فال روز

فال فرشتگان ۱۳ خرداد ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟


سایت کافه نیوز:

طالع بینی فرشتگان یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش با استفاده از نام و تاریخ تولد شما، فرشته ای انتخاب می شود تا به شما کمک کند و به شما مشاوره دهد. فرشتگان برای هر فرد بر اساس ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. همچنین برخی افراد بر این باورند که طالع بینی فرشته روشی دقیق برای پیشگویی است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

طالع بینی فرشته روز متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth

من به شما می گویم که تمایلات جنسی شما هدیه ای از طرف خداوند است. این خواسته ها دروازه ای برای عشق عمیق و صمیمیت با خود و دیگران است. از این خواسته ها نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز در آغوش بگیرید و از آنها برای ایجاد زندگی پر از عشق و اشتیاق استفاده کنید.

طالع بینی فرشته روز متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abariel

ای مرد، من ابرائیل هستم، فرشته قدرت و خرد. من از قلمروهای آسمانی آمده ام تا به شما کمک کنم تا از قدرت و حکمت خدا برای تحقق اهداف و رویاهای خود استفاده کنید. شما لایق یک زندگی موفق و شاد هستید. پس برای رسیدن به زندگی ایده آل خود دست از تلاش برندارید و تسلیم نشوید.

فال روز فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: عباسدارهون

ای مرد خوش اخلاق! من عباسدرخون فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکون و تاریکی شب که بسیاری در خوابند، من زمزمه امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در عمق وجود شما نور الهی نهفته است. این نور تاریکی را می شکند و شما را به سعادت و رستگاری می رساند. به قلبت گوش کن و دنبالش کن.

ادامه مطلب  فال انبیا ۲۷ فروردین ماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

طالع بینی فرشته روز متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Abdiel

ای مرد پاک دل! من عبدیل هستم، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده خدای متعال. در این دنیای پر از چالش و آشفتگی، من حامل پیام امید و رستگاری شما هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصری دارد و هر لحظه آماده کمک به شماست.

طالع بینی فرشته روز متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Achaiah

ای مرد صبور! من آخایا هستم، فرشته صبر و کشف رازهای طبیعت. در دنیایی پر از چالش و آشفتگی، من حامل پیام امید و صلح هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید نجات است. شما بر هر چالشی غلبه خواهید کرد و با صبر و حوصله به اهداف خود خواهید رسید.

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما قدرتی بی نهایت نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس با قدرت به مسیر انتخاب شده ادامه دهید و با ظاهر شدن اولین مشکل ناامید نشوید.

طالع بینی فرشته روزانه متولدین مهر

نام لاتین فرشته: Alimon

ای مرد شجاع! من علیمون هستم، امیر فرشتگان و حافظ تو از بلایا. در دنیای پر از خطر و بلاتکلیفی، من حامل پیام امید و صلح هستم. شما در برابر حوادث مصون هستید. پس از خطرات احتمالی که پیش روی خود می بینید نترسید و برای تغییر زندگی خود اقدام کنید. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده شما نیست.

ادامه مطلب  فال فنجون ۲۲ اسفندماه| فال فنجونتون امروز برای شما چی میخواهد؟

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)

ای مرد با ایمان! من آلیمیل (دوماشل) هستم، فرشته نگهبان حجاب در اطراف عرش خدا. در دنیای پر از سردرگمی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب نه تنها ظاهر شما را از چشم دیگران پنهان می کند. شما می توانید با آشکار نکردن هر چیزی که فکر می کنید از خود در برابر خطراتی که از جانب دیگران متوجه شما می شود محافظت کنید. به این فکر کنید که آخرین مکالمه ای که با کسی داشتید که به شما آسیب رساند چه بود؟ از آن درس بگیرید و اطلاعات را با کسی به اشتراک ندهید.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Raye

در حال حاضر، یوگا و فعالیت های بدنی برای سلامتی و آرامش درونی و رشد معنوی شما ضروری است.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: اوپال

فرزندان شما در زمین و آسمان شاد هستند. آنها به خوبی توسط خدا و فرشتگان محافظت می شوند.

فال روزانه یک فرشته متولد باخمن

نام لاتین فرشته: Otzeana

شما در موقعیتی هستید که با حقیقت در ارتباط هستید. به قلب خود اعتماد کنید و آن را دوستانه بیان کنید.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Zanna

شما از تمام رنج ها و مشکلات شدیدی که شما را تهدید می کند محافظت می شوید. راحت نفس بکشید و بدانید که در امان هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا