فال روز

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا ۲۷ اسفند ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال هایی است که در بین ما ایرانی ها طرفدار دارد. ما در سایت کافه نیوز تلاش کرده ایم تا فال روزانه و دقیق شیخ بهایی را برای شما عزیزان تهیه و ارائه کنیم. سپس فال خود را بخوانید.

فال فردای شیخ بهایی متولد فروردین

آوریل عزیز… امروز یک سورپرایز بزرگ در انتظار شماست که شما را شوکه خواهد کرد. این غافلگیری می تواند مسیر زندگی شما را به کلی تغییر دهد. اگر فردی در زندگی شما وجود دارد و مدتی است که با مشکل مواجه شده اید، با او تماس بگیرید و سعی کنید با هم مشکل را حل کنید. شاید این تفاوت نقطه ای برای تقویت رابطه شما باشد.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین فروردین

فروردین عزیز… امروز با اینکه حوصله هیچ کاری را ندارید باید سر کار بروید و به عقب ماندگی های خود برسید. شما تنها مقصر این وضعیت هستید. کافی بود از روزهای قبل کمی برنامه ریزی کرده باشید تا به تمام وظایف خود برسید. امروز از نظر عاطفی روز شیرینی برای شما خواهد بود. امشب می توانید با کسی که دوستش دارید قرار بگذارید و یک شام عاشقانه داشته باشید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین خرداد

خرداد عزیز… بیشتر وقت امروز را به فکر عشق و روابط عاطفی خود خواهید گذراند. شاید این اثر رویاهایی باشد که دیشب دیدی. تعبیر خواب می تواند به شما در رمزگشایی ضمیر ناخودآگاه کمک کند. برای این کار می توانید رویاهای خود را ثبت کنید و اتفاقاتی را کشف کنید که هر کدام ممکن است نشانه ای از افکار پنهان یا نگرانی ها و خواسته های شما باشد. از نظر مسائل مالی امروز روز تردید است. نفس عمیق بکشید و سعی کنید ذهن خود را به روشی منطقی متمرکز کنید تا درگیر اسراف کننده های غیرمنطقی که ممکن است شما را به دردسر بیاندازند، نروید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین تیرماه

تیرماهی عزیز… تو خوشبین هستی اما دیگران از تو چنین انتظاری ندارند. شما رازدار نیستید، فقط دوست ندارید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. ما به شما پیشنهاد می کنیم به سادگی روی دستیابی به اهداف خود تمرکز کنید. به زودی همه کارها را تمام می کنید.

ادامه مطلب  فال شغلی فردا ۴ اردیبهشت ماه | پیش بینی اتفاقات فردا برای کار و بار شما

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین مرداد ماه

مرداد عزیز… اضطراب و سردرگمی شما از دیروز در حال از بین رفتن است و همه چیز بسیار خوب و واضح به نظر می رسد. امروز می خواهید در اطراف خود مشغول باشید، پس با دوستان و عزیزان خود دور هم جمع شوید و در خانه تنها نمانید. ارتباط با دیگران در حال حاضر باعث می شود احساس بهتری نسبت به هر چیز دیگری داشته باشید. امروز از ثبات و آرامش خود لذت ببرید، اما مراقب باشید با کسی وارد بحث و مشاجره نشوید، زیرا دیگران به اندازه شما آرام نیستند و می توانند خلق و خوی خوب شما را بر هم بزنند و تنش و اضطراب ایجاد کنند. برای خود راه فراری در نظر بگیرید و با احساس خطر فورا از مخمصه خارج شوید، قطعا در این زمینه بسیار با تجربه هستید.

فال فردای شیخ بهایی متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی عزیز… امروز ممکن است یکی از اطرافیان شما را درگیر درام شخصی خود کند، مثلاً یکی از همکارانتان از شما بخواهد که او را در یک جلسه کاری همراهی کنید. اگرچه این نیاز برای شما ناخوشایند است، اما نمی توانید به راحتی از آن فرار کنید. خوشبختانه حضور شما حتی اگر نقش فعالی نداشته باشید تاثیر مثبتی خواهد داشت. افکار فلسفی امروز می توانند شما را سرکوب کنند، اما باید مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. به عهده گرفتن یک مسئولیت جدید برای شما خوب است، به خصوص اگر جنبه مادی و معنوی داشته باشد. یوگا، فعالیت های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می کند.

فال شیخ بهایی فردا متولدین مهر

مهرماهی عزیز… شما در زمینه حرفه ای خود پیشرفت چشمگیری داشته اید و در چند سال اخیر به جایی رسیده اید که اصلاً فکرش را هم نمی کردید. اما اکنون زمان آن است که در مورد منبع درآمد اصلی خود تصمیمات جدی بگیرید. ممکن است مجبور شوید با افکار دوستان خود در این زمینه مخالف باشید و از آنجایی که نمی خواهید آنها را از خود دور کنید، ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید. اما شجاعت واقعی این است که مایل باشید برای رسیدن به اهداف خود تنها زندگی کنید. چند روز آینده برای یافتن همسر گمشده شما مناسب نخواهد بود، بهتر است قبل از هر تصمیمی در این راستا چند روز صبر کنید.

ادامه مطلب  فال تک نیت 20 اسفند ماه | نیت کنید و کلیک کنید

فال فردای شیخ بهایی متولد آبان

آبان ماهی عزیز… امروز برای رفتن به مقاصد جدید و هیجان انگیز و کشف دنیایی جدید آماده اید، بهتر است با عجله و سهل انگاری به این سمت نروید تا پشیمان نشوید. احساس عجیبی از ناراحتی در اعماق وجودتان امروز شما را آزار می دهد و شما را در شرایط سختی قرار می دهد که تا حدی ریشه در میل شما به عشق و پذیرش دارد. مطمئناً همه ما به عشق و احساس نیاز نیاز داریم، اما شما با وابستگی عاطفی اوضاع را پیچیده می‌کنید. هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد. به جای اینکه به دنبال راه حل کامل و بی نقص باشید، سعی کنید به جنبه های مختلف این مشکل نگاه کنید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین آذر

آذرمخ های عزیز… به جای تمرکز بر چیزهایی که مانع پیشرفت شما شده اند، افق دید خود را گسترش دهید و آینده ای را که می خواهید در ذهن خود مجسم کنید و خود را با این نگرش منفی محدود نکنید. اگر حساب بانکی خود را بررسی کنید، خواهید دید که موجودی شما کمتر از حد انتظار است. احتمالاً زیاد نگران نخواهید شد، اما برخی ناراحتی ها اجتناب ناپذیر است. خودتان را در مورد آن کتک نزنید، همیشه می توان پول درآورد. آرامش خود را حفظ کنید و هزینه های خود را برنامه ریزی کنید. هزینه های اضافی خود را برای مدتی حذف کنید و پول خود را فقط برای وسایل ضروری خرج کنید. خیلی زود نتیجه این کار را دریافت خواهید کرد و از کار انجام شده رضایت کامل خواهید داشت.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین آذرماه

دی ماهی عزیز… امروز کمی به فکر خودت باش. ببینید خودتان چه کاری می توانید برای دوستان او انجام دهید. به عنوان مثال، یک شاخه گل بخرید تا خود را شاد کنید یا چیز دیگری. این چند روز به قدری مشغول فکر کردن به نیازهای گروه بودید که کاملاً فراموش کرده اید که از خودتان مراقبت کنید. امروز یکی از آن روزهایی است که می خواهید در محاصره مردم باشید و حوصله خانه نشینی ندارید و اگر در خانه بمانید ممکن است شروع به دعوا کنید. عشق خود را با خود ببرید و به یک مهمانی بروید، با دوستان خود معاشرت کنید یا هر کار دیگری که دوست دارید انجام دهید. روزهای باقی مانده از این ماه برای شما شلوغ خواهد بود، پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا جایی که می توانید استراحت کنید.

ادامه مطلب  فال شمع فردا ۲۳ اسفند ماه | فال شمع برای فردای شما چه چیزی پیشگویی میکند؟

فال فردای شیخ بهایی متولد بهمن ماه

باچمن ماهی عزیز… اگر مشکل عاطفی باعث درد شما شده است برای رفع آن به دنبال راه حل باشید. ماندن در این شرایط برای روحیه شما خیلی خوب نیست. راه های غیرمنطقی مانند پرخوری عصبی گزینه خوبی نیستند و به حل این مشکل کمکی نمی کنند. چنین اقداماتی تنها پوششی موقتی برای مشکل شماست و دیر یا زود این زخم دوباره باز خواهد شد. مشکل را ریشه کن کنید و شادی و نشاط را جایگزین آن کنید. همه ما همیشه با سختی ها و مشکلاتی روبرو هستیم، اما افراد کمی هستند که می توانند شادی ها و نعمت هایی را که در کنار این مشکلات دارند ببینند و لذت ببرند. سعی کنید قسمت های زیبای کتاب زندگی خود را ببینید و از آنها لذت ببرید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین اسفند

ماهی های عزیز… حس ماجراجویی شما شکوفا شده است. شما به دنبال پاسخ برای تمام سوالات خود هستید و دوست دارید همه چیز را کشف کنید. مکالمات و چت با دوستان و همکاران شما را به سمت ایده های جدید سوق می دهد. ذهن خود را از مشکلات قدیمی پاک کنید تا جایی برای ایده های جدید باز کنید. هرگز فراموش نکنید که هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر به شخصی علاقه دارید و او را از دور در خیال خود می بینید، در اشتباهید. با تلاش می توان به همه چیز رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا