فال روز

فال حافظ ۹ خرداد ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 14 حافظ

گفتم ای سلطان خوب به این غریب رحم کن

گفت غریبه بیچاره باید در جستجوی دلش گم شود

به او گفتم زمان دارد می گذرد و او مرا عذرخواهی کرد

چه بار خانه داری، غم چند غریبه

فروردین ماهی عزیز… شما اخیرا در مهمانی بودید و درگیر موضوعی شدید که با آن آشنایی ندارید. شما از این ناآشنایی رنج می برید، اطرافیانتان با شما سرد و بی محبت رفتار می کنند، اما بدانید که هیچ قصدی در این مورد ندارند. آنها ذاتا سرد هستند، نگران این وضعیت نباشید. کم کم به محیط عادت می کنید. خدا را همیشه در زندگیت قرار بده، کمی تحمل کن، فکر نکن تنها هستی، خدا با توست. آنچه برای خود می خواهی از دیگران بخواه. به زودی از ناامنی رها می شوید و می توانید با توصیه دیگران به خواسته خود برسید. شما قطعا به سطحی خواهید رسید که همه را شگفت زده خواهد کرد و آن زمان دور نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 19 حافظ

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه این عاشق شیرین کجاست؟

شب تاریک است و راه امنی وجود دارد

تاریخ جلسه کجاست؟

ارديبهشت ماهي عزيز… اين روزها در غم و اندوه هستي. از یافتن گمشده خود ناامید می شوید، اما همه این مشکلات تمام می شود و به گمشده می رسید. خبرهای خوبی در راه است. در برابر مشکلات خود خم نشوید زیرا بعد از هر شکست یک پیروزی می آید. سعی کن ذهنت بر قلبت چیره بشه با این حال، فکر نکنید که همه چیزهای خوب در شما جمع شده است و شما از همه چیز بد آزاد هستید.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 33 حافظ

چه لزومی به رعایت سکوت وجود دارد؟

چون کوی دوست است چه نیازی به بیابان است؟

جانا به خدا برای حاجتت

در نهایت بپرسید که چه چیزی نیاز داریم

ادامه مطلب  فال انبیا ۲۴ فروردین ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

کرد ماهی عزیز… چرا از ذکر خدا غافل شدی؟ اوست که مراقب تمام اعمال و رفتار شماست، ناله ها و گریه های شما را می شنود و به شما کمک می کند. تا از مستکبران کمک نخواهی به هدفت نخواهی رسید. روی پای خود بایستید و برای رسیدن به هدفتان به خدای مهربان اعتماد کنید. از کمک کردن به دیگران غرور و شرم نداشته باشید، به یاد داشته باشید که خداوند کسانی را که به دیگران کمک می کنند دوست دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 151 حافظ

دمی ارزش غم دنیا را ندارد

ما آن را به شما می فروشیم زیرا ارزش آن را بهتر از این ندارد

هر جا می فروشند در لیوان نمی برند

ریسمان تقوا یک ریال ارزش ندارد

تیر ماهی عزیز… زندگی تعطیلات کوتاهی است که نباید آن را در غم هدر داد. چرا برای چیزی که به درد شما نخورده اندوهگین می شوید؟ نگران نباشید که این کار احمقانه ای است. به دشمنانت اهمیت نده کاری که در نظر دارید بسیار مفید است، اما اگر کار بزرگی را انجام دهید، مشکلات و خطرات بیشتر می شود. ابتدا تمام جوانب کار را در نظر بگیرید و سپس کار را شروع کنید. راضی بودن به داشته هایت خیلی بهتر از این است که چیزی را از کسی بگیری و زیر بار او باشی.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 168 حافظ

کار دل انجام می شود و انجام نمی شود

در این آرزوی خام سوختیم و شکست خوردیم

به لبا گفت من امشب به جلسه شما می روم

من به خواست خودم برده شدم و بنده نشدم

مرداد ماهی عزیز… شما از جان و دل گذاشتید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان انجام دادید اما به نتیجه مطلوب نرسیدید. پشتکار و پشتکار در این راه فایده ای ندارد و باید راه دیگری در زندگی خود پیدا کنید. ناامید نشوید که خداوند لطف خود را به شما خواهد بخشید. به گذشته برگردید و ببینید مشکل از کجاست. با کشف نقاط ضعف خود می توانید کاستی های خود را جبران کنید. همه مشکلات راه حلی خواهند داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 221 حافظ

بگذار دستت روی سر همسرم تاب بخورد

می خواهم با آقا عطاب جبران کنم

ماه جدید فقرا را ببینید

زند در گوشه ابرو و روی صورت

شهریور ماهی عزیز… از لجبازی اطرافیان خود خسته شده اید و نمی دانید با آنها چه کنید. هر طنابی که بگیرید شما را به مقصد نمی رساند. هرگز فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد، اما بدان که عشق جاده ای پرفراز و نشیب و سربالایی است و برای رسیدن به هدفت آرام آرام و پیوسته به معشوق نیاز به صبوری داری. روزهای جوانی باز نمی گردند، پس آنها را گرامی بدارید. مغرور نباشید، اگر از روی غرور و تکبر برای سرگرمی خودتان کارهایی انجام دهید، بعداً پشیمان می شوید. از خدا بخواه که راه درست را به تو نشان دهد تا راحتتر به معشوق و خواسته برسید.

ادامه مطلب  فال ابجد فردا ۱۵ فروردین ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 334 حافظ

اگر به سر زلفین شما برسد، آن را باز می کنم

چون مثل این است که چند سر به چوگان شما برمی گردم

برایت آرزوی طول عمر دارم اما اینطور نیست

من موهای بلندی در دست دارم

مهر ماهی عزیز… شما هدف و نیت بسیار بزرگی دارید و حاضرید برای آنها هر کاری انجام دهید. شرط لازم برای رسیدن، داشتن اراده قوی و تلاش زیاد است. اگر از مطالبه گری دست برندارید، به زودی به موفقیت و پیروزی خواهید رسید. اجازه ندهید تعصب و حسادت شما را ناامید کند. چشمت به هدفت باشه و به خدا توکل کن. یک پایان خوب برای کسانی است که سختی ها را تحمل می کنند و برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند. اسرار خود را برای خود نگه دارید زیرا هیچ کس راز واقعی ندارد.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره 347 حافظ

صنما با غم عشقت چه کنم؟

تا کی در غم تو ناله کنم؟

دل از شنیدن نصیحت دیوانه شد

آن را به سر خود زنجیر کنید؟

آبان ماهی عزیز… شما به دنبال بهترین راه حل برای مقابله با غم و اندوه برای ساختن زندگی بهتر هستید. امید خود را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید. مانند گذشته در برابر مشکلات و مشکلات مقاومت کنید. شاید افرادی باشند که شما را متهم کنند یا در مسیر شما تله بپاشند. به سخنان آنها گوش ندهید و از فریبکاری و تقلب و اتهام آنها بترسید. خوب و بد در زندگی بستگی به اعمال و رفتار شما دارد. تسلیم سرنوشت شوید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 365 حافظ

مدت هاست که شما را در مسیر غم قرار داده ایم

ما به نفاق مردم پشت کرده ایم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم

سر راه لیوان و ساقی مه گذاشتیم

آذر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که برای رسیدن به آرزوت همه را رها کردی و به افکار غم انگیز خود عادت کردی. اگر چه از صمیم قلب در این راه زحمت کشیده اید، اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده اید، باز هم تمام توان خود را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید و به طعنه دیگران توجه نکنید. مهم این است که بدانید از زندگی چه می خواهید. از گوشه ی تنهایی بیرون بیایید و به دیدار دوستانتان بروید. آنچه به دست آورده اید مدیون تلاش شماست، پس مراقب باشید به راحتی آن را از دست ندهید. در عشق همه چیز خوب خواهد بود، زیرا عاشقی که به دنبال عشق است، پایان آن را خواهد یافت.

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۳ اردیبهشت ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 418 حافظ

اگر در این ماه باران ببارد

تسلیم فرمان خدا شدیم

آیین تقوا را هم می شناسیم

اما با شانس از دست رفته چه کنیم؟

دی ماهی عزیز… تو انسانی صادق و گشاده رو هستی و حاضری جانت را در راه عشق بدهی. با بخت و اقبال و شکایت از وضعیت زندگی تان، سعی کنید با داشته ها و نداشته هایتان کنار بیایید تا طعم آرامش را بچشید. شما می توانید با پشتکار و صبر بر مشکلات غلبه کنید. اگر می خواهید به اهداف و رویاهای خود برسید، باید دل شکستگی و رنج را تحمل کنید. اگر چه صبر سخت است، صبر کن، امیدوار باش و به خدا توکل کن.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 428 حافظ

صبح زود شب مستی

من Bade را با چنگ و chogane گرفتم

ذهنم را در چمدان می گذاشتم

او را به شهر فرستادم

بهمن ماهی عزیز… در اطراف شما افرادی هستند که با حیله و نیرنگ قصد آسیب زدن به شما را دارند اما خداوند حیله های آنها را یکی پس از دیگری نقش بر آب می کند. گناه و اندوه تمام شده است. تو به اراده خود عمل کردی و غم را از دلت زدودی. شما به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نخواهد شد. صبور باشید و در کارهایی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.

فال روزانه حافظ متولدین اسفند

غزل شماره 434 حافظ

ای دل از عشق و مستی خالی مباش

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید، کار او را انجام دهید

هر قبله ای که ببینی بهتر از خودخواهی است

اسفند ماهی عزیز… آنقدر مشغول کار خودت و غرور و خودخواهی هستی که خانواده و اطرافیانت را فراموش کرده ای. از عشق و علاقه خود به آنها غافل می شوید و در زندگی فقط خود را می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق، دور شدن از خداست، یعنی نادانی و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا