خانه و آشپزخانه

پر فروش ترین چرخ خیاطی های کاچیران کدام اند

چرخ خیاطی ها به عنوان یکی از وسایل مهم خانگی محسوب می شود. برخی افراد متخصص نیز به طور حرفه ای دوخت و دوز انجام می دهند و نیاز به چرخ خیاطی با کیفیت بالا و امکانات پیشرفته دارند.

برند کاچیران به عنوان یکی از برند های معتبر در این زمینه فعالیت می کند و می تواند نیاز های مشتریان خود را برطرف کند. این برند تنوعی از مدل های مختلف چرخ خیاطی را تولید می کند که مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. در ادامه شما را پر فروش ترین چرخ خیاطی کاچیران آشنا می کنیم.

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 210

این مدل چرخ خیاطی، قابلیت هایی مانند خیاطی ساده، زیگزاگی، تیکه دوزی، دکمه بندی و قرار دادن دکمه، پس دوزی و کاموادوزی را داراست. همچنین، این چرخ خیاطی قادر به دوخت ظریف نیز است. وزن تقریبی این چرخ خیاطی حدود 5.3 کیلوگرم بوده و ابعاد تقریباً 17 * 36 *28 سانتی متر دارد.

این چرخ خیاطی کاچیران به طور کلی، 10 طرح دوخت متنوع را پشتیبانی می کند و دارای بازوی قابل حرکت است. از سایر ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به سیستم نخ بر، لامپ LED، ظاهر جذاب، قیمت مناسب، تکنولوژی سینگر و… اشاره کرد.

چرخ خیاطی کاچیران مدل اليزابت +420

از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل چرخ دوخت کاچیران در بازار می توان به مدل الیزابت کاچیران اشاره کرد. این نوع چرخ خیاطی دارای امکان ضخیم دوزی است و محصولی باکیفیت و خوش ساخت محسوب می شود. برای کسانی که به دنبال چرخ خیاطی حرفه ای هستند، این مدل گزینه ای بسیار مناسب است.

ادامه مطلب  طرز تهیه ۱۰ نوع شام رژیمی جدید

در این نوع چرخ خیاطی، وزن سبک، ابعاد کوچک و اشغال فضای کم، بدنه محکم و مستحکم، طراحی زیبا و امکانات دیگری وجود دارد. همچنین، این مدل دارای پایه های دوخت مختلفی است که بسیار آسان و سریع قابل تعویض هستند،

این چرخ بازوی متحرک و بدنه مستحکم دارد. قابلیت های این نوع چرخ خیاطی کاچیران شامل سوزن نخ کن اتوماتیک، دوخت چهار مرحله ای، انتخاب دوخت سوزن وسط یا سوزن کنار، پهنای دوخت 5 میلی متر و … است.

چرخ خیاطی کاچیران مدل زیگزاگ 2030+

این نوع چرخ خیاطی دارای ویژگی های متعددی است، از جمله دوخت ساده، زیگزاگی، قابلیت دوخت پارچه های ضخیم، قابلیت دوخت زیپ و جا دکمه، پس دوزی و سر دوز و…

عرض دوخت در این محصول حدود ۵ میلی متر بوده و از سوزن های سایز ۹ تا ۱۸ میلی متر پشتیبانی می کند . همچنین، این چرخ خیاطی مجهز به ویژگی هایی نظیر سوزن نخ کن اتوماتیک، در پوش روی چرخ، قابلیت تعویض آسان پایه دوخت بدون نیاز به پیچ گوشتی، مکانیزم ماسوره پرکن، قابلیت تنظیم کشش نخ و قابلیت تغییر موقعیت سوزن است.

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 220

تولیدکننده برند کاچیران چرخ خیاطی هایی با قابلیت ها و امکانات متنوعی ارائه می دهد که متناسب با انتظارات و سلیقه های گوناگون افراد است. این چرخ های خیاطی پایه های دوخت و سوزن عرض و طول 16 و 36 سانتی متر دارند.

علاوه بر این، این مدل چرخ خیاطی دارای بازوی آزاد برای دوخت سر آستین بوده و امکان تنظیم کشش نخ در بازه ۰ تا ۴ میلی متر را نیز داراست. همچنین، قابلیت تغییر موقعیت سوزن برای دوخت هایی مانند لبه دوزی، قیطان دورزی و زیپ دوزی نیز وجود دارد. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 220 دارای ۲۲ مدل دوخت متنوع و گلدوزی است.

ادامه مطلب  لیست کارهای خانه ( مخصوص افراد شاغل و خانه دار)

blank

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 1129

قابلیت های دوخت این دستگاه در بازه 0 تا 5 میلی متر برای عرض دوخت و 0 تا 6 میلی متر برای طول دوخت قرار دارد. این مدل چرخ خیاطی مجهز به یک پدال است که دارای دو وضعیت کار بوده و کاربری آسان و راحتی دارد. این دستگاه چرخ خیاطی دارای یک جعبه ی مخصوص است که قطعات و لوازم مرتبط را در آن قرار می دهید. یکی از ویژگی های پیشرفته تر این چرخ خیاطی، این است که امکان دوخت با دو سوزن را فراهم می کند.

به علاوه، این دستگاه چرخ خیاطی دارای قابلیت های متنوعی مانند دوخت دکمه، دوخت حلقوی با بازوی آزاد، دوخت زیپ، قیطان، لول و غیره است. تمام این ویژگی ها با یکدیگر همکاری کرده اند تا این محصول نسبت به رقبا برتری داشته و در ابعاد بزرگ تری ارائه شود. اگر به دنبال یک چرخ خیاطی برای کار های حرفه ای هستید، این محصول می تواند نیاز های شما را برطرف کند.

سخن پایانی

شرکت تولیدی برند کاچیران توانسته است چرخ خیاطی هایی را تولید کند که قابل مقایسه با چرخ های مشابه برند های خارجی بازار هستند. چرخ خیاطی کاچیران به دیگر کشور ها هم صادر می شود. به منظور بهبود کیفیت و فناوری محصولات خود، کاچیران با یک شرکت آلمانی صاحب نام همکاری داشته است.

به این ترتیب، کاچیران توانسته است تولیدات متنوع تری با امکانات پیشرفته تری را در ایران به بازار عرضه کند. برای خرید چرخ خیاطی های کاچیران سعی کنید از بهترین فروشگاه ها استفاده کنید. فروشگاه های معتبری مانند امیرعلی دوخت بهترین امکانات و مزایای را در اختیار شما قرار می دهند.

ادامه مطلب  راهنمای خرید کارواش خانگی [13+ مدل پرفروش]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا