سایر

تفاوت گلدان سفالی دسته دار دیواری با مدل های دیگر چیست؟

امروزه استفاده از فضاهای سبز برای زندگی کردن بسیار مهم است و می تواند باعث ایجاد آرامش خاصی در افراد شود. از این رو طراحان و کارشناسان سعی کرده اند از گلدان سفالی با قیمتی ارزان استفاده کنند تا تمامی افراد بتوانند آن را خرید و مورد استفاده در زندگی خود قرار دهند. استفاده از گیاهان در منزل نه تنها باعث زیبایی فضا می شود بلکه هوای تازه را به خانه وارد می کند و از نظر علم فنگشویی نیز بسیار مفید می باشند.

از آنجایی که اگر از گلدانهای سفالی زیبا برای گیاهان داخل ساختمان خود استفاده کنید روحیه و خلق و خوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد بهتر است از گلدانهای سفالی برای گیاهان خود خریداری کنید که دارای نقش و نگار بسیار زیبایی هستند.

تفاوت گلدان سفالی دسته دار دیواری با مدل های دیگر چیست؟

مواد اولیه ای که برای ساخت ظروف سفالی مورد استفاده قرار می گیرد دارای دو ویژگی هستند که یکی از این دو ویژگی بسیار مهم این است که می توان خاک رس را در حرارت بالا قرار داد تا مقاومت پیدا کند. با ما همراه باشید تا تمامی مراحل شکل گیری ظروف سفالی را در سایت آراد برندینگ به شما آموزش دهیم.

با حرارت دادن خاک رس می توانید محصول نهایی را در برابر آب مقاوم کنید و این موضوع می تواند کیفیت و مرغوبیت گلدان سفالی را افزایش دهد. خاک رس ماده ای نسوز است و تحمل دمای بسیار بالا را دارد و اگر در ساخت ظروف سفالی از مواد دیگری در خاک رس استفاده شود در حرارت بالا می تواند مانع از ذوب شدن آن مواد ترکیب شده با خاک رس شود.

ادامه مطلب  فروش مشعل گازوئیلی اصفهان

 

گلدان سفالی دیواری

خاک رس به صورت طبیعی از زمین استخراج می شود و طی مراحلی خاص به خاک مخصوص سفالگری تبدیل می شوند. گلدان سفالی دیواری را می توانید برای حیاط و یا داخل ساختمان خود استفاده نمایید و آن را طبق سلیقه شخصی و محیطی که قرار است گلدان بر روی آن نصب شود انتخاب نمایید.

گلدان سفالی دیواری

گلدانهای سفالی دارای ظرافت خاصی هستند که می تواند در مرور زمان در محیطهای آب و هوایی مختلف مورد آسیب قرار بگیرد. گلدانهای سفالی در قسمت انتهایی خود دارای زهکشی هستند که باعث می شود آب اضافی موجود در خاک از این قسمت خارج شود. گلدان سفالی دیواری گزینه مناسبی برای تزئین حیاط و دیوارهای مکانهایی است که به صورت سنتی دیزاین شده اند و می توان درون آن از گیاهان آپارتمانی طبیعی و مصنوعی استفاده نمود.

برای نصب گلدانهای سفالی می توانید از دریلهای مخصوص این نمونه از گلدان استفاده نمایید که کار را برای شما بسیار آسان می کند. برای خرید گلدان سفالی دیواری و گلدان پلاستیکی در سایزهای مختلف می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

این مجموعه سالیان زیادی است که در حوزه فروش غیر حضوری و آنلاین فعالیت می کند و همین موضوع باعث شده است که مشتریان زیادی از سراسر کشور به خود جلب نماید. برای سفارش این نمونه از محصول می توانید فرمی که در قسمت فروش عمده قرار دارد را پر نمایید و مشخصات کامل خود و آدرس دقیق محل تحویل بار را وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

ادامه مطلب  محدودیت هایت را به وسیله ی سود پرک کنار بگذار

 

گلدان سفالی دسته دار

برای ساخت یک گلدان سفالی بزرگ دسته دار باید از خاک رس و سرامیک استفاده کنید و با دست یا دستگاه های پیشرفته به آن فرم دلخواه را بدهید و سپس درون کوره با حرارت بالا قرار داده تا آب اضافی آن تبخیر شود و شکل نهایی را به خود بگیرد و از مقاومت بالایی برخوردار شود.

سفالگر می تواند قبل یا بعد از قرار دادن گلدان یا ظروف داخل کوره آن را با استفاده از ابزار و رنگهای مخصوص که برای سفال مناسب است تزئین نماید اگر از گلدانهای سفالی برای گیاهان خود استفاده می کنید می توانید با استفاده از رنگهای اکرلیک یا رنگ روغنی بدنه ی داخلی و خارجی آن را عایق بندی کنید تا آب و مواد مغذی خاک از آن خارج نشوند.

گلدان سفالی دسته دار

گلدان سفالی دسته دار دارای یک عیب بسیار بزرگ هستند و آن نیز وزن سنگین گلدان بوده که ممکن می باشد دسته های کناری آن نتواند وزن گلدان را کنترل کند و دچار شکستگی شود.

اگر در منزل خود گلدان سفالی قدیمی دارید و می خواهید مجدد از آن استفاده کنید بهتر است برای نیم ساعت آن را داخل آب قرار داده تا املاحی که درون آن جمع شده است از دیواره و کف جدا شود و سپس بشویید و با استفاده از ضد عفونی کننده مخصوص گلدان و خاک آن را برای کاشت مجدد گیاه آماده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا