نرسیده اید. شما می توانید با تفکر و برنامه ریزی و همچنین با توکل بر خدا خود را از این مخمصه رها کنید و شکست خود را جبران کنید. به نیازمندان صدقه دهید و از کارهایی که موجب رسوایی می شود بپرهیزید.

عکس تو چو به آینه جام افتاد

عارف از خنده ی می به طمع محض افتاد

چهره حسن همان است که در آینه است

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

وکلا، چند لیوان شراب خالص بیاورید

شفای درد عشق آوردن معالجه شیخ و شب است

هوا آفتابی است و ماه باد می وزد و جامی به وسط خورشید بیاور

نتیجه تفال:

1- ساقی جوان مال بیاور، اگر پیری باده صاف بخورد، جوان بگوید چاره درد تو شراب واقعی است که به آن ایمان و توکل به خدای متعال می گویند، عقل بسیار سرکش است. تو به ریسمان ایمان نیاز داری که گردنش را ببندی، پس خدای نکرده فریب نخورید و بیشتر از این دنبال هوا و هوس نباشید، پس آتش شهوتتان را باید از آب پاک ایمان و آگاهی و اراده پاشید.

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۴ اسفندماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

2- از رفتنش نترسید یا کار سختی برایش پیش بیاید، بلکه خوشحال باشید که آینده شما تضمین شده است، غمگین نباشید و نگویید همه چیز به باد رفته است، بلکه سعی کنید بسازید. و از همان ابتدا زندگی را برای شما تثبیت کنید، زیرا تا چند روز بعد در کار خود آزادی خواهید داشت

3- سفری در پیش است که تغییری در زندگی شما ایجاد می کند و با یکی از خلق خدا آشنا می شوید که بسیار مفید است، به سخنان او گوش دهید و برای رسیدن به آرامش تلاش کنید زیرا خواهرتان به شدت نیازمند است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… امید داری به اونایی که ظاهرشون خوبه ولی درونشون آدم های بی لیاقتی هستن. شما باید مراقب این افراد باشید، به طور کلی هرگز نباید دوستان ریاکار خود را دوست داشته باشید که هرگز به شما فکر نمی کنند. از خدا بخواه که چه می خواهی. حسودان و دشمنان اطراف خود را بشناسید و قبل از اقدام به جوانب این کار آگاه باشید. اگر دشمنانت از تو سرپیچی کردند، آنها را به خدا بسپار، زیرا خداوند از هر انتقام‌جویی قوی‌تر است. عاقل کسی است که زمان را به خوبی تصاحب کند و از آن بهترین استفاده را بکند.

آنهایی که خاک را شبیه کیمیا می کنند

چشمانمان را بسته بودیم؟

درد من در دکتری است که ادعا می کند

باشد که آنها مرا از گنج پنهان شفا دهند

فال روزانه متولدین آبان ماه

آبان ماهی جان… راه سختی را آغاز کردی و امیدوارم با تلاش به نتیجه مطلوب برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را دلسرد کرده اند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان از بهترین صفات انسان است. گاهی فکر می کنید تمام تلاش هایتان بی نتیجه بوده است، بدبینی و تردید را از خود دور کنید. بر خدا توکل کن و به اهل بیت بخصوص حضرت علی (ع) توسل کن.

اگر طالع بینی کمک کند، دامن او را روی زمین می آورم

اگر من ریسمان فضل را بکشم، او ریسمان شرافت را خواهد کشید

این قلب پر امید من در کنار کسی بسته نشد

اگرچه کلمات داستان من آن را همه جا با خود حمل می کنند

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

مژده رسید که روزهای غم اینگونه نمی ماند و نمی ماند

اگر من را دوست بدانند، رقیب من آنقدر قابل احترام نخواهد بود

چو محجبه همه را با شمشیر خواهد زد، هیچ کس ساکن حرم نمی ماند

نتیجه تفال:

1- خواجه در بت های هشتم، پنجم و هفتم به ترتیب بگوید:

2- (چون در کتاب زندگی هیچ شکی نداری و اثری از تو نیست، جای شکر و شکایتی نیست از هر نقشی که بازی کنی) و از بین می رود) (ای شمع و پروانه مواظب من باش. زیرا معامله شما یک اعتصاب صبح بیشتر نخواهد بود و عمر شما تمام می شود) در مورد این سه معنا حدیث مفصل بخوانید.

ادامه مطلب  فال ابجد روز ۲۸ بهمن ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

3- خصوصیات جنابعالی عبارتند از: سخت کوش، مصمم، بی وجدان، اصیل، فرشته گرا، دوست داشتنی، شریف، منظم، شاگرد موسیقی و کتاب، محترم، خوش ذوق، خوش تیپ، شجاع، عجول، سخاوتمند، خوش بین، وقت شناس. دوستش داری دوستش داری

فال روزانه حافظ متولدین آذر

د ماهی جان… در اطراف شما افرادی هستند که به کمک شما نیاز دارند تا بتوانید دست آنها را بگیرید و آنها را از خود دور کنید. خودت از کسی دوری و تنها امیدت رسیدن به هدفت است. امیدی که تمام زندگیت را ساخت. انشاء الله برای آشتی شروع به دعا کنید. شما احساس بی حوصلگی می کنید، بیماری شما جسمی نیست، روح شما آزرده می شود، اما خبر خوب این است که رنج به زودی پایان می یابد و اندوه از قلب شما پاک می شود. به شرطی که شما هم به خودتان کمک کنید و زندگی را آسان کنید. هر جا هستید یاد خدا و قرآن را فراموش نکنید.

بر سر خسته فاتحه چو آدی بخوان

لب هایت را باز کن که لب هایت را به روی مردگان باز کند

آن که به سؤال آمد و فاتحه را خواند برگ می کند

روح مثل نفسی که می کشم از سر راهش می دود

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

خوشحال می شوم و با صدای بلند می گویم که نفس زندگی را از جام می نوشم

مبادا تیرگی زاهدانه بر چهره خماری بنشیند

اگر پیر مغان در را به روی من باز نکند، به کدام در بکوبم، کجا دنبال راه حل باشم؟

نتیجه تفال:

1- فرزندم از سرزنش ها و زبان های گزنده ناراحت نشو، اولاً به خدا توکل کن، ثانیاً استقامت داشته باش، دقت و سرعت داشته باش، همراه با تدریس از اساتید مجرب و مجرب، یا مطالعه را فراموش نکن، زیرا موفقیت بستگی به اراده شما دارد

2- وقتی رک و راست می‌گویی ناراحت نشو، اما مواظب باش که با گزش و زخم زبان محبوبت دیگران را آزار ندهی، چون مثل کف دست ریا و راستگو نیستی، ازدواج نمی‌کنی.

3- این نیت با صبر و حوصله انجام می شود، چون همه امکانات و تجهیزات فراهم نیست، باید صبور و شکیبا باشید، در آیات 1 و 2 و آخر هم می فرماید (مفتخرم و با صدای بلند می گویم). که من بهترین لحظه زندگی هستم از لب ساغر که میخواهم (صورت مست با صورت ترش زاهد یکی نیست و همدیگر را نمیفهمند برای همین من طرفدار دلق میگساران هستم اپن قدیمی فرد متفکر)

فال روزانه حافظ متولدین اسفند

اسفند ماهی جان … زمان سختی و کینه به پایان می رسد. در مواقع مصیبت باید صبور بود. باهوش و مراقب باشید و به حرف های کسی گوش ندهید زیرا می تواند شما را دلسرد کند و از هدفتان منحرف کند. از افراد متظاهر و ریاکار دوری کنید، اما مغرور و مغرور نباشید. واقع بین و عاقل باشید. برای غلبه بر افراد خودپرست و ظالم از عظمت قدرتمندان کمک بخواهید.

دلم میخواد هر دفعه عشقش پخته بشه

با اینکه ماه رمضان است یک جام بیاورید

روزها گذشت که دست من فقیر را نمی گرفت

زالوف شمشادکی، طول ساعد اندام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا