سایر

با این وسیله بی پولی ام را درمان کردم

زمانی که در عرصه ی کالای پزشکی مشغول به کار شدم توانستم در مدت زمان کوتاهی پول بسیاری بدست بیاورم. حوزه ی فعالیت من گسترده می باشد و شامل محصولاتی که در ادامه مقاله با آنها آشنا خواهید شد می شود.

اتوسکوپ

اتوسکوپ یک وسیله معاینه پزشکی است که در مطب‌ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتوسکوپ Otoscope  که به آن اوریسکوپ Auriscope نیز می‌گویند، برای مشاهده و معاینه داخل گوش استفاده می‌شود.

در طول معاینه، ممکن است لازم باشد پزشک زاویه سر بیمار را تنظیم کرده تا ساختارهای داخل گوش را به درستی معاینه کنید. هنگام معاینه گوش چپ، اتوسکوپ را در دست چپ نگه دارید و هنگام معاینه گوش راست، اتوسکوپ را در دست راست بگیرید تا هنگام استفاده از دست دیگر خود برای تنظیم زاویه سر یا گوش بیمار، راحت‌ترین دامنه حرکت را داشته باشید.

ممکن است دستیابی به زاویه دید بهینه در بیماران جوان و نوزادان که به تنظیم دقیق گوش نیاز دارد، دشوارتر باشد.

اتوسکوپ

اتوسکوپ دیجیتال

هنگام قرار دادن اتوسکوپ دیجیتال در مجرای گوش بیمار، مهم است که آسیبی به بافت اطراف وارد نشود. اگرچه سنسور به طور معمول نمی‌تواند به لاله گوش برسد، اما در صورت انتخاب زاویه نادرست انتهای مخروطی می‌تواند باعث ایجاد خراش یا ناراحتی شود.

بیماران مبتلا به عفونت گوش ممکن است حین وارد کردن مشکل ناراحتی داشته باشند، اما اگر در این فرآیند با مقاومت روبرو شدید، جلوگیری از ایجاد آسیب برای متوقف کردن و ارزیابی گوش ضروری است. در صورتی که گمان می کنید بیمار جسم خارجی در داخل مجرای گوش دارد رعایت این نکته اهمیت دارد. اتوسکوپ‌ها دستگاه‌های نسبتا ساده‌ای هستند که ابزار بسیار خوبی برای تشخیص بیماری‌های گوش، بینی و گلو هستند. با استفاده و مراقبت مناسب، اتوسکوپ‌ها سالها قابل استفاده هستند. بسته به مدل، otoscope ها در اندازه‌های استاندارد و جیبی ارائه می‌شوند.

ادامه مطلب  با کمک اینترنت به سرعت ثروتمند شوید

اتوسکوپ‌های جیبی، برای استفاده در انواع مختلف محیط‌ها که قابلیت حمل و نقل در آنها اهمیت دارد، ایده آل است.

مدل‌های استاندارد بزرگتر معمولا دارای نمای بیرونی سخت و روکش شده هستند و از کلید برق استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد روشنایی منبع نور را هنگام انجام آزمایشات تنظیم کنید.

اتوسکوپ دیجیتال

تیغ جراحی

۱- از مواد و متریال با کیفیت ساخته شده اند که تمامی استاندارد های لازم در تیغ جراحی به کار گرفته شده است ۲-دارای سایز بندی متفاوت است که این ویژگی به پزشک این امکان را میدهد که با توجه به نیاز خود برای ناحیه مورد نظر از تیغ مخصوص همان قسمت استفاده کند ۳- بصورت استریل شده است و نیازی به استریل کردن قبل از استفاده ندارد ۴- تیغ های جراحی برای استفاده باید روی دسته های جراحی قرار بگیرند و سپس به کار برده شوند ۵- از تیزی و برندگی مطلوبی برخوردار هستند. به منظور راحتی هنگام استفاده و متفاوت بودن میزان صخامت پوست در قسمت های مختلف بدن، این تیغ ها در سایز بندی های مختلف طراحی می گردند. هرکدام از تیغ ها دارای شماره منحصر به فرد و کاربرد متفاوتی است. این تیغ ها بر اساس طراحی لبه‌ی آن شماره گذاری شده و از شماره های ۱۰ – ۱۱- ۱۵ شروع و تا شماره ۳۶ ساخته می شوند.

تیغ جراحی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا