سایر

با ماهی در ثروت شنا کردم

با توجه به اینکه خواص ماهی و میگو این موجودات آبزی خوشمزه و خوش طعم برای همگان روشن می باشد همین موضوع نیز سبب شده است که افراد زیادی به پرورش ماهی و سپس فروش آن بپردازد. اما نکته ای که قابل توجه می باشد اینست که همواره باید آموزش های لازم برای پرورش این موجودات را یاد بگیرید تا بتوانید بالاترین سود را از آن داشته باشید. در ادامه با گروهی از انواع ماهی را شما را آشنا می کنیم.

ماهی شیر نیزه ای

ماهی های جنوبی از لحاظ تنوع بسیار زیاد می باشند و با مراجعه به بازار های ماهی فروشان جنوبی کشور، می توانید شاهد تنوع ماهی های صید شده در آن جا باشید.

ماهی شیر نیزه ای جنوب یکی از ماهی هایی می باشد که در جنوب کشور به فراوانی صید می شود و از لحاظ کیفیت و تقاضا در رتبه های نخست قرار می گیرد.

ماهی شیر نیزه ای جنوب از انواع ماهی هایی است که شما نمی توانید هیچ گونه تیغی را در گوشت آن مشاهده کنید.

این یکی از دلایل خاص بودن آن می باشد، ماهی شیر نیزه ای جنوب سالانه در تعداد بسیار زیادی به بازار های جهانی صادر می شود و هرساله تقاضا برای خرید این محصول از خارج از کشور افزایش پیدا می کند.

خلیج فارس یکی از مناطق خاص برای صید این ماهی می باشد و سالانه حدود چندین تن ماهی شیر نیزه ای از دریای خلیج فارس صید می شود.

 

ماهی شیر نیزه ای

ماهی کپور پرورشی

ماهی یکی از پر مصرف ترین آبزیان به شمار می آید که در انواع دریایی و پرورشی در بازار مشاهده می‌شود و گونه های متعددی دارد که به دلیل ارزش غذایی بالا، بسیار پرفروش است.

ادامه مطلب  روشی که زندگی ام را با ثروتمند شدن معنا داد

امروزه فروش و پخش مستقیم ماهی کپور پرورشی توسط مراکز معتبر فروش در سطح کشور انجام می‌شود که با توجه به طعم و مزه عالی و کیفیت درجه یک، استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

بهترین قیمت ماهی کپور به روز تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش نهایی آن داشته است. شما می توانید برای خرید این کالا به مراکز و نمایندگی های معتبر را انتخاب نمایید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت ممکن خریداری کنید و از پرداخت برخی از هزینه های گزاف و اضافی معاف شوید.

قیمت این محصولات توسط افرادی تعیین شده که در زمینه تولید و فروش ماهی فله ای از تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند.

ماهی کپور پرورشی

 

ماهی و میگو تازه

در مصرف مواد غذایی دسته ای هستند که امکان این نمی باشد که به صورت تازه مصرف شود.

یکی از انواع این مواد غذایی ماهی و میگو تازه می باشد که منجمد آن نیز همان خواص تتازه را دارد. ماهی دوولمی یا شیر نیزه ای ماهی دوولمی در آبهای شفاف خلیج فارس و دریای عمان زندگی می کند.

این ماهی دارای گوشت سفید و صورتی ،کم تیغ با طعمی دلچسب و طبعی گرم می باشد.

ماهی دوولمی دارای 4 گونه می باشد:چشم درشت،ساده،دم زرد و مواج ماهی دوولمی دم زرد بوشهر فوق العاده لذیذ و سرشار از امگا3، آهن،ویتامین های گروه ب و کلسیم می باشد.

میگو این طلای صورتی جذاب یک خوراک مقوی و کم کالری و سرشار از مواد مغذی است.

مانند اسید چرب امگا 3،آهن،کلسیم، فسفر، سلنیوم و … جایگزین گوشت های قرمز است که در کاهش خطر بیماری های قلبی، پیشگیری از سرطان، افسردگی، جلوگیری از لخته شدن خون و باروری بالا… موثر است.

ادامه مطلب  با راهکار های من می توانید به سرعت پولدار شوید

 

ماهی و میگو تازه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا