سایر

ثروت می خواهی تنبلی را کنار بگذار

برای ثروتمند و پولدار شدن هیچ‌گاه کارهای خود را به تعویق نیاندازید. بهترین راه برای کنار گذاشتنِ تنبلی این است که «قانون ۵ ثانیه» را اجرایی کنید. این قانون می‌گوید که اگر برای شروع، یا ادامه دادنِ کاری، هیچ انگیزه‌ای ندارید، با خود تا از 5 تا 1 (به‌صورت معکوس) بشمارید و فارغ از بهانه‌های ذهنی‌تان، خود را به‌سمتِ انجامِ آن کار پرتاب کنید و این رو بسیار به من کمک کرد تا بتوانم قدم اول را بردارم و تجارت را با محصول چوب گردو شروع کردم و به پول فراوان رسیدم.

چوب گردو خام

چوب درختان گردو دارای چگالی بالایی می باشد که برای تولید مبلمان و مجسمه چوبی کاربرد بسیاری داشته و چوب گردو خام هرگز کوتاه نمی شود و در دنیای مبلمان سفارشی، دارای اهمیت بالایی می باشد و بخاطر فشرده بوده الیاف داخلی آن بخوبی برق منبت کاری یا ماشین کاری بروی آن قابل دیدن است.

چوب گردو خام به خاطر رنگ تیره و سنگین آن مورد احترام بوده است و انواع مختلفی از درختان گردو وجود دارد که گردوی سیاه شرقی اغلب برای محصولات چوبی استفاده می‌شود و درختان زیبای در شهرهای مختلف می روید.

این درخت می تواند ۱۰۰ فوت قد یا بیشتر داشته باشد و با قطر ۳۰ تا ۴۰ اینچ باشند که یک دانه سازگار را فراهم می کند که کار با آن را فوق العاده می کند.

چوب گردو خام

چوب گردو خشک

رنگ چوب گردو خشک به رنگهای متفاوتی می باشد که زرد کم رنگ و خاکستری تقریبا به یک سفید زیاد می رسد.

چوب درخت قسمت ریشه در یک درخت گردو با چوب صندل با رنگهای غنی که شامل طیف وسیعی از لباسهای تیره و قهوه ‌ای روشن با رنگهای ارغوانی خاکستری بوده که اشعه قرمز و رگه ‌های تیره شامل می‌شود.

ادامه مطلب  اگر تفکر پولداری داشته باشید قطعا پولدار میشوید

معمولا در دکوراسیون داخلی از چوب گردو خشک استفاده می شود که کاربرد آن برای میز و کابینت رایج بوده و بخاطر کیفیت بالایی که دارد از دوام فوق العاده ای برخوردار است.

گردو چوب خوبی برای تولید مبلمان است و بخاطر دارا بودن چگالی بیشتر نسبت به بقیه چوبها در تولید مبل و میز مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد.

چوب گردو خشک

چوب گردو تکانی

چوب گردو تکانی یکی از بهترین مواد اولیه برای مجسمه های چوبی می باشند که بدون داشتن موج و گره برای منبت کاری برجسته آن کاربرد دارد و به مرور زمان دچار پوسیدگی یا زرد شدن نمی شود.

در تولید صنایع چوبی قیمت محصولاتی که از چوب گردو سیاه ساخته شده ان بیشتر است اما بخاطر کم بودن آن در بازار از قیمت بالایی برخوردار هستند.

 

درخت گردو چوب با رنگ قهوه ‌ای کم رنگ و خاکستری تیره یا سیاه را می سازد یکی از راه های شناسایی این درخت بوی گردو ایی است که می دهد و بوی تند مانند فلفل دارد که بخوبی قابل تشخیص می باشد.

چوب گردو تکانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا