فال روز

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 26 بهمن ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید


سایت کافه نیوز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال هایی است که در بین ما ایرانی ها طرفدار دارد. ما در سایت کافه نیوز تلاش کرده ایم تا فال روزانه و دقیق شیخ بهایی را برای شما عزیزان تهیه و ارائه کنیم. سپس فال خود را بخوانید.

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین فروردین

اردیبهشت ماه عزیز… مدتی است که درگیری های ذهنی زیادی داشته اید و حسرت گذشته یا ترس از آینده اجازه نمی دهد روزها را با آرامش سپری کنید. سعی کنید افکار خود را بر لحظه حال متمرکز کنید. زندگی در زمان حال کلید رهایی از استرس و نگرانی است. اگر برای اصلاح رابطه خود با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود مشاجره لفظی داشته اید، بهتر است نقش خود را در به هم خوردن رابطه بپذیرید و طرف مقابل را سرزنش نکنید.

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت عزیز، اردیبهشت بهترین روز برای رسیدن به اهداف امروز است. شما ایده های جدیدی در ذهن دارید، پس دست به کار شوید. اگر دوستان و آشنایان شما را احمق خطاب کردند، ناراحت نشوید، زیرا سطح تفکر آنها اصلا مورد تایید شما نیست. با ساز فکری خود برقصید!

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین خرداد

جون ماهی عزیز… امروز قبل از اینکه به دریا بروید و با هر موقعیتی که برایتان پیش می آید مبارزه کنید، یک قدم به عقب بردارید و همه جوانب را در نظر بگیرید. اخیراً بسیار جسور بوده‌اید و ریسک کرده‌اید، اما اکنون زمان آن است که خودداری کنید و حساب کنید. به واکنش های اطرافیان خود توجه کنید و به نظرات و انتقاداتی که از آنها می شنوید فکر کنید، زیرا می توانند به نکات مربوط به موقعیت شما توجه کنند که از دید شما پنهان مانده است. نسبت به آنچه می شنوید باز باشید و با پذیرش آنچه می شنوید افق دید خود را گسترش دهید.

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین تیرماه

تیرماهی عزیز… امروز مثل زنبوری که از گلی به گل دیگر می گذرد مدام با این و آن حرف می زنی و پرحرفی تو برای همه کاملاً مشخص است. شما در انجام چند کار بسیار خوب هستید، اما در حال حاضر فشار زیادی روی خود احساس می کنید و شاید به همین دلیل است که اینقدر صحبت می کنید و در واقع سعی می کنید دیگران را روی شانه های خود قرار دهید. بار خود را با خود تقسیم کنید. خاطرات یک زخم قدیمی در پشت ذهن شما را آزار می دهد، یک زخم درمان نشده عفونی می شود و مدت زیادی طول می کشد تا بهبود یابد.

ادامه مطلب  فال روزانه ۱۹ فروردین ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

طالع بینی شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین مرداد

آگوستوس عزیز… اگر بخواهیم احساس امروزت را در قالب یک تجربه ملموس خلاصه کنیم، مثل کسی هستی که روی زمین، هرچند اندک، پول پیدا کرده است. این احساس که درست زمانی که حتی به آن فکر نمی کنید، یکی به شما توجه می کند و می خواهد شما را خوشحال کند. سعی کنید این حس خوشایند را در اقوام و دوستان خود ایجاد کنید و حال خوب خود را به دیگران بدهید. امروزه روابط اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید، اگر با جریان حرکت کنید، دقیقاً به همان جایی می رسید که باید باشید. به خودتان اجازه دهید که ماجراجو باشید. همیشه لازم نیست فقط از یک طریق به مقصد مورد نظر برسید.

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین شهریور

شهریور ماهی عزیز… امروز روحیه شما به اطرافیانتان بستگی دارد. یک لحظه شما بالای ابرها خواهید بود و لحظه ای دیگر روی زمین خواهید بود و احتمال کمی وجود دارد که حد وسطی برای وضعیت شما وجود داشته باشد. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که با افرادی ارتباط برقرار کنید که نگرش مثبتی دارند و می توانند راه حل های مفیدی برای مشکلات شما ارائه دهند. بحث هایی که دیروز با کسی که دوستش دارید داشتید امروز به توافقات متقابل منجر می شود. این وضعیت بحث و حل مشکلات را بسیار ساده تر می کند.

فال شیخ بهایی 26 بهمن ماه متولدین مهر

مهرماهی عزیز… امروز با وجود اینکه می خواهید احساسات و مشکلات شخصی خود را در خانه رها کنید و با خیال راحت به محل کارتان بروید، گریزی از آنها نیست. کمی شجاع باشید و مقاومت را کنار بگذارید و اگر در بین همکارانتان فردی است که به او اعتماد دارید، کمی با او صحبت کنید. گفتگوی خوب با فرد مناسب همیشه ارزشمند است. عشق به سمت شما می آید و شما پرشورتر از همیشه خواهید بود. مراقب باشید در مورد فردی که جذب او شده اید خیلی هیجان زده نشوید و در مورد او و احساسات خود غیرمنطقی باشید.

ادامه مطلب  فال فرشتگان ۳ خرداد ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین آبان ماه

ماهی های عزیز… امروز احساسات شما در حالتی قرار گرفته اند که احساس می کنید دیگ در حال جوشیدن است که هر لحظه ممکن است منفجر شود. سعی کنید رفتار خود را زیر نظر داشته باشید و جلوی خود را بگیرید. عصبانیت شما را به جایی نمی رساند. تمرکز انرژی بر روی انجام کارهای خانه و تمیز کردن خانه یکی از بهترین راه ها برای آرامش است. اگر مشکلات مختلف شما را عصبانی کرده است، به جای اینکه عصبانیت و ناراحتی خود را بر سر همسرتان بردارید، سعی کنید با او آرام شوید. صحبت های کوچک هنگام پیاده روی یا نوشیدن یک فنجان چای داغ به شما آرامش می دهد.

فال 26 بهمن شیخ بهایی برای متولدین آذر

آذرمخی عزیز… امروز یکی از روزهایی است که عزت نفس شما سر به فلک می کشد. متأسفانه ممکن است قربانی احساسات بیش از حد خودتان شوید و بیش از آنچه در نظر داشتید صحبت کنید و به جای رسیدن به خواسته هایتان، در نهایت دچار مشکل شوید و از گفته هایتان پشیمان شوید. با رفتار خود باعث می‌شوید دیگران از شما توقع بیشتری داشته باشند و با این کار زمینه تحریک و ناراحتی آنها را فراهم می‌کنید. اگر واقعاً قصد انجام کاری را ندارید، به کسی قول های پوچ ندهید.

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین دی ماه

ماه عزیز… دوست دارید در مرکز توجه باشید و دوست دارید همه فقط شما را ببینند، اما امروز احساسات متناقضی دارید و نمی خواهید خود را در معرض دید دیگران قرار دهید. اگرچه افکار زیادی در سر شما وجود دارد، اما نمی خواهید در مورد آنها با کسی صحبت کنید. اما حتی اگر وانمود کنید که همه چیز خوب است و شما خوب هستید، نزدیکان شما متوجه می شوند که شما عادی نیستید. تعیین حد و مرز بین خود و دیگران بسیار خوب است، اما همچنین باید افراد قابل اعتمادی داشته باشید که سنگ صبر شما خواهند بود و به شما در رسیدن به آرامش کمک می کنند. اگر کسی را قبول ندارید لااقل دلتان را به روی عشقتان باز کنید.

ادامه مطلب  فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا ۳ خرداد ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید

فال 26 بهمن شیخ بهایی برای متولدین بهمن ماه

باخمن ماهی عزیز… امروز شرایطی برای شما پیش آمده که می توانید پلی بین واقعیت و آرمان های خود بسازید. انرژی و انگیزه کافی برای رسیدن به خواسته هایتان دارید، پس از این فرصت استفاده کنید. سرمایه گذاری در آموزش می تواند توانایی شما را برای ایجاد تغییراتی که می خواهید در زندگی خود و دیگران ایجاد کنید، افزایش دهد. همه روابط عاطفی باید دوره های سختی و مشکلات را پشت سر بگذارند. اگر رابطه شما بعد از این همه فراز و نشیب ادامه پیدا کرد، می توانید از انتخاب خود مطمئن باشید.

فال شیخ بهایی 26 بهمن برای متولدین اسفند

اسفند عزیز… امروز روز مناسبی است که تمام برنامه هایتان را روی کاغذ بیاورید. اهداف خود را بنویسید و بدانید که برای رسیدن به آنها باید چه مسیری را طی کنید. اگر راه یا مسیر درستی برای رسیدن به آنها پیدا نکردید، نگران نباشید، مهم این است که قدم به قدم پیش بروید و جزئیات هر یک از اهداف و برنامه های خود را در زمان مناسب برای رسیدن به زمان مورد نظر در نظر بگیرید. . طولانی ترین سفرها با اولین قدم شروع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا