سایر

کارآفرینی راز ثروتمند شدن من است

من تصمیم گرفتم تا کسب و کار خودم را در زمینه انواع روسری راه اندازی کنم و از این طریق به خودم و افراد دیگر سود رساندم. در میان تمام محصولات ما روسری ابریشم و روسری سیمارو بیشترین سود را داشته اند که در ادامه راجبشان بیشتر صحبت خواهم کرد.

روسری

پوشاکی که وظیفه اصلی آن پوشاندن سر، گردن و مو می باشد روسری لاکچری است که در زیبایی لباسهای هر زن مسلمان اهمیت بالایی دارد. از نظر جنس پارچه، روسریها انواع مختلفی دارند که به چند مورد پرطرفدار آن که از محبوبیت بالایی برخودار است اشاره خواهیم کرد. روسریهای پلیسه مخصوص افراد خاص پسند هست و کسانی که پوشش رسمی دارند باید از روسری عمده از جنس ساتن استفاده کنند و این محصول از پارچه های ضخیم تولید می شود که متناسب فصل زمستان می باشد. روسریهای حریر از طرح و رنگهای مختلفی تولید شده است که افرادی که بدنبال پوشش سبک، خنک و تابستانی هستند می توانند از این نوع روسری استفاده کنند. روسریهای نخی را برای استفاده های روزانه تهیه می کنند به دلیل اینکه وزن سبکی دارد و از سر لیز نمی خورد و در عین حال از طرفداران بیشماری هم برخودار است. می باشد و قابل چروک نمی باشد و اگر احیانا قصد اتو زدن آن را دارید باید با دمای خلیی کم استفاده کنید و نسبت به روسریهای دیگر وزن کم و گران تر می باشد روسریهای ساتن که مورد پسند بانوان جوان می باشد از طرح و رنگ متنوعی برخودار است و به جنس براق می باشد که در حنین شستشو این نوع روسری مانند ابریشم باید دقت لازم را بکنید. روسریهای لمه دار به صورت شاین می باشد که اغلب در رنگهای مشکی، کرم، سفید، تقره ای، طلایی و غیره در بازارهای داخلی موجود است.

ادامه مطلب  تنها ثروتمند شدن است که پشیمانی ندارد

روسری

روسری ابریشم

روشهای شناسایی روسری ابریشم با کیفیت:

قسمتی از روسری را در دست خود بگیرید و کمی با آن بازی کنید ابریشم با کیفیت پس از مدت زمان کوتاهی گرمای خاصی را به دست منتقل می کند.

نکته دوم برای تشخیص روسری ابریشم مرغوب این است که اگر گوشه ای از روسری را در دست فشار داده و بچلانید روسری چروک نمی شود.

یک روش تشخیص رایج برای تشخیص کیفیت ابریشم این است که قسمتی از روسری را از لای حلقه یا انگشتر رد می کنند ابریشم اصل به قدری لطیف است که به راحتی از فضای باریکی مانند زیر حلقه رد می شود. حفظ و نگهداری بهتر شال و روسریهای ابریشم خود باید یکسری نکات را عایت بفرمایید به عنوان مثال شال و روسری ابریشم خود را در معرض آفتاب قرار ندهید چرا که باعث از بین رفتن درخشش رنگ آن می شود، نکته دوم اینکه شال و روسری ابریشمی را هیچ زمان تا نزنید چرا که به دلیل نرمی و لطافت بالا خط تا را روی خود حفظ می کنند.

نکته ی سوم اینکه شال و روسری ابریشمی خود را با ماشین لباسشویی نشویید و حتما با دست همراه با مایع نرم کننده شستشو دهید و برای آبکشی تشت را خالی کرده از آب پر کنید و سپس با تکان دادن شال و روسری درون آب سعی کنید آن را آبکشی کنید به هیچ عنوان از آب داغ برای شستن و آبکشی شال و روسری ابریشمی استفاده نکرده و آنها را نچلانید.

روسری ابریشم

روسری سیمارو

روسری سیمارو ازجمله اکسسوری مورد علاقه خانمها می باشد خرید و فروش عمده شال و روسری صرفه اقتصادی دارد شال و روسری  محمودی نیز یکی از عمده فروشان روسری در بازار می باشد.

ادامه مطلب  با چند دانه نخود دارایی ام را چند برابر کردم

در زمان خرید هر کس باید با توجه به پوست خود شال و روسری را انتخاب کند به طور مثال اگر پوست روشن داریم از رنگهای کرمی، آبی کمرنگ که خود کم حال و بی روح هستند استفاده نکنید، زیرا صورت شما را نیز بی روح نشان می دهد.

ولی اگر پوست شما تیره است ست رنگهای روشن باعث می شود پوست شما نیز روشن تر شود ولی استفاده از رنگهای تیره برای فردی که پوست تیره دارد جذابیتی ندارد و پوست را تیره تر نشان می دهد. استفاده از روسریهایی  که اتوکشی آسان دارند خیلی مناسب تر است لذا در زمان خرید به جنس آن دقت کنید.

روسری سیمارو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا