سایر

خرید مقوا کرافت رنگی

مقوا کرافت صنعتی رنگی و کاغذ کرافت سفید از آنجایی که در فرایند تولید آنها از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده است با محیط زیست سازگار می باشد به همین دلیل به عنوان بهترین نوع از مقواها برای بسته بندی محصولات انتخاب شده اند.

مقواهای کرافت بسته به طبیعتی که دارند به راحتی نمی توان آنها را لمینیت کرد یا لایه ای به راحتی بر روی آنها قرار داد.

به همین خاطر عملیات بازیافت بر روی آنها به راحتی امکان پذیر می باشد به همین دلیل جزء محصولات بازیافتی به شمار می آیند.

خرید مقوا کرافت رنگی

جالب است بدانید که بافت خشن و همچنین رنگ طبیعی که مقوا کرافت دارد برای بسیاری از افراد صاحب برند به یک مزیت تبدیل شده است، سفارش این محصول از طریق سایت آراد برندینگ قابل انجام می باشد.

این محصول دارای کاربرد فراوان می باشد و استفاده از بسته بندی هایی با مقوا کرافت موجب زیباتر دیده شدن قفسه ی فروش می شود و موجب جذب مشتری می شود.

یکی از مهم ترین مواردی که باید هنگام طراحی مقوای کرافت در نظر گرفت نحوه ی دیده شدن رنگها می باشد.

رنگها بر روی این نمونه از مقواها به دلیل زمینه ی قهوه ای که دارد به صورت کاملا متفاوتی نسبت به مقواهای سفید دیده می شود درخشش رنگ بر روی مقواهای کرافت کم می باشد به همین خاطر رنگها بر روی این نوع از مقواها مات دیده می شود.

 

مقوا کرافت صنعتی سفید

برای بسیاری از افراد سوالی پیش می آید که چرا از مقوا کرافت صنعتی سفید و یا رنگی به صورت گسترده در طراحی استفاده می شود؟

ادامه مطلب  با قدرت موانع رسیدن به ثروت را کنار زدم و میلیاردر شدم

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب این نوع کاغذ وجود دارد به عنوان مثال همه ما می دانیم یک سری از افراد اهل هنر نقاشی هستند و بر روی طرحهای خودشان بسیار حساس، به همین دلیل تمایل دارند اثرهایی که به تصویر می کشند تا مدت زمان طولانی مشکلی پیدا نکند و باقی بماند به دلیل اینکه مقواهای کرافت دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش هستند

بهترین گزینه برای این هنرمندان به شمار می روند، از طرف دیگری قیمت این نوع از کاغذ نسبت به نمونه های دیگر بسیار پایین است و افراد می توانند به راحتی با هر سطح درآمدی آن را تهیه کنند، بزرگترین ویژگی یک محصول می تواند قیمت پایین همراه با کیفیت بالا باشد.

البته یک سری از دفاتر هم هستند که به صورت کلی با این نوع از کاغذ درست شده اند و به آنها دفتر کرافت گفته می شود طراحان و هنرمندان عزیز می توانند این نوع از دفتر را نیز تهیه کنند و طرحهای خودشان را بر روی آن پیاده کنند.

مقوا کرافت صنعتی سفید

یکی از نکات مهم خرید مقوا کرافت این است که بهتر است این محصول به صورت رولی تهیه شود ممکن است شما گمان کنید که نمونه های رولی این محصول به دلیل اینکه کیفیت پاینی دارند با قیمت مناسب به فروش می رسند اما اصلا این طور نیست بلکه به دلیل اینکه در زمان خرید کاغذ کرافت به صورت رولی هزینه ای صرف برش آن می شود

قیمتش برای شما ارزان تر تمام خواهد شد بعضی از مواردی که شما می توانید از این محصول استفاده کنید را در این قسمت به شما معرفی می کنیم تا در خرید رولی آن مسمم تر شوید:

ادامه مطلب  برنامه هایی که داشتم را عملی کردم و ثروتمند شدم

شما می توانید برای تزئین سفره های خودتان از این نوع کاغذ استفاده کنید تا جلوه بسیار جالبی به آن بدهید.

 

بسته بندی مقوا کرافت صنعتی رنگی

امروزه بسیاری از رستوران داران از مقوا کرافت صنعتی رنگی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند زیرا بسته به سبکی که دارد موجب زیباتر دیده شدن بسته بندی می شود.

یکی از طراحیهایی که بر روی مقوا کرافت و کاغذ کرافت نازک باعث دوچندان شدن زیبایی می شود استفاده از طلاکوب و همچنین برجسته سازی می باشد.

این کار علاوه بر اینکه موجب زییاتر دیده شدن مقوا می شود به بهتر دیده شدن مقوا در بسته بندی فروشگاه هم می تواند کمک شایانی کند.

امروزه استفاده از جوهر سفید بر روی چاپ کرافت بسیار رایج شده است زیرا ترکیب رنگ سفید بر روی کاغذ کرافت باعث زیباتر دیده شدن کاغذ کرافت می شود و در حال حاضر یکی از بهترین نوع از چاپها تا به امروز شناخته شده است.

بسته بندی مقوا کرافت صنعتی رنگی

یکی از ویژگی های مهم مقوا کرافت رنگی مقاومت بالای آن می باشد، امروزه استفاده از جوهر سفید بر روی کاغذهای کرافت یک پروسه ی به نسبت سخت می باشد به همین دلیل احتمال این وجود دارد که برخی از چاپخانه ها امکان چاپ با این جوهر را نداشته باشند.

یکی از مرغوبترین نوع از مقوا های کرافت و کاغذ کرافت روغنی که به صورت عمده به فروش می رسد و بازار خوبی دارد مقوا کرافت صنعتی نوع نچرال می باشد زیرا این نوع از مقواها خلوص بالایی دارند به طوری که در تولید آنها از هیچگونه خمیر بازیافتی استفاده نشده است.

ادامه مطلب  چطور قرن بیست و یک میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا