سایر

قیمت عمده مغز فندق ایرانی

آجیل انواع بسیار زیادی دارد که یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنها فندق نمکی می باشد که از خواص بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از انواع فندق های موجود در بازار مغز فندق رست شده می باشد که یک محصول فرآوری شده از مغز فندق خام است که از طعم بینظیری برخوردار است امروزه بازار خرید مغز فندق رست شده با قیمت بسیار مناسب رونق بسیار خوبی گرفته است.

مغز فندق را میتوانید از فروشگاههای معتبر که تامین کننده فندق بصورت عمده میباشند و یا از سایتها و برندهای معتبری که فندق را بصورت عمده تامین و عرضه می کنند خریداری نمایید.

قیمت عمده مغز فندق ایرانی

به مناسبترین و بصرفه ترین قیمت تعیین می گردد و شرکت آراد برندینگ محصولات خود را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان سراسر کشور و نیز کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، گرجستان،  عمان، بلاروس، آذربایجان، گرجستان و آفریقا عرضه می کند.

مغز فندق از شکستن فندق با پوست چوبی و جدا کردن آن بدست می آید بعضی ازمشتریانی که طالب خرید مغز فندق بصورت عمده می باشند، مغز فندق را بصورت سفید و بدون پوسته قهوه ای می خواهند و بعضی از مشتریان مغز فندق را با پوسته قهوه ای خریداری می کنند.

گرچه گروهی از مشتریان سفارش خرید هر دو نوع مغز فندق را می دهند البته استفاده از مغز فندق با پوسته قهوه ای در تهیه کره فندق و خمیر آن موارد استفاده دارد، ولی مغز سفید فندق در آجیل ۴مغز و انواع دیگر آجیلها مصرف دارد.

فندق خام ایرانی

فندق منبع بسیار عالی از آهن و پروتیئن، آنتی اکسیدان و فیبر است که امروزه در بین خانواده های ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . این محصول سرشار از آنتی اکسیدان و ضد سرطان و التهاب است و برای قلب بسیار مفید می باشد.

ادامه مطلب  بادام درختی ایرانی خام

مصرف مغز فندق باعث کاهش قند خون می شود و در تقویت استخوان ها بویژه دندان ها موثر است.

فندق یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع آجیل است که در هرم غذایی هم جایگاه بسیار ویژه دارد .

فندق خام ایرانی

در ادامه به مهمترین ویژگی مغز فندق ایرانی می پردازیم:از فندق رست شده در سراسر دنیا برای تهیه انواع کیک ها , شکلات ها , دسرها و معجون ها در سراسر دنیا استفاده می شود که موجب طعم بسیار مطلوب آن می شود.

هر چه در فرآیند تولید فندق از کود حیوانی و همچنین آبیاری زیاد استفاده شود قطعا از طعم خوب وکیفیت بیشتری برخودار خواهد شد .

می توانید فندق رست شده را در منزل تهیه کنید که یکی از بهترین میان وعده ها برای کودکان است و می توانید آن را جایگزین انواع تنقلات مانند چیپس و پفک کنید.

فندق منبع بسیار خوبی از پروتین گیاهی می باشد از این رو افرادی که مبتلا به بیماریهای قلبی می باشند می توانند از فندق بعنوان یک جایگزین استفاده کنند

مغز فندق ایرانی طرفداران بسیار زیادی در کشورهای مختلف دارد و این موضوع باعث شده است که امروزه صادرات انواع مغز فندق رست شده نیز رونق بسیار خوبی بگیرد . البته بو دادن فندق باید با دقت انجام گردد تا مواد مغذی ارزشمند آن همچنان باقی بماند.

قیمت مغز فندق

درمقالات گذشته مطالبی در زمینه قبمت مغز فندق خام اشاره شد وعنوان گردید که قیمت مغز فندق بالاتر از قیمت فندق با پوست چوبی می باشد، حالیه به این موضوع می پردازیم که مغز فندق با پوست ارزانتر از مغزسفید فندق می باشد.

ادامه مطلب  با پولسازترین حوزه کاری آشنا شوید

قیمت مغز فندق در شهرهای مختلف متفاوت می باشد و دلیل آن هم دوری و نزدیکی از مبدا خرید فندق، کرایه حمل و غیره بوده که به قیمت محصول اضافه می گردد.

قیمت مغز فندق

حال که دلیل تفاوت قیمت عمده مغز فندق در شهرهای مختلف را دانستید بد نیست بدانید که تامین کننده هایی هستند که فندق را به قیمت مناسبتری عرضه می کنند و میتوانید با خرید از این نوع تامین کنندگان جبران هزینه های جانبی شما مانند کرایه ماشین و غیره خنثی گردد.

تامین کنندگانی که ذکر شد همان سایتها و برندهای معتبر می باشند که خرید از آنها بسیار مقرون بصرفه می باشد دراین سایت به عنوان مهمترین مرکز تامین کننده فندق در کشور انواع مغز فندق با قیمت بسیار مناسب واستثنایی به فروش می رسد.

لطفا در سایت ما ثبت نام کنید تا لذت یک خرید شیرین را تجربه نمایبد.

برای پیشگیری از پیری زودرس توصیه میشود در برنامه غذایی خود همواره مغز فندق را گنجانده تا از مواد معدنی و ویتامینها و سایر مزایای آن بهره مند گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا