آرایشی و بهداشتی

قیمت بلفاروپلاستی ، قیمت بوکال فت و لیفت ابرو در کلینیک GMK

بوکال فت

برای انجام عمل بوکال فت میتوانید به کلینیک GMK(گل) مراجعه فرمایید. این کلینیک زیبایی با داشتن کادری مجرب وباتجربه و با حضور برترین متخصصان زیبایی پوست و مو در سال 1401 و 1402 بهترین خدمات و عمل های زیبایی را برای زیباجویان و مشتریان عزیز ارائه میدهد.

مجموعه کلینیک زیبایی GMK(گل) نیز، برترین کلینیک زیبایی در سال 1401 در تهران شناخته شد.

با این توضیح کوتاه حال به توضیح عمل جراحی بوکال فت میپردازیم:

بوکال فت چیست؟

بوکال فت یک عمل زیبایی است که با کمک آن چاقی صورت و چربی که بوکال نام دارد برداشته میشود که در نتیجه باعث لاغری صورت و زاویه دار شدن چهره میشود. به دلیل اینکه جراحی این عمل در داخل دهان انجام میشود آن را در ایران به اسم “عمل چربی دهانی” نیز میشناسند.

نحوه انجام عمل بوکال فت:

برای انجام عمل، ابتدا پزشک صورت شما را مورد بررسی قرار میدهد و پس از انجام آزمایشات لازم، بیمار را روانه اتاق عمل میکنند و او را تحت بیهوشی یا بیحسی موضعی قرار میدهد. برای شروع عمل ابتد داخل دهان را به اندازه 2 الی 3 سانتیمتر شکاف میززند و با فشار دادن دست ازناحیه بیرونی گونه، چربی بوکال از قسمت شکاف خورده خارج میکنند و لاغری صورت شکل میگیرد.

دوره نقاهت بوکال فت چقدر است؟

این عمل چون یک عمل نسبتا ساده است و زمان انجام آن کوتاه است، دوره نقاهت طولانی ندارد.

معمولا یک ساعت بعد از عمل ترخیص میشوید و به خانه باز میگردید ولی طبق دستور پزشک باید نکات ایمنی و بهداشتی لازم را انجام دهید تا زمان بهبودی کوتاه تر شود.

نکات لازم قبل و بعد از عمل بوکال فت

  • قبل از عمل از خوردن داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشوند پرهیز کنید
  • از خوردن الکل دو هفته قبل از عمل بپرهیزید
  • اگر عمل زیبایی دیگری قبل از آن بر روی پوست و صورت انجام دادهاید حتما آن را با پزشک در میان بگذارید
  • بعد از عمل سعی کنید غذاهای آبکی میل کنید تا به زخم آسیبی وارد نشود
  • بعد از خوردن غذا حتما دهان خود را با سرم شستشو دهید تا ته مانده غذا باعث ایجاد یاکتری نشود و زخم دچار عفونت و تورم نشود
ادامه مطلب  بهترین میکاپ برای چشم های پف دار

هزینه بوکال فت

هزینه بوکال فت با قیمت بوکال فت یکی میباشد و تنها تفاوت آنها در کلمات است. عمل بوکال فت در کلینیک GMK(گل) با مناسبترین قیمت انجام میشود و با اینکه برترین کلینیک سال در تهران میباشد ولی باز هم نسبت به خیلی جاهای دیگر قیمت خیلی پایینتری از مشتریان و زیباجویان عزیز دریافت میکند.

مهمترین چیزی که در تعیین هزینه HYPERLINK “https://gmkbeautyclinic.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%AA/” بوکال فت تاثیرگذار است، مقدار چربی یا همان چاقی صورت است که قیمت را بالا پایین میکند. یعنی هرچقدر صورت شما چاق تر باشد و چربی آن بزرگتر باشد هزینه بوکال فت برای شما بیشتر میشود. در حالت کلی این عمل چیزی حدود 3 تا 9 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

بلفاروپلاستی

به عمل جراحی پلک که نتیجه آن برطرف کردن چین و چروک پلک، رفع سیاهی دور چشم، برطرف کردن گودی دور چشم میشود، بلفاروپلاستی میگویند.

از این عمل هم به عنوان زیبا سازی پلک و چهره و هم بعنوان درمان از آن به کار گرفته میشود.

زمانی که پلک افتاده شود، چهره پیر به نظر میرسد و سن را از حالت طبیعی خود بیشتر نشان میدهد. با انجام این عمل هم جوانسازی چهره برای خود به ارمغان آورید و هم سطح دید خود را افزایش دهید.

عمل بلفارو چگونه انجام میگیرد؟

این عمل یک عمل راحت است و زمان زیادی صرف عمل نمیشود. ابتدا بیمار را تحت تاثیر بیهوشی قرار میدهند و بعد از آن پلک را برش میزنند و اضافه آن را به طوری که چین و چروک آن برطرف شود برش میزنند و در آخر بخیه میزنند.

ادامه مطلب  معرفی بهترین پنکک

همچنین اگر پلک زیباجو دچار پف یا گودی باشد از ناحیهای که پف دارد چربی گرفته میشود و به قسمتی که گود است تزریق میشود. با این کار سیاهی دور چشم نیز پاک میشود.

عمل بلفاروپلاستی در کشورهای آسیای شرقی که به آنها چشم بادامی میگویند، رواج زیادی دارد.

از مهمترین مزیتهای بلفارو میتوان به جوانسازی پوست و چهره و افزایش سطح دید اشاره کرد که جنبه زیبایی و درمانی دارد.

قبل از عمل حتما در انتخاب پزشک برای عمل خود نهایت دقت را به عمل آورید چون در صورت تجربه ناکافی پزشک، ممکن است هردو پلک مانند هم متقارن نباشند و یکی با دیگری فرق داشته باشد. سعی کنید نمونه کارهای پزشک مورد نظر را مشاهده فرمایید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

قیمت بلفاروپلاستی

قیمت بلفارو برای پلک بالا و پلک پایین جدا در نظر گرفته میشود یعنی اگر فقط پلک بالا یا فقط پلک پایین شما نیاز به عمل داشته باشد قیمت آنها باهم فرق میکند. در صورتیکه هردو تا پلک نیاز به عمل داشته باشند هزینه بیشتری در بر خواهد داشت.

blank

میزان پف، گودی و یا چین و چروک چشم شما در تعیین قیمت بلفاروپلاستی تاثیر بسزایی دارد.

در حالت کلی هزینه هردو پلک برای عمل بلفاروپلاستی در کلینیک GMK(گل) مابین 5.500.00 تومان تا 12.000.000 تومان است.

لیفت ابرو

لیفت ابرو به چندین روش انجام میشود که سادهترین آنها در سالنهای زیبایی و آرایشی است که موقتی است و دوام زیادی ندارد. هدف ما توضیح لیفت ابرو به صورت جراحی در کلینیک است که دائمی محسوب میشود.

ادامه مطلب  رژلب جامد پرکاربرد ترین محصول آرایشی دنیا

هدف لیفت ابرو در آرایشگاه فقط زیباسازی ابرو است ولی لیفت ابرو به صورت جراحی علاوه بر زیباسازی ابرو، چین و چروک پیشانی، خط اخم و افتادگی پلک را نیز تا حدودی برطرف میکند و زیبایی بسیار زیادی به چهره میدهد.

عمل جراحی لیفت ابرو چگونه انجام میشود؟

برای انجام این عمل ابتدا فردزیباجو تحت تاثیر بیحسی موضعی قرار میگیرد سپس پوست را در قسمتی که مو روییده شکاف میزنند و پوست را طوری میکشند که چین و چروک آن برطرف شود؛ پس از آن مقدار اضافه را برش زده و در آخر بخیه میزنند.

یکی از مزیتهای بسیار خوب این عمل، نماندن جای بخیه و زخم روی پوست است. چون این عمل روی داخل مو انجام میگیرد هیچ عارضهای بر روی پوست باقی نمیگذارد.

مزایای لیفت ابرو

  • برطرف کردن چین و چروک پیشانی
  • برطرف کردن خط اخم پیشانی
  • بهبود یافتن افتادگی پلک
  • بالا کشیدن ابرو
  • جذابیت، شادابی و جوانسازی چهره

قیمت لیفت ابرو

قیمت لیفت ابرو به میزان چین و چروک پیشانی و خط اخم بستگی دارد. هرچقدر این چین و چروکها زیا د باشند قیمت لیفت ابرو نیز بیشتر میشود.

برای اطلاع از هزینه لیفت ابرو میتوانید با متخصصان کلینیک GMK(گل) تماس حاصل نمایید و علاوه بر قیمت لیفت ابرو، قیمت دیگر عملهای زیبایی را نیز از این کلینیک جویا شوید.

همچنین با مراجعه به صفحات اجتماعی این کلینیک میتوانید نمونه کارهای متخصصین این کلینیک را مشاهده فرمایید و عکس خود را برای اعلام قیمت به پیج آنها بفرساید تا از قیمت عمل لیفت ابرو برای خود اطلاع پیدا کنید.

اگر وقت کافی دارید حتما به این کلینیک حتما مراجعه فرمایید تا به صورت حضوری از این مطالب اطلاع کسب کنید.

blank

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا