سایر

با پرورش ذهن خود به خوبی درخشیدم و ثروت را جذب کردم

امروزه افراد می ‌توانند در کسب ‌و کار خود موفق عمل نموده و به ثروت برسند؛ اما نیاز است با پرورش خود به فردی تبدیل شوید که بتوانید در این مسیر درست قدم بردارید و با حوزه کاری عالی مانند سه حوزه ای که در ادامه اشاره می کنم به موفقیت و ثروت برسید، همانطور که من در این حوزه ها توانستم به خوبی بدرخشم و ثروت بالایی را به دست آورم. لذا دراین مطلب قصد دارم این سه کسب و کار را بهتر بیان کنم.

حصیر بافی

برای حصیر بافی می توان از برگهای نخل و ساقه گندم و ساقه نی استفاده کرد که آموزش یکسانی دارند. همچنین می توان از تسمه ها و نوارهای رنگی پلاستیکی در بافت حصیر نیز استفاده کرد و صنایع جالب و زیبایی ساخت. برای بافت زیرانداز حصیری با نخل ابتدا تعداد مورد نیاز برگ درخت خرما را جدا کرده و درون آب قرار میدهیم این برگها آنقدر در آب میمانند تا رنگ سبز آنها به زرد تبدیل شود. حصیر بافی در ایران از هنرهای بومی مردم شمال و جنوب نیز میباشد. سفاف یا حصیر از صنایع دستی درخت خرما می باشد. برای یادگیری و آموزش بهتر حصیر ریز بافی نیاز هست که به صورت تصویری آن را ببنید و یاد بگیرید. چرا که با توضیح دادن نمیتوان به راحتی این هنر زیبا را یاد گرفت. در مناطق عرب نشین بخاطر وجود نخلهای زیاد هنر حصیر بافی در کنار کشاورزی رونق فراوانی بدست آورده است. در قدیم حصیر بافی بعنوان شغل اصلی مردم نبوده ولی امروزه بعنوان یک صنعت در اکثر مناطق ایران شناخته شده است. در گذشته اغلب کشاورزان و عشایر از حصیر بعنوان زیر انداز و کفپوش برای منازل خود استفاده می کردند. همچنین از حصیر برای پوشش سقف و دیوارها نیز استفاده می کردند.

ادامه مطلب  با تصمیمی شاهکار ثروتی که در عمرم ندیده بودم را تجربه کردم

حصیر بافی

چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱

در رابطه با اینکه چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ ابتدا به این پرسش پاسخ دهید، چه کسی می تواند یک میلیارد تراکنش بزند با سرمایه ای در حد ۱۰ یا ۲۰ میلیون داشته باشد؟ مغازه ای سراغ دارید که یک میلیارد در ماه تراکنش داشته باشد در حالیکه ۱۰ میلیون در آن مغازه جنس است. این مغازه اگر هر روز جنس هایش را بفروشد و دوباره پر کند ۱۰ میلیون جنس دارد و آخر ماه می­ شود ۳۰۰ میلیون و یک میلیارد نمی شود. در اینجا فقط تراکنش را حساب کردیم و دیگر سود را نخواستیم حساب کنیم. پس اصلاً با مغازه داری قرار نیست ما به این موفقیت ها برسیم و اصلا قرار نیست با رانندگی ما به این موفقیت ها برسیم. من به هیچ شغلی توهین نمی کنم و فقط درباره پارامتر پول در شغل ها صحبت می کنم.

چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱

خرید پالتو زنانه ارزان

عوامل متعددی بر قیمت پالتو زنانه تاثیر دارد و از جمله آنها، مدل این محصول می باشد.اما روش هایی برای خرید پالتو زنانه ارزان وجود دارد. در واقع پس از تایید کیفیت این محصول، مدل انواع پالتو برای مصرف کنندگان بسیار مهم است و محصولاتی که دوخت باکیفیت تر و مدل های زیباتر و شیک تری دارند با قیمت بالاتری به فروش می رسند. زیرا برای دوخت این نوع پالتو وقت بیشتری صرف شده و همچنین کار بیشتری انجام گرفته است. البته موارد دیگری مانند روش عرضه پالتو زنانه نیز بر قیمت روز آن تاثیر دارد و محصولاتی که به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به سبب حذف واسطه ها، با قیمت ارزان تری عرضه می شوند و با وجود اینترنت، خرید بی واسطه این محصول به راحتی برای تمامی خریداران عمده و جزئی انجام پذیر است. مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز را از این طریق و با قیمت ارزان خریداری کنند زیرا خرید پالتو زنانه با بهترین کیفیت و در مدل های شیک و باکیفیت برای تمامی مشتریان انجام پذیر است.

ادامه مطلب  کیف چرم راهنمای من برای رسیدن به ثروت بود

خرید پالتو زنانه ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا