چگونه یک فرد موفق و ثروتمند شویم؟
برای ثروتمند شدند راه های زیادی وجود دارد ولی اینکه شما در چه مدتی به آن برسید بسیار مهم هست. من برای شما راه حلی دارم که در کوتاه ترین زمان ممکن موفق شوید و یک زندگی عالی برای خود بسازید.
چرم مصنوعی فانتزی
چرم مصنوعی در محصولات بسیار متنوعی از قبیل مبل؛ کفش و یا پالتو و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از بهترین و با کیفیت ترین اختراعات بشر می باشد که زیبایی بسیار زیادی به زندگی افراد وارد نموده است. چرم یکی از ابزار و وسایل بسیار قدیمی برای استفاده افراد می باشد. از دوران اولیه و گذشته چرم به عنوان یک پوشش برای انسان ها مورد استفاده قرار می گرفته که این محصول را از حیوانات بسیار گوناگون تهیه می کنندکه از آن برای تولید کیف؛ کفش؛ کمربند و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنند. چرم مصنوعی فانتزی یکی از انواع چرم های مصنوعی می باشد که در طرح ها و مدل های بسیار شیک و کودکانه تولید و به بازار عرضه شده اند.
چرم درسا
اکثر برندهای چرم گران قیمت هستند اما چرم درسا با دیگر برندها تفاوت کلی دارد به گونهای که هدف از تولید این برند برای مشتریان مرفه و کسانی که درآمد بالایی دارند میباشد. شعار این شرکت «درسا، چرم لوکس» میباشد. مدیران این مجموعه، فقط به تولید لباسهای چرمی، کیف و کفش چرمی اکتفا نکردهاند. محصولات لوکس تجملاتی زیبا در این شرکت شامل موارد زیر میشود:
مبلمان، وسایل دکوری، لوازم تزئینی منزل و… هم تولید و به عرضه میرسانند. افرادی که بیشتر از این برند خرید میکنند دوست دارند مدلهای ساده در عین حال شیک و لوکس را خریداری کنند.
چرم مشهد
چرم مشهد برندی است که در سال 1375 شروع به کار کرده است و در لاین محصولاتی مانند کیف، کفش، لباس چرمی و… کار میکند. همچنین این شرکت محصولاتی از جنس چرم گاوی، بزی و گوسفندی را مورد استفاده قرار داده است. محصولاتی که شرکت چرم مشهد تولید میکند کمی گرانتر از قیمت بازار هستند. البته که تولید آنها از جنس چرم مرغوب و باکیفیت است.
چرم مشهد در طول فصول مختلف سال و به بهانههای مختلف جشنوارههایی را راه اندازی میکند که در آنها محصولات شرکت خود را با تخفیف و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه میکند البته ناگفته نماند که در این تخفیفها شما با قیمتی ارزان رو به رو نخواهید بود. برند چرم مشهد برای رفاه مشتریان باشگاهی بنا کرده است که با توجه به میزان خریدتان در سال در یکی از طبقه بندیهای آن قرار میگیرند. این دسته بندی به این صورت است:
- مشتریان کلاسیک، برنز، نقرهای و طلایی که بنا به قیمت خرید در یکی از این دستهها قرار میگیرند.
- خدماتی که به مشتریان کلاسیک داده میشود از دستههای دیگر کمتر است. بهترین دسته با بیشترین میزان خدمات هم دسته مشتریان طلایی است.
- مشتریان نقرهای و برنز هم به ترتیب بعد از مشتریان طلایی قرار دارند.