صوتی و تصویری

بهترین مارک محافظ صفحه تلویزیون

محافظ صفحه تلویزیون یک پوشش شفاف صفحه نمایش است که برای جلوگیری از آسیب، خراش و اثر انگشت بر روی صفحه تخت یک تلویزیون LED، LCD یا پلاسما مدرن طراحی شده است.

حفاظت پیشرفته و مهندسی شده برای صفحه اصلی شما که آسیبی ندیده باقی می ماند. صفحه نمایش (تلویزیون) از شما محافظت می کند!
مناسب برای تمام تلویزیون های صفحه تخت با قطر صفحه نمایش 54 تا 55 اینچ.

صفحه نمایش تلویزیون یکی از حساس ترین قسمت های تلویزیون است. به این معنی که وقتی صفحه را فشار می دهید، احتمال شکستن و آسیب دیدن آن زیاد است.

این صفحه نمایش ها در برخی تلویزیون ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربه مقاوم باشند، اما هرگز مطمئن نباشید که این مقاومت ضربه ای دلیل نشکن بودن صفحه نمایش است. برای محافظت از صفحه تلویزیون بهترین راه خرید محافظ صفحه تلویزیون است.

ممکن است برخی بگویند محافظ صفحه برای چشم مضر است. در واقع اینطور نیست. محافظ ها همچنین با جلوگیری از نور مستقیم صفحه نمایش از چشم ها محافظت می کنند. پنل های تلویزیون بسیار گران هستند، بنابراین از محافظ صفحه برای محافظت از آن صفحه و پنل ها استفاده کنید.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون مدل SP-43

ویژگی های یک محافظ صفحه تلویزیون خوب

محافظ صفحه تلویزیون ولتان در اندازه های مختلف و با توجه به اینچ صفحه تلویزیون طراحی و تولید می شود تا به راحتی بر روی صفحه تلویزیون قرار گیرد.
در ساخت محافظ صفحه تلویزیون Volten از روش هایی مانند خم کردن تاج محافظ صفحه تلویزیون استفاده می شود.

و همچنین نوع طراحی خاص و منحصربفرد محافظ صفحه تلویزیون والتون که با استفاده از تهویه حرارتی و برش های تمیز و بدون زاویه همراه است، همگی در زیبایی و کارایی محافظ صفحه تلویزیون تاثیر زیادی گذاشته تا تلویزیون را بهترین محافظ صفحه نمایش تلویزیون برند محافظ صفحه تبدیل خواهد شد.

ادامه مطلب  پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی

اگر خم شدن تاج محافظ صفحه تلویزیون به درستی انجام نشود یا در کارگاه های زیر پله انجام شود محافظ صفحه تلویزیون دارای انحنا بوده و به اصطلاح شکم می دهد و کیفیت کار کاهش می یابد.

هنگامی که محافظ صفحه تلویزیون ولتن را نصب می کنید، می بینید که با فاصله کمی از صفحه تلویزیون شما قرار گرفته است، اگر صفحه نمایش گیر کند، دما همچنان بالا می رود،

اما با کمک محافظ صفحه تلویزیون ولتن، جریان هوا جریان می یابد. بین محافظ روی صفحه تلویزیون و صفحه تلویزیون حفظ می شود و دما نیز کاهش می یابد.

محافظ صفحه تلویزیون ولتن از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است که علاوه بر افزایش امنیت صفحه تلویزیون، کیفیت تصویر را به میزان قابل توجهی حفظ می کند و در طراحی شیک تلویزیون اختلالی ایجاد نمی کند.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون

بنابراین با خرید بهترین مارک محافظ صفحه تلویزیون می توانید از کیفیت تصویر صفحه نمایش لذت ببرید و به خوبی از صفحه تلویزیون خود محافظت کنید تا بازی های کودکانه در منزل به تلویزیون آسیب نزند.

هنگام خرید بهترین محافظ صفحه تلویزیون می توانید به زاویه 90 درجه محافظ صفحه تلویزیون، قطر پدها یا فوم هایی که به کناره محافظ صفحه تلویزیون وصل شده و قطر صفحه تلویزیون توجه کنید. محافظ و نام تجاری روی جلد محافظ صفحه تلویزیون والتون. حق با او بود.

بهترین برند محافظ صفحه تلویزیون با استفاده از تکنولوژی پیشرفته نشکن طراحی شده است و مهمتر از آن رنگ های نمایش داده شده را تیره نمی کند و با حفظ روشنایی کامل تصاویر تلویزیون شما را در برابر حوادث محافظت می کند.

جنس شیشه مانند و شفاف بهترین برند محافظ صفحه تلویزیون، آن را کاملاً روی صفحه تلویزیون نامرئی می کند. بنابراین اگر طراحی صفحه نمایش و اطراف صفحه تلویزیون خود را دوست دارید، محافظ صفحه تلویزیون ولتن تغییری در طراحی دستگاه شما ایجاد نمی کند.

ادامه مطلب  خرید بهترین اسپیکر میکرولب + بررسی مشخصات فنی

انواع محافظ صفحه نمایش تلویزیون

به طور کلی محافظ های تلویزیون را می توان به شیشه و پلاستیک تقسیم کرد:

محافظ های شیشه ای مقاومت بیشتری نسبت به محافظ های پلاستیکی و طلقی دارند و امنیت بیشتر تلویزیون را تضمین می کنند.

در عین حال، این محافظ ها از صفحه تلویزیون در برابر خراش های بیشتر محافظت می کنند. محافظ های پلاستیکی به اندازه محافظ های شیشه ای در جلوگیری از خراش روی تلویزیون ها خوب نیستند.

اما از طرفی کیفیت تصویر و روشنایی تلویزیون را کمتر کاهش می دهند و برخی از آنها به قدری نازک و شفاف هستند که حتی متوجه حضور آنها روی صفحه تلویزیون نمی شوید.

بهترین مارک محافظ صفحه نمایش

مارک های معروف محافظ صفحه نمایش عبارتند از:

  • وروان
  • سلکسون
  • اس اچ (SH)
  • ویزومکس

نکات مهم محافظ صفحه‌نمایش تلویزیون

جدا از محافظت از نمایشگر توسط این محصول، همچنین به‌عنوان فیلتر در برابر 96 تا 99% اشعه ماوراءبنفش از چشم و پوست محافظت به عمل خواهد آورد و از مقاومت در برابر انعکاس نور و اشعه UV برخوردار است و هنگام استفاده در محیط‌های پرنور، فشاری به چشم وارد نمی‌کند.

محافظ صفحه‌نمایش تلویزیون حتی به‌آسانی تمیز خواهد شد و تنها با استفاده از یک دستمال می‌تواند گردوغبار روی آن را تمیز کرد.

هنگامی‌که محافظ صفحه‌نمایش تلویزیون را نصب می‌کنید مشاهده خواهید کرد که با اندکی فاصله از نمایشگر اصلی قرار خواهد گرفت اگر دلیل آن را بخواهید باید عنوان کنیم که با روشن بودن تلویزیون، دمای نمایشگر افزایش خواهد یافت

و حال اگر محافظ به صفحه چسبیده باشد حرارت همچنان افزایش خواهد یافت اما این کار باعث جریان یافتن هوا بین محافظ و نمایشگر خواهد شد و حرارت را کاهش خواهد داد.

اندازه استاندارد این محافظ صفحه‌نمایش روی بلندگوها را نمی‌پوشاند پس صدا همچنان واضح خواهد بود.

محافظ صفحه نمایش وروان مناسب برای تلویزیون 49 اینچ

مزایا و معایب محافظ صفحه تلویزیون

از آسیب رساندن به صفحه تلویزیون خودداری کنید

ادامه مطلب  خرید بهترین اسپیکر میکرولب + بررسی مشخصات فنی

صفحه تلویزیون مهم ترین و ضعیف ترین قسمت تلویزیون است. بنابراین، منطقی است که بخواهید از تلویزیون خود در برابر تهدیدات احتمالی محافظت کنید.

بدون کاهش کیفیت تصویر

بدون شک یکی از دلایل خرید تلویزیون های جدید کیفیت بالای تصویر آنهاست. با خرید یک محافظ صفحه نمایش خوب می توانید از کیفیت بالای تصاویر لذت ببرید و نگران از دست دادن حتی یک پیکسل از تصاویر نباشید.

نامرئی بودن محافظ

یک محافظ صفحه خوب علاوه بر اینکه وظیفه اصلی خود را انجام می دهد، سعی می کند خود را نامرئی کند و از دید پنهان کند، زیرا زیبایی تلویزیون یکی از دلایل اصلی خرید تلویزیون است و اگر قصد نصب صفحه تلویزیون را دارید محافظ، ظاهر تلویزیون خواهد بود بهتر است روش دیگری را برای محافظت از تلویزیون انتخاب کنید.

بدون تغییر رنگ تصاویر

محافظ صفحه ساخته شده از متریال Grand A هیچ تداخلی با رنگ ها نخواهد داشت و می توانید به راحتی از تصاویر و رنگ های اصلی لذت ببرید.

 

خش

محافظ صفحه نمایش واقعی از پلیمر متیل متاکریلات ساخته شده است و مقاومت نسبتا بالایی در برابر خراش نشان نمی دهد. بسیاری از سودجویان به جای استفاده از این پلیمر از پلیمرهای بازیافتی و فرمول شکسته استفاده می کنند که باعث زرد شدن و کدر شدن آج می شود. البته بدون شک همه دوست دارند به جای خراشیده شدن تلویزیون، این اتفاق برای محافظشان بیفتد.

جذب گرد و غبار در هوا

پس از برداشتن پوشش، پلی متیل آکریلات از نظر الکتریکی بی صدا و جذب گرد و غبار می شود. با گذشت زمان این حالت نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

منعکس کننده بودن

محافظ های صفحه تا حدودی نور محیط را منعکس می کنند و این یکی از ایرادات آنهاست که با حرکت دادن تلویزیون یا منابع نور قابل کنترل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا