فال روز

فال حافظ ۲۵ اردیبهشت ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال حافظ یکی از روش های پیش بینی و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر غزل از ابیات و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های آن به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 20 حافظ

روزه تمام شد و عید آمد و دلها بلند شد

ناهارخوری خمخانه در حال جوشیدن بود و مجبور شدیم آن را بخواهیم

نوبت زاهد فروشان گران تمام شد

زمان دویدن و دویدن است

فروردین ماهی عزیز… تو دل پاکی داری و نیتت همیشه خیر است، چرا از هوا گله می کنی؟ تسلیم خدا باش تا تمام تاریکی ها و تباهی های زندگیت تمام شود. با سرنوشت او مخالفت نکنید. خدا بهتر از هرکسی از حال دلت میدونه. تعداد کمی از دوستان شما درد دارند، اما شما می توانید با صداقت و پاکی دل زندگی خوبی داشته باشید. به دستورات خدا عمل کنید و بقیه را به خدا بسپارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 25 حافظ

گل حمرا شکوفا شد و بلبل مست شد

دعای شاد باد صوفیان پرستش

شالوده توبه که در سنگ محکم نهاده شده است

ببینید کدام طرف شیشه شکسته است

مه، می عزیز… جاه طلب نباش، اما در عین حال، به تلاش برای ارتباط با شریک زندگی خود ادامه بده. سرنوشت شما طوری است که باید با تلاش و انرژی مضاعف به همه چیز برسید. برای رسیدن به هدف خود را تزکیه کنید، اما از یاد خدا غافل نشوید و در برابر او سر تعظیم فرود نیاورید که همه چیز را از دست می دهید. هیچ آسایشی بدون تحمل سختی و تلاش به دست نمی آید، پس بدانید و آگاه باشید که زندگی بهتر در سایه تلاش است.

فال روزانه حافظ متولدین خرداد

غزل شماره 84 حافظ

وقتی ماه روزه تمام شد ساقی بیاورید

فصل عزت و نام گذشت

زمان گرانبها رفته است، بیایید عدالت را رعایت کنیم

زندگی ای که بدون حضور صراحی و جم گذشت

جون ماهی عزیز… به گذشته خود فکر کنید. برای خودت چی داری؟ برای آینده ات چه کردی؟ زمان مانند رعد و برق و باد گذشت و تو از عمرت بهره ای نبردی. همه اینها به خاطر غرور نابجای شماست. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا بتوانید همه چیز را از نو بسازید. از خدا بخواهید و به درگاه او توبه کنید تا جان از دست رفته شما برگردد و قلب پر از نفرت شما پاک شود.

ادامه مطلب  فال فرشتگان ۱۱ اسفند ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 147 حافظ

بوی صبا مرا با تبلیغات بمباران کرد

که روز سختی و اندوه را کوتاه کرد

جام جم تا خواننده های صبح

قول باد صبح را بیاورد

قوس عزیز… فال شما بسیار زیبا و درخشان است و این به نیت پاک شما برمی گردد. بشارتی به شما خواهد رسید که پایان رنج است. تغییر در راه است و شانس به نفع شما خواهد بود. برای رسیدن به هدف سختی ها و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، اما در نهایت به آنچه دلتان می خواهد می رسید و آرزویتان برآورده می شود. هرگز خدا را فراموش نکنید تا لطف و رحمت او همیشه شامل حال شما باشد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد

غزل شماره 150 حافظ

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا مدام مست هستند

بدین ترتیب زیر نوبت زلف، دانه خال قرار داد

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

مرداد ماه های عزیز… بالاخره زمان موفقیت شما فرا رسیده است. پیروزی خود را از دیگران دریغ نکنید. مراقب اطرافتان باشید، برخی افراد سعی می کنند جلوی پیشرفت شما را بگیرند. تمام تلاش خود را بکنید، خداوند دسیسه های آنها را خنثی خواهد کرد. بعضی ها نمک می خورند و نمکدان ها را می شکنند، اینها در ظاهر دوست شما هستند، اما از آنها دوری کنید، آنها دشمنی بیش نیستند. خانواده خود را آرام کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 177 حافظ

نه، آن که صورت سرخ دارد عشق را می شناسد

نه، کسی که آینه می‌سازد، مانع می‌داند

نه کسی که سرش را کج کند و سریع بنشیند

کلاه سر گذاشتن و آیین عبادت را می داند

شهریور ماهی عزیز… صبر و بردباری شما در برابر شکست ها و شکست های گذشته، گفتن آسان و سخت عمل کردن است، همه می توانند متظاهر و مغرور باشند، اما واقعاً خوب و شایسته بودن برای همه نیست. گول ظاهر را نخورید و بر اساس آنچه می بینید تصمیم بگیرید. مراقب افرادی باشید که سعی در کلاهبرداری از شما دارند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. توصیه های فرد کناری خود را بپذیرید و دست او را رد نکنید. اگر از کمک او استفاده کنید به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

ادامه مطلب  فال روزانه ۶ فروردین ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 225 حافظ

ساقی هادس با سرو و گل و لاله راه می رود

وین به بحث با ترینیتی می رود

می گوید که نوواروس چمن در سلامت کامل بود

کار در آن زمان به سمت صنعت دلالی رفت

مهر ماهی عزیز… بخت در خانه ات را زده است و به زودی دست سرنوشت موقعیتی را برایت فراهم می کند تا در مدت کوتاهی به موفقیت های بزرگ دست یابی؛ تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلفی در آن آمده اند و رفته اند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نباشید زیرا می تواند عقل و ذهن شما را از بین ببرد و شما را به بیراهه بکشاند. مراقب خودت باش و از راه درست غافل نشو. همیشه مواظب خدا باشید زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

فال روزانه متولدین آبان ماه

غزل شماره ۲۷۶ حافظ

باغبان پنج روز در مورد گل ها صحبت کرد

صبر بلبل برای تعقیب خار هجران لازم است

آه دلم به درد مانال بسته است

یک جوجه باهوش وقتی به دام بیفتد باید آن را تحمل کند

آبان ماهی عزیز…کسی که قصد انجام کاری را دارد و می خواهد به چیزی یا فلانی برسد، برای رسیدن به آن باید همه سختی ها را انجام دهد. آنچه درست است را انجام دهید. برای رسیدن به هدف فقط به دانش نیاز نیست، دانش باید با ایمان قوی و گام های استوار تا نتیجه همراه باشد. پس از غرور دست بردارید و تلاش کنید. حسابداری چندان خوب نیست، دست سخاوتمندی برای رسیدن به هدف داشته باشید. هرچقدر هم قوی باشی باز هم به کمک خدا نیاز داری. پس بر پروردگار توکل کن و معطل نکن و دست از تعلل برندار.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۹۶ حافظ

اگر طالع بینی کمک کند، دامن او را روی زمین می آورم

اگر من ریسمان فضل را بکشم، او ریسمان شرافت را خواهد کشید

این قلب پر امید من در کنار کسی بسته نشد

اگرچه کلمات داستان من آن را همه جا با خود حمل می کنند

آذر ماهی عزیز… راه سختی را آغاز کرده اید و امیدوارم با تلاش به نتیجه مطلوب برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را دلسرد کرده اند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان از بهترین صفات انسان است. گاهی فکر می کنید تمام تلاش هایتان بی نتیجه بوده است، بدبینی و تردید را از خود دور کنید. بر خدا توکل کن و به اهل بیت بخصوص حضرت علی (ع) توسل کن.

ادامه مطلب  فال حافظ ۲۶ اسفند ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال روزانه حافظ متولدین آذر

غزل شماره 312 حافظ

انسانیت پایان صلح است

منزه است خدایی که به برترین نعمت اقرار دارد

کجاست خبر خوشی که این پیروزی را بشارت داد؟

تا بمیرم در رکاب خود زر و سیم خواهم پوشید

دی ماهی عزیز… مژده به اینکه سلامتی و آرامش به تو برمی گردد و فردی که منتظرش بودی به سراغت می آید، کسی که تو را آزرده خاطر کرده، وضعیت خوبی ندارد. دروازه رحمت به روی شما باز است و ظلم به سوی آن حرکت می کند. پشیمان شد، اما پشیمانی برایش فایده ای ندارد. آنها خبرهای خوب و بد او را به شما می دهند. راز خود را حفظ کن وعده شکسته شما برای شما خوب است و دادن یک قول جدید تجربه بسیار خوبی است. شادی خود را با دوستان وفادار خود به اشتراک بگذارید.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن

غزل شماره 324 حافظ

با این حال، یک گره در کار من وجود داشت

من هنوز از کرم او چشمانم گشاد شده است

نرویم روی کریر قرمز که چو جم

خون قلبم به صورتم عکس می دهد

باچمن ماهی عزیز… عشق برایت غم های زیادی به بار آورده است اما تو همچنان منتظر گشایشی در کارت هستی. ناامیدی و ناامیدی را در خود راه ندهید. به هدفت ایمان داشته باش و با تمام تلاشت به سمتش برو. شانس شما بیدار خواهد شد و زندگی شما شیرین خواهد شد. به زودی فرصتی خواهید داشت که با او صحبت کنید. اگر در کار خود ثابت و صادق باشید و ریا و ریا را رد کنید، می توانید اعتماد مردم را به خود جلب کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 336 حافظ

با خبرهای خوب از خواب بیدار خواهم شد

من پرنده ام و از دام دنیا برخیز

تو را می ستایم که مرا بنده خود می خوانی

بیا از دست فاحشه بلند شویم

اسفند عزیز… فرصت های پیش روی خود را تا زمانی که وقت و فرصت دارید غنیمت بشمارید. این موقعیت ها می توانند شما را بسیار به هدفتان نزدیک کنند. شما قدرت اراده کافی دارید، پس ناامید نشوید. به خدا توکل کنید و با مشورت در کار موفقیت خود را تضمین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا