سایر

فرمول ساده پولدار شدن من که شاید با آن آشنا باشید

معامله کردن نیاز به آگاهی و دانش خودش دارد که زیاد سخت هم نمی باشد اما با یادگیری آن می توان گفت که شما به عرصه ای قدم گذاشته اید که در آن ضرر نخواهید کرد که برای راهنمایی شما عزیزان در این مسیر توصیه ما وارد شدن در حوزه اسانس های خوراکی مانند اسانس زیره و زعفران می باشد.

اسانس عطر برنج

یکی از محصولاتی که در بازار میزان تقاضای زیادی دارد، اسانس عطر برنج ایرانی می باشد که طرز استفاده از آن و خواصش را در این مقاله بررسی خواهیم کرد و همانطور که می دانید اسانسهای مختلفی در کشور تولید و تهیه می شوند که یکی از پر فروش ترین نمونه های آن اسانس عطر برنج است.

اسانس عطر برنج ایرانی به شکل مایع است و یک خوراکی حلال در آب و روغن می باشد بنابراین این اسانس با هدف خوراکی برای انسانها تولید می شود و مثل برخی از نمونه های دیگر اسانس که قابل خوردن نیستند، نمی باشد در نتیجه تمام موادی که در تهیه آن به کار برده می شود، کاملا استاندارد و دارای مجوز خوراکی است.

اسانس عطر برنج ایرانی کاربردهای گوناگونی دارد و از آن می توان برای موارد مختلفی استفاده کرد، یکی از اصلی ترین موارد استفاده این اسانس، کاربرد آن برای معطر کردن برنج است که به وسیله آن هر برنجی مانند برنج شیرودی را می توان خوشبو و عطر دار کرد.

اسانس عطر برنج

اسانس عطری صنعتی

امروز خوشبوکننده های مختلفی وجود دارند که یکی از انواع آن‌ها اسانس صنعتی عطری می‌باشد که از این اسانس در صنایع عطر و ادکلن سازی با برند های معتبر و همچنین در دیگر صنایع مختلف برای از بین بردن بوی نامطبوع مواد استفاده می‌کنند. فروش ویژه این محصول در بازار از رضایت بالایی برخوردار شده است..

ادامه مطلب  با شناخت محصول دمپایی توانستم پولدار شوم

اسانس عطری صنعتی به‌طور معمول منشا گیاهی دارند و طی فرآیند هایی از گیاهان مختلف استخراج می ‌شوند. عطر و بوی بسیار قدرتمند که این اسانس‌ های صنعتی دارند ناشی از ترکیب مواد مختلفی است که به آن عطرمایه گفته می‌ شود. اسانس‌ها با عطر و بوی خاص خود باعث می‌ شوند بتوانند برای افراد خاطره‌انگیز باشد.

اسانس‌ های صنعتی را می‌توان از عطر و طعم واقعی و متنوع از میوه‌ها مانند لیمو؛ توت‌فرنگی و پرتقال و یا دانه‌ها مانند هل؛ قهوه و دارچین گرفت. همان‌طور که می‌دانید سلیقه بویایی افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد به‌ همین دلیل در صنایع مختلف اسانس‌های صنعتی مختلفی نیز تولید می‌ شود.

اسانس عطری صنعتی

اسانس وانیل

یکی از مواد اولیه ضروری که بیش از همه در تهیه کیک و شیرینی به کار می رود اسانس وانیل است که با قیمت کاملا مناسب در تمامی مراکز عرضه ملزومات قنادی خرید و فروش می شود و شاید تا به حال نمی دانستید که دانه های وانیل از گل ارکیده گرفته می شوند اما تمامی گونه های گل ارکیده دارای این دانه معطر نیستند بلکه فقط تعداد انگشت شماری که اغلب جنبه تزئینی هم نداشته و راهی مغازه های گل فروشی نمی شوند از چنین دانه هایی بهره مند می باشند.

اسانس وانیل نوعی دانه خوراکی است و به دلیل عطر خوشی که دارد در دستور تهیه انواع خوراکیها مورد استفاده قرار گرفته و از طعم خوبی هم برخوردار می باشد به همین دلیل در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب شده به طوریکه امروزه در سطح وسیع صنعتی از اسانس وانیل استفاده شده و جزئی غیرقابل حذف برای تولید برخی از خوراکیها محسوب می شود.

ادامه مطلب  فویل آلومینیوم غذا پایون

اسانس وانیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا