سایر

فنونی طلایی برای کسب درآمد دلاری

تقریبا همه افراد به دنبال راهی برای کسب درآمد های دلاری هستند، اما کلید اصلی این راه نزد ماست، شما می توانید با یاد گیری و دریافت آموزش های لازمه وارد بازار تولید و عرضه انواع ذرت شوید و پول خوبی از این راه به دست آورید.

ذرت بو داده

مناسب ترین گزینه برای تهیه و تولید پاپ کرن ذرت بو داده می باشد که نوع آردی آن بسیار نرم و خوشمزه می باشد و علاوه بر مصارف خوراکی که آن را تفت می دهند می توان آن را به عنوان دارو استفاده نمود. این محصول می تواند تا حد بسیار زیادی افراد مصرف کننده را از ابتلا به بیماری قلبی عروقی حفظ کند و خطر ابتلا به سکته قلبی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. این محصول می تواند عفونتها و ناراحتیهای دستگاه بینایی را از بین ببرد و سبب سشلامت و بهبود عملکرد بینایی گردد.

ذرت بو داده

ذرت حلقه شده

بهتر است اول بخار پز کنیم سپس ذرت حلقه شده را درون کیسه هایی پلاستیکی یا ظروف درب دار قرار دهیم تا ماندگاری بهتری داشته باشند. نحوه آبیاری این نوع ذرت با دیگر انواع آن متفاوت می باشد زیرا جهت پرورش و رشد این نوع ذرتها به آب بیشتری برای آبیاری نیازمند می باشد بدین معنا که همیشه خاک آن مرطوب باشد. خانواده ذرتها بسیار گسترده می باشد، ذرت شیرین حلقه ای یکی از محصولات پر طرفدارو سرشار از خواص می باشد که به شکل های گوناگون مانند کنسرو ذرت یا خام  به فروش می رسند این نوع ذرت بافتی بسیار نرم و تردی دارد که کودکان و افراد سالمند از خوردن آن زیاد استقبال می کنند.

ادامه مطلب  بیشتر میلیاردر ها چه شغلی دارند

ذرت حلقه شده

ساخت دستگاه ذرت مکزیکی

نکته دیگری که در هنگام ساخت دستگاه ذرت مکزیکی صنعتی باید به آن توجه داشته باشید پیشخوان شیشه ای آن است که باعث دید بهتر مشتری شده و متقاضیان می توانند از کیفیت مواد اولیه این خوردنی اطلاع یابند چرا که اغلب مشتریان این محصول کودکان و نوجوانان هستند که سلامت این قشر برای جامعه و به خصوص خانواده آنها اهمیتی ویژه دارد. دستگاه های ذرت مکزیکی مرغوب و درجه بدنه ای تمام استیل دارند که با برق یا گاز و یا هر دو کار می کنند انواع دیگری از دستگاه های صنعتی دارای دو دیگ ذرت پز هستند که ظرف مدت کمتری حجم بیشتری از ذرت را به همراه مخلفات آن آب پز می کنند و مناسب مکانهای شلوغ و پر ازدحام است.

ساخت دستگاه ذرت مکزیکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا